Dat zal Jeroen vannacht op zijn boot wel even gaan bespreken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Het onderwerp waar iedereen op zit te wachten wordt consequent ontweken.
Als je duizenden e-mails en sms-berichten naar iemand stuurt ben je ook best raar.quote:
quote:
Dan ben je een behoorlijke borderliner.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je duizenden e-mails en sms-berichten naar iemand stuurt ben je ook best raar.
Ja, laten we gewoon net doen alsof er helemaal niks aan de hand is en iedereen die over het onderwerp begint direct voor milieugekkie uitmaken.quote:
Wel een giller dat een powerfeministe als Heleen Mees er niet tegen kon dat de affaire werd verbroken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je een behoorlijke borderliner.
Met waarschijnlijk een abonnement op de Opzij.
Sommige mensen interesseert het gewoon geen reet, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon net doen alsof er helemaal niks aan de hand is en iedereen die over het onderwerp begint direct voor milieugekkie uitmaken.
Tante Es.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Hahah wie zit daar met die tulband aan tafel
Is ook prima, maar ga dan niet meteen over mensen die er wel mee bezig zijn 'milieugekkie' roepen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen interesseert het gewoon geen reet, dat kan ook nog.
Wanner voelen de eerste zich nu gediscrimineerd?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Witte Piet vindt de andere mensen aan tafel niet interessant. Hij straalt iig een enorme oninteresse uit.
Dit. Raar gedoe zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zie hem liever een normaal college geven zonder dat gejengel.
Leidt alleen maar af ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij zet zichzelf voor lul zo. Zwaar onzeker komt ie over ook.
Met je luie reet op een zadel zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Hardlopen is zo beperkt. Fietsen is toffer.
Beide doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Hardlopen is zo beperkt. Fietsen is toffer.
Marcod3j heeft geen zadel.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met je luie reet op een zadel zitten.
Betaling in natura.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Wopper1 het volgende:
Wat zal ze krijgen voor een optreden bij de Tedx?
Vooral ver vandaan blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Ze ziet er nog goed uit voor de leeftijd, maar tergelijkertijd ook weird.
Lastig.
Ja hequote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Lastig.
Geef maar aan Peter R de Vries.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Lastig.
Dionne zag er gister heel raar uitquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks wordt op Ned 3 de nieuwe presentatrice van NOS op 3 gelanceerd. Maar het is niet een Dionne, ze komt uit Zeeuws Vlaanderen.
Typisch dat jij weer om deze open deur moet grinniken.quote:
Bij hem is je geld wel veiligquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft zijn eigen bank, natuurlijk.
rood jasje had ze aan en rode lippenstift, maar ze zag er heel flets uit.quote:
Klokhuisquote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dionne Stax, daar pist de hond van de schillenboer nog niet eens tegenaan.
RTL nieuws is sowieso beter plus als bonus:
[ afbeelding ]
D'r knie is scherp.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dionne Stax, daar pist de hond van de schillenboer nog niet eens tegenaan.
Zeeuws Vlaanderen zei ik net.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Het accent van NOSop3-mevrouw is geilig.
Geilig zei ik net.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen zei ik net.
Lisa Wadequote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met natte haren naar Yvon Jaspers kijken zeker?
Kan prima,quote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Buiten autonoom vliegen...
Moet er geen wind staan.
Klokhuis blijft geniaalquote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan mij man, smeerkees, beetje Klokhuis gluren zeker.
Peter zit lekker op de camping in een huisje waar hij niet uit wil.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Wanneer komt Peter Jan Rens nou een keer langs?
Zij is al milf hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 13 in de oorlog serieus op school (hbo) gekeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Professor Fetze Alsvanouds van de Universiteit van Harderwijkquote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Professor Alsvanouds uit Harderwijk was een harde baas.
Wat voor iets studeer je dat ze dat laten zien?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb 13 in de oorlog serieus op school (hbo) gekeken.![]()
En daarna thuis uiteraard nogmaals maar dan met het broekje uit.
In de gemiddelde Nederlandse wijk kun je vanuit het raam ook wel in de tuin van de buurman/vrouw kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
Het buurmeisje in bikini op een warme zomerdag is binnen vijf jaar niet meer veilig.
Nee, minor...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor iets studeer je dat ze dat laten zien?
seksuologie?
Komt een man bij de bakkerquote:Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel zo'n drone, kan ik kijken of de kust veilig is om naar de bakker te gaan.
Je kan ook gewoon de kustwacht bellen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil wel zo'n drone, kan ik kijken of de kust veilig is om naar de bakker te gaan.
Ik kon tijdens mijn master als keuzevak bomen gaan knuffelen. En dan studeer je bedrijfskunde.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor iets studeer je dat ze dat laten zien?
seksuologie?
En, gedaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kon tijdens mijn master als keuzevak bomen gaan knuffelen. En dan studeer je bedrijfskunde.
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kon tijdens mijn master als keuzevak bomen gaan knuffelen. En dan studeer je bedrijfskunde.
quote:
Alleen homo's eten appeltjes aldus Jan Boskamp dus Marco is wel veilig,quote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Marco past wel op, straks zit er een slang in de boom.
Bij Mike en Thomas moet ik aan Janne Schra denkenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vanaf 7:30, ode aan Lisa Wade
Ohja verdommequote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Mike en Thomas moet ik aan Janne Schra denken![]()
Dat lachje op 0:50
Ja ik ook, vaak gekeken dat filmpje als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Mike en Thomas moet ik aan Janne Schra denken![]()
Dat lachje op 0:50
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik ook, vaak gekeken dat filmpje als je begrijpt wat ik bedoel.
Zoals Kirsten Schneider dat zo mooi uitdrukt: het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
Vaak snap ik de plaatjes van Zipportal niet. Nu ook weer.
Ik kan me trouwens die Oerlemans imitaties helemaal niet meer herinneren, waren die echt zo goed?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef tralalala het volgende:
Ach, die is allang over haar uiterste houdbaarheidsdatum heen.
1. Bassiequote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens die Oerlemans imitaties helemaal niet meer herinneren, waren die echt zo goed?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is wel een fragment dat hij de echte Reinout aan de lijn heeft
Waarom zeg je gewoon niet dat het uit een reclame komt?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals Kirsten Schneider dat zo mooi uitdrukt: het houdt niet op, niet vanzelf.
Ik vind de Ma Tokkie imitatie ook wel geinig trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is het enige wat er nog van te horen is, één of andere pauperremix.
Dat stuk over de klysmaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind de Ma Tokkie imitatie ook wel geinig trouwens.
Hey Rensie ouwe pik, was het voetballen nog wat?quote:
PSV en AZ? Ik ga toch niet naar die amateurs kijken ouwe reus.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Rensie ouwe pik, was het voetballen nog wat?
Jezus is dat nog bezig? Wat vond Wimpie van de wedstrijd?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook kijken? Wie zijn de gasten?
Ik kijk nu naar Johan en Wilfred. En Kieft.
Oh dat sla ik over. Niet om Johan, Wilfred en Kieft maar puur omdat ik de EL groepsfases minderwaardig vind tenzij Ajax erin speelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook kijken? Wie zijn de gasten?
Ik kijk nu naar Johan en Wilfred. En Kieft.
Dit is bijna net zo stuitend als die Google Streetview item in de DWDDquote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, twitter. Wat is dat eigenlijk?
Wim zei dat PSV 2-0 zou winnen. Dit gebeurde.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jezus is dat nog bezig? Wat vond Wimpie van de wedstrijd?
Haha zijn gezag werd ondermijnd? Nou bedankt voor de samenvatting in ieder geval.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim zei dat PSV 2-0 zou winnen. Dit gebeurde.
Wim vond Ortiz goed, Johan niet. Toen scoorde Ortiz.
Wim wordt dus niet meer uitgenodigd want Johan zag er nu uit als een Jan Doedel.
Wacht.. wachtquote:
En Wim doet het ook allemaal zonder blaadje. Zo voor de vuist weg, heerlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wim zei dat PSV 2-0 zou winnen. Dit gebeurde.
Wim vond Ortiz goed, Johan niet. Toen scoorde Ortiz.
Wim wordt dus niet meer uitgenodigd want Johan zag er nu uit als een Jan Doedel.
Het schijnt dat tijdens de voorbeschouwing iemand live opbelde, maar dit heb ik natuurlijk weer gemist.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha zijn gezag werd ondermijnd? Nou bedankt voor de samenvatting in ieder geval.
Ik hou wel van jongquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wacht.. wachtje reageert nu wel op een minderjarige
.
Ik ben nog steeds in mijn eer aangetast
Nou nou nou. Jij bent minderjarig, dus heeft ze voor mij gekozen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey klootzak, zoek je eigen chick.
Dan moeten wij om de hand van Alors strijden d.m.v een potje FIFA 13.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou nou nou. Jij bent minderjarig, dus heeft ze voor mij gekozen.
Triootje?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moeten wij om de hand van Alors strijden d.m.v een potje FIFA 13.
FIFA 13quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moeten wij om de hand van Alors strijden d.m.v een potje FIFA 13.
Ze houdt van iemand met een flinke bassieworst, dus dan blijf ik als enige over.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Alors heeft al voor mij gekozen want ze houdt van een rebel.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat alors stiekempjes mij wil, alleen ze wil het niet toegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Kan je lekker met haar kutjezeilen in Friesland.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze houdt van iemand met een flinke bassieworst, dus dan blijf ik als enige over.
Inderdaad, KvdB was veel beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n slecht programma he.
Van achteren Sophie van achteren. De lampenkappen van het plafond.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik steun Rens, want die kan er zo leuk bij blaffen.
Ik heb daar zulke slechte recensies over gehoord...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FIFA 13FIFA 14 is te moeilijk voor je?
Marco wil ik alleen op zondag.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat alors stiekempjes mij wil, alleen ze wil het niet toegeven.
Vooral de aftershowquote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, KvdB was veel beter.
quote:
Schuimparty tijdens de Sneekweek, hartstikke gezellig.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je lekker met haar kutjezeilen in Friesland.
Echt? waar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga stage lopen in Friesland.![]()
+++
Lekker Fryske dúmkes ite.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors en ik gaan samen bij Beppe in Lemmer op bezoek.
Stage... dat is anders. Maar jij bent nog minderjarig, daar kom je later wel achter.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar behalve in Leeuwarden kan je studeren dan?
Stage lopen kan toch overal?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar behalve in Leeuwarden kan je studeren dan?
Hey hey ik ben vandaag aangenomen voor mijn stage.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stage... dat is anders. Maar jij bent nog minderjarig, daar kom je later wel achter.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey hey ik ben vandaag aangenomen voor mijn stage.
Dankje!quote:
Ja idd schijtlol in dit topic en dat onderwerp erbijquote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje!
Lekker off-topic blijven praten want van zo'n familiedrama kijkt niemand meer van op
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn beppe kan hele lekkere appeltaart maken. Iedereen hier mag een stukje.
Daarna gaan we naar het Rintje Ritsma monument en de Epke hall of fame.
Ik heb 'm nog op 7. Zonet was Toivonen weer eng aan het doen, en daarna zei Wim "Sodemieter op!"quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje!
Lekker off-topic blijven praten want van zo'n familiedrama kijkt niemand meer van op
Lemmer beachquote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar dit is ook dagelijkse meukquote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd schijtlol in dit topic en dat onderwerp erbij![]()
Vervelend voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet eens. Boeit me ook niet echt eerlijk gezegd. Het is een drama ja, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik ga binnenkort bij je beppe op bezoek.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij bent daar helemaal niet welkom als Grunner.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het geliefde Glemmer festival.
Knap hoe men Glamour en Lemmer heeft weten te combineren.
Oh wat gezelligquote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort bij je beppe op bezoek.
Net alsof ik uit Groningen kom, ouwe kanalenveger.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent daar helemaal niet welkom als Grunner.
kanalenveger?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik uit Groningen kom, ouwe kanalenveger.
Ik wil mijn brie wel in Alison stoppen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Ok totaal niet boeiend dit, tijd voor gifjes.
[ afbeelding ]
Daar ben ik nog nooit geweest, matige bands altijd. Maar het strand wel in de zomerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het geliefde Glemmer festival.
Knap hoe men Glamour en Lemmer heeft weten te combineren.
Mijn oom en tante gaan er altijd heen, dus ik ga er altijd van uit dat het voor een iets oudere leeftijdscategorie is. En Monique Smit kwam voor de kids.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, matige bands altijd. Maar het strand wel in de zomer
Mijn excuses.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ruggenkruiper, wat begrijp je daar niet aan?
Ja blijf eens offtopic joh!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dit met Lemmer te maken heeft.
sorry, zo beter?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dit met Lemmer te maken heeft.
Die houdt niet van TV tips, dus waarschijnlijk ook niet van TV het subforum.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Het TV-forum heeft eigenlijk een type Ambrosius nodig als mod.
Ik kwam paar minuten geleden erachter dat ik mijn oordopjes kwijt ben. Mag ik medeleven?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geeft niet hoor Rensie.
Het is ook wel een beetje een 100%NL feestjequote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn oom en tante gaan er altijd heen, dus ik ga er altijd van uit dat het voor een iets oudere leeftijdscategorie is. En Monique Smit kwam voor de kids.
Wat een kutkloterijquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kwam paar minuten geleden erachter dat ik mijn oordopjes kwijt ben. Mag ik medeleven?
Hij was achteruit aan het bidden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit je me nou in de zeik te nemen meneer Vermeer?
Ik zag het deze week paar keer voorbij komen in de reclame. Dat jij het nog werkelijk gekeken hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Iemand nog Het Grote Racisme Experiment van BNN gezien? Zelden was een programma zo'n bullcrap.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Haters![]()
[ afbeelding ]
Skûtsje erbij, niks mis mee.
Ajax sletje inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Saar van Bueren
In d'r Ajaxtijd is ze met iedereen het bed in gedoken. Nou ja oa Chivu en Mido.
Wat een lelijke mensenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kerkje erbij, niks mis mee.
Eens. Sociaal wenselijke antwoorden door redelijk opgeleide twintigers. Compleet veroorzaakt door de setting en opzet van het programma.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Iemand nog Het Grote Racisme Experiment van BNN gezien? Zelden was een programma zo'n bullcrap.
Ik deed de eurokok na.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit je me nou in de zeik te nemen meneer Vermeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |