abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 27 november 2013 @ 21:31:02 #201
35723 crew  GGMM
pi_133690464
Dat zou wat zijn als hij gelijk mee zou mogen naar het WK. In principe zou het volledig terecht zijn als hij z'n huidige spel de rest van het seizoen blijft vasthouden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:41:37 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134264050
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dat zou wat zijn als hij gelijk mee zou mogen naar het WK. In principe zou het volledig terecht zijn als hij z'n huidige spel de rest van het seizoen blijft vasthouden.
hij is echt stabiel en slim. Als je ziet hoeveel duels hij, ondanks zijn bouw, wint, dat is echt geweldig.

En hij is niet van wereldklasse, maar hij kon over een half jaar wel eens de beste cv van oranje zijn. Dat is ook niet zo moeilijk op t moment natuurlijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134286308
Veltman speelt echt belachelijk slecht. Graag even een paar gifjes van zijn wanoptreden van vandaag, evenals van zijn geslaagde tackle tegen Celtic.
pi_134286618
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef nickhguitar het volgende:
Veltman speelt echt belachelijk slecht. Graag even een paar gifjes van zijn wanoptreden van vandaag, evenals van zijn geslaagde tackle tegen Celtic.
zat er een paar keer goed tussen hoor :?
pi_134286742
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:18 schreef Tyron het volgende:

[..]

zat er een paar keer goed tussen hoor :?
Ja mag het even als verdediger? Passing is de helft van de keren slordig en komt niet aan. Heeft i.m.o 3 wedstrijden heel goed gevoetbald en is nu 1 van de velen.
pi_134286764
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja mag het even als verdediger? Passing is de helft van de keren slordig en komt niet aan. Heeft i.m.o 3 wedstrijden heel goed gevoetbald en is nu 1 van de velen.
de hele team speelt slecht, dat er af en toe een passje niet aankomt nou boehoe, maar hij blijft zijn primaire taken goed uitvoeren. :)
pi_134286791
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:

[..]

de hele team speelt slecht, dat er af en toe een passje niet aankomt nou boehoe, maar hij blijft zijn primaire taken goed uitvoeren. :)
Als een heel team slecht speelt kan je eigen passing over 5 meter nog wel goed zijn.
pi_134286814
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als een heel team slecht speelt kan je eigen passing over 5 meter nog wel goed zijn.
ga je nou lopen doen alsof alle balverlies van hem afkomt :? volgens mij heeft hij 1x balverlies geleden
pi_134286860
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

ga je nou lopen doen alsof alle balverlies van hem afkomt :? volgens mij heeft hij 1x balverlies geleden
Nee, zeg ik dat dan? Ik zeg dat zijn passing onzorgvuldig is. Hij heeft overigens een keer of 3/4 balverlies geleden en daarnaast ook vaak de verkeerde oplossing gekozen. Moisander doet dat dan een stuk beter vind ik.
pi_134286946
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee, zeg ik dat dan? Ik zeg dat zijn passing onzorgvuldig is. Hij heeft overigens een keer of 3/4 balverlies geleden en daarnaast ook vaak de verkeerde oplossing gekozen. Moisander doet dat dan een stuk beter vind ik.
hij maakt na goede wedstrijden een paar keer een fout in de passing, nou dan is het meteen een wanprestatie inderdaad
pi_134286969
Veltman _O_ Weer één van de betere vandaag. Probeer constant naar voren te passen ^O^
pi_134287017
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:28 schreef Tyron het volgende:

[..]

hij maakt na goede wedstrijden een paar keer een fout in de passing, nou dan is het meteen een wanprestatie inderdaad
Niet 1 fout, meerdere.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:29 schreef Syntix het volgende:
Veltman _O_ Weer één van de betere vandaag. Probeer constant naar voren te passen ^O^
[Sarcasm][/Sarcasm]
pi_134287037
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Niet 1 fout, meerdere.

leren lezen
pi_134287096
Goede onderschepping van Veltman.
pi_134287097
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

leren lezen
Excuses.
pi_134287123
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Excuses.
het is je deze keer vergeven maar laat het niet nog een keer gebeuren
pi_134287136
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

het is je deze keer vergeven maar laat het niet nog een keer gebeuren
:')
pi_134288221
Iemand nog iets over Veltman bij die goal? Hahahaha :D
pi_134526114
quote:
Veltman: 'Nog jaren bij Ajax blijven'

Joël Veltman blijft nog jaren bij Ajax. De verdediger die dit seizoen een razendsnelle doorbraak beleefde, focust zich compleet op zijn Ajax. Met transfers en het WK is hij nog niet bezig.

Veltman droomde als kleine jongen al van twee clubs: Ajax en Barcelona. Hij wist dan ook niet wat hem overkwam toen Ajax hem opnam in de jeugdopleiding. 'Ik speelde daarvoor altijd in de aanval, maar werd bij Ajax direct in de verdediging gezet. Ik vond het allang prachtig dat ik bij Ajax mocht spelen, al hadden ze me op doel gezet.'

Dankzij de trainers van Ajax heeft hij de laatste jaren een grote mentale ontwikkeling doorgemaakt. Daarnaast leert Veltman veel qua spelinzicht van onder andere Jaap Stam. 'Ik leer ontzettend veel van hem: hoe ik me moet opstellen, wanneer ik door kan schuiven, dat ik moet communiceren met de andere verdedigers.' Ook over Frank de Boer is hij enthousiast: 'Ik wil niet zeggen dat hij me heeft gemaakt, maar hij heeft me wel een zet in de goede richting gegeven. Hij heeft altijd vertrouwen in me gehouden en daar ben ik hem heel dankbaar voor.'

Nu hij zijn plek in de basis en zelfs in het Nederlands Elftal heeft veroverd, gaat de jonge Ajacied niet zweven. 'Ik wil zeker nog wel drie, vier jaar bij Ajax blijven. En daarna naar het buitenland. Voorlopig hou ik me daar niet mee bezig, zoals ik ook nooit aan het WK denk. Ik heb alleen voor de zomer nog geen vakantie geboekt.'

http://www.ajaxshowtime.c(...)j-ajax-blijven-.html
AT5 - Veltman: 'Het spelen in een Ajax shirt is al een hoogtepunt'
pi_134529361
graag op anoniem
pi_136284055
Even peilen hier; Zijn we nog fan van Veltman of is de rage een beetje getemperd? Stond gister weer lekker te schutteren bij die tegengoal!
  Forum Admin maandag 3 februari 2014 @ 14:14:42 #222
35723 crew  GGMM
pi_136284118
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:12 schreef nickhguitar het volgende:
Even peilen hier; Zijn we nog fan van Veltman of is de rage een beetje getemperd? Stond gister weer lekker te schutteren bij die tegengoal!
Is gewoon een heel groot talent. Logisch dat hij af en toe nog fouten maakt, dit is het eerste jaar dat hij in de basis staat bij Ajax. Al dat gezeur dat na een paar mindere wedstrijden dat hij opeens toch geen talent of goede speler is dat neem ik eerlijk gezegd niet zo serieus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 februari 2014 @ 14:17:41 #223
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136284213
quote:
Kan gebeuren. Als hij nu al foutloos speelt een seizoen lang dan zou dat wel heel apart zijn.
pi_136284318
quote:
Stond inderdaad te schutteren. Echter is hij voetballend nog steeds beter dan de alternatieven voor Oranje. De alternatieven die op Eredivisieniveau minstens zo vaak defensief schutteren. Ik noem een De Vrij of een Bruma.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_136286236
quote:
Bij far de beste verdediger die NL heeft (ja, inclusief Van Dijk, Vlaar, Heitinga enz.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')