Dat zal Jeroen vannacht op zijn boot wel even gaan bespreken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Het onderwerp waar iedereen op zit te wachten wordt consequent ontweken.
Als je duizenden e-mails en sms-berichten naar iemand stuurt ben je ook best raar.quote:
quote:
Dan ben je een behoorlijke borderliner.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je duizenden e-mails en sms-berichten naar iemand stuurt ben je ook best raar.
Ja, laten we gewoon net doen alsof er helemaal niks aan de hand is en iedereen die over het onderwerp begint direct voor milieugekkie uitmaken.quote:
Wel een giller dat een powerfeministe als Heleen Mees er niet tegen kon dat de affaire werd verbroken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ben je een behoorlijke borderliner.
Met waarschijnlijk een abonnement op de Opzij.
Sommige mensen interesseert het gewoon geen reet, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon net doen alsof er helemaal niks aan de hand is en iedereen die over het onderwerp begint direct voor milieugekkie uitmaken.
Tante Es.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Hahah wie zit daar met die tulband aan tafel
Is ook prima, maar ga dan niet meteen over mensen die er wel mee bezig zijn 'milieugekkie' roepen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sommige mensen interesseert het gewoon geen reet, dat kan ook nog.
Wanner voelen de eerste zich nu gediscrimineerd?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Witte Piet vindt de andere mensen aan tafel niet interessant. Hij straalt iig een enorme oninteresse uit.
Dit. Raar gedoe zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zie hem liever een normaal college geven zonder dat gejengel.
Leidt alleen maar af ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij zet zichzelf voor lul zo. Zwaar onzeker komt ie over ook.
Met je luie reet op een zadel zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Hardlopen is zo beperkt. Fietsen is toffer.
Beide doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef marcodej het volgende:
Hardlopen is zo beperkt. Fietsen is toffer.
Marcod3j heeft geen zadel.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met je luie reet op een zadel zitten.
Betaling in natura.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Wopper1 het volgende:
Wat zal ze krijgen voor een optreden bij de Tedx?
Vooral ver vandaan blijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Ze ziet er nog goed uit voor de leeftijd, maar tergelijkertijd ook weird.
Lastig.
Ja hequote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Lastig.
Geef maar aan Peter R de Vries.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef OProg het volgende:
Lastig.
Dionne zag er gister heel raar uitquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks wordt op Ned 3 de nieuwe presentatrice van NOS op 3 gelanceerd. Maar het is niet een Dionne, ze komt uit Zeeuws Vlaanderen.
Typisch dat jij weer om deze open deur moet grinniken.quote:
Bij hem is je geld wel veiligquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft zijn eigen bank, natuurlijk.
rood jasje had ze aan en rode lippenstift, maar ze zag er heel flets uit.quote:
Klokhuisquote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dionne Stax, daar pist de hond van de schillenboer nog niet eens tegenaan.
RTL nieuws is sowieso beter plus als bonus:
[ afbeelding ]
D'r knie is scherp.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dionne Stax, daar pist de hond van de schillenboer nog niet eens tegenaan.
Zeeuws Vlaanderen zei ik net.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Het accent van NOSop3-mevrouw is geilig.
Geilig zei ik net.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen zei ik net.
Lisa Wadequote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met natte haren naar Yvon Jaspers kijken zeker?
Kan prima,quote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Buiten autonoom vliegen...
Moet er geen wind staan.
Klokhuis blijft geniaalquote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan mij man, smeerkees, beetje Klokhuis gluren zeker.
Peter zit lekker op de camping in een huisje waar hij niet uit wil.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Wanneer komt Peter Jan Rens nou een keer langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |