I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
ja idd 1-0 maar goed beter iets dan helemaal niks...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt gezellig!
Ajax ondanks kutspel gewonnen
Dat is het enige dat telt!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt gezellig!
Ajax ondanks kutspel gewonnen
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja idd 1-0 maar goed beter iets dan helemaal niks...
true truequote:
en slaat een paar celtic supporters voor de bakkes en die zien we volgende week weer terug..quote:
Ik ook eigenlijk wel een beetje. Toen ik las over die noodverordening.. Als hij maar niet in gevaarlijke situaties terechtkomt. Zal blij zijn als we morgen van hem horen dat hij weer veilig thuis is gekomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik maak me zorgen.
Ik kan eigenlijk niet slapen van z'n laatste berichtgeving op de app. Ik hoop dat hij een mopje maakte.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk wel een beetje. Toen ik las over die noodverordening.. Als hij maar niet in gevaarlijke situaties terechtkomt. Zal blij zijn als we morgen van hem horen dat hij weer veilig thuis is gekomen.
Wat schreef hij dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet slapen van z'n laatste berichtgeving op de app. Ik hoop dat hij een mopje maakte.
De celtic support zong we love you feyenoord we do.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:16 schreef theguyver het volgende:
vast wel supporters worden vaak gescheiden van elkaar is gewoon een feest pilsje aan drinken in de stad
mogequote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
En theguyver , ik hoop dat je je morgen een heel stuk beter voelt
Tjacka weer terecht of moeten we amber alert uitsturen?quote:
Terecht ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef theguyver het volgende:
Tjacka weer terecht of moeten we amber alert uitsturen?
kan nu nog kaarten kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel zorgen we ons maakten?![]()
Heb je nu een SV of valt het mee?
voor pret was prima jaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe was het verder gisteren? Nog lekker de stad doorgeweest?
Altijd leuk, dagje Amsterdam . Kom je soms funny people tegen hequote:
ik denk het wel hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd leuk, dagje Amsterdam . Kom je soms funny people tegen he![]()
Jammer zeg van dat incidentje. Maar goed, misschien valt het allemaal wel mee.
Ik denk dat als je een SV zou krijgen dat je dan mee was genomen naar het politiebureau. Als dat niet gebeurd is is er waarschijnlijk niets aan de hand.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk het wel hoor.
hoorde net van mijn broertje dat die steward erg rustig was.
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een SV zou krijgen dat je dan mee was genomen naar het politiebureau. Als dat niet gebeurd is is er waarschijnlijk niets aan de hand.
Je hebt je gegevens toch niet doorgegeven aan die steward?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Wat ze dan met mijn gegevens doen
ja welquote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt je gegevens toch niet doorgegeven aan die steward?
hoop hetquote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat hij er weinig mee kan doen vooral omdat de politie niet ingeschakeld is.
ja jij ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi
Weer een beetje bijgekomen van alles?
omdat ik je had ingelichtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want heb me gister best wel zorgen om je gemaakt.
Ben blij dat het goed is afgelopen.
Oh ja, daar was ik je ook dankbaar voor.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ik bedoel gisteravond dat ik had gezecht van tjackie
oh dacht dat je daar misschien erger zorger van had gekregenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik je ook dankbaar voor.
Kon toen gerust gaan slapen.
Bijna 60quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo! Dat is nogal wat.
Zal zo eenskijken hoeveel ik nu heb, Iets van 53000 ofzo.
You'll never walk alone.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent dat Inso?
You're not welcome anymore?
Heb je nog wat gehoord over je SV? Nee zeker he?quote:
happel zegt dat het niet kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog wat gehoord over je SV? Nee zeker he?
Denk dat die steward een beetje stoer tegen je deed en dat je gewoon de volgende keer het stadion in mag.
quote:
Het wordt super, ben ik van overtuigd.quote:
welterusten lavjequote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Het wordt super, ben ik van overtuigd.
En nu ga ik jullie dagzeggen, het is tijd voor mijn schoonheidsslaapje![]()
Tot morgen schatjes
kan je lang slapen hahahahahahquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Het wordt super, ben ik van overtuigd.
En nu ga ik jullie dagzeggen, het is tijd voor mijn schoonheidsslaapje![]()
Tot morgen schatjes
Ja, lekker. Ook zin in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:34 schreef Scrummie het volgende:
Hallo!
Vanavond heerlijk onderuitgezakt weer een topshowtje kijken, heerlijk man. Lagaanjoh.
*snel drank en hapjes in gaat slaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie vrijdagavonden zijn het toch zo. #VIBNWmeet bij Lavenderr thuis vanavond ;-)
Bitterballen en bamihapjes graag!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
*snel drank en hapjes in gaat slaan
Oh god, dus er komen vanavond allerlei onbekenden meeeten en drinken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bitterballen en bamihapjes graag!
Jezus, deel ik net deze pagina verongeluk op een Google+ pagina van een klant
Project X Lavenderr? Nee, snel weer weg gehaald gelukkig haha..quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, dus er komen vanavond allerlei onbekenden meeeten en drinken?
Pjoequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Project X Lavenderr? Nee, snel weer weg gehaald gelukkig haha..
You and me bothquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:09 schreef Tjacka het volgende:
* Tjacka moet werken dus lavje niet lastig kan vallen
Oh wacht. Je bedoelt dat je vanavond moet werken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:09 schreef Tjacka het volgende:
* Tjacka moet werken dus lavje niet lastig kan vallen
ja sorry beetje moequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bedoelt dat je vanavond moet werken.
Jammer zeg, was leuk geweest
Die laatste is niet echt ladylikequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
Hallon! Is Bossie er vanavond weer ja
Dag is nu al geslaagd met dat vooruitzicht
En omg, ik like Emma Roberts () op FB, zij deelt alleen maar GIFjes van haarzelf
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus. UNLIKE!
Hoi Lavquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die laatste is niet echt ladylike![]()
En hoi Divje
Beetje een ah`tje hequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi Lavalles goed?
Die eerste is echt, maar elke dag echt een stuk of 10 van die dingen posten van jezelf vind ik wel een beetje raar. Die 2de was mijn gedachte vanochtend toen ik wéér 10 gifjes zag
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Divje .... was it good for you
ja al 2 dagenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]mmmw..
edit: OEH The Wolverine is te downloaden
Serieusquote:
Als de illuminoemtie er voor heeft gezorgd dat ik seks lekker vind ben ik ze eeuwig dankbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
jullie zijn beïnvloed door de illuminatie
ik heb deze week zoveel gefapt dat dat touwtje helemaal zeer doetquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Als de illuminoemtie er voor heeft gezorgd dat ik seks lekker vind ben ik ze eeuwig dankbaar.
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb deze week zoveel gefapt dat dat touwtje helemaal zeer doet
het doet vooral zeerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Na het fappen is seks toch altijd een beetje vies
record staat in HANDEN... van een mexicaan 85x fappen op 1 dag.. je moet het maar kunnen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb deze week zoveel gefapt dat dat touwtje helemaal zeer doet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
record staat in HANDEN... van een mexicaan 85x fappen op 1 dag.. je moet het maar kunnen...
ik heb dat deze week wel aangetikt denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
record staat in HANDEN... van een mexicaan 85x fappen op 1 dag.. je moet het maar kunnen...
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
telkens bang dat er wel nog een brief van ajax door de deur valt
ik was te dronken volgens de stewardquote:
Er weer uitgezet ook? Als je daarom gestraft zou worden..quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was te dronken volgens de steward
toen ben ik naar binnen geglipt en werd ik gepakt.
toen nam die steward mijn gegevens enzo geen idee wat hij daar mee gaat doen.
ook weer uitgezet ja, maar voor sv moet je door politie zijn aangehouden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Er weer uitgezet ook? Als je daarom gestraft zou worden..!!
Pffquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ook weer uitgezet ja, maar voor sv moet je door politie zijn aangehouden.
maar ik hoorde ook verhalen dat dat niet gebeurt, dus knijp hem evengoed nog.
ik zie er wel echt uit als een hooligan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfflijkt me dan wel spannend ja.
Hopen dat je niks hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie er wel echt uit als een hooligan natuurlijk.Zo'n idee had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, wat is te dronken.. Tenzij je die steward liep te versieren en over z'n schoenen hebt gekotst zie ik geen reden om je tegen te houden
oh ah toma toma vem vem vem vem
hij dacht eerst dat ik schots was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al![]()
Maar, wat is te dronken.. Tenzij je die steward liep te versieren en over z'n schoenen hebt gekotst zie ik geen reden om je tegen te houden
Was je zo dronken!quote:
Das dan weer jammerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
en hij kon ze beslissing niet terug draaien
ik kom altijd al snel dronken over, want ik heb een raar loopje snap je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Was je zo dronken!![]()
[..]
Das dan weer jammer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kom altijd al snel dronken over, want ik heb een raar loopje snap je.
Hmm, dat associeer ik niet met dronkenschapquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja dat is wel erg overdreven maar wel als een pinguin
na een paar biertjes wel geloof mij maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, dat associeer ik niet met dronkenschap
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na een paar biertjes wel geloof mij maar
Welnee joh. Dan had je hem al gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
telkens bang dat er wel nog een brief van ajax door de deur valt
Nee hoor, kan weken duren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee joh. Dan had je hem al gehad.
Denk ook niet dat Tjackie krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohw![]()
Nee laten we de moed erin houden.
Het zou ook nergens op slaan als hij over een maand een SV zou krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat Tjackie krijgt.
moet je even vorige pagina kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:00 schreef Blaadjes het volgende:
ow wat heeft Tjacka eigenlijk gedaan?
Oowww is dat alles, haha. Ik dacht die heeft een paar Celtic fans verrot geslagen...was ie alleen maar een beetje dronken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je even vorige pagina kijken
Hey B, daar ben je weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oowww is dat alles, haha. Ik dacht die heeft een paar Celtic fans verrot geslagen...was ie alleen maar een beetje dronken.
Nou daar krijgt ie echt geen SV voor.
Een kameraad van me kreeg ooit een SV voor het weg gooien van een broodje kroket zonder kroket. Ook de bijbehorende boete van een paar honderd euro moest betaald worden. Het kan dus welquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B, daar ben je weer. Lekker gewerkt?
Tjacka heeft een vuilnisbak omgeschopt, nou, boehoe. Daar geven ze toch geen SV voor?
Straks Schelvis bij VI. Vind hem wel leuk hoor, maar ik vind de combi Gijp en Boskamp toch het leukste.
Oh wauw, dat is een pittige boete zeg! Maar die kreeg hij zeker meteen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een kameraad van me kreeg ooit een SV voor het weg gooien van een broodje kroket zonder kroket. Ook de bijbehorende boete van een paar honderd euro moest betaald worden. Het kan dus wel.
En idd, Boskamp is zo gaaf. Schelvis vind ik de minste gast eigenlijk. Vind hem eng haha.
Werd meegenomen door steward ja, fijne weet ik er niet van verder. Zelf nooit mee gemaakt gelukkig. Nog 2 kameraden wel, 1tje voor helemaal niets (bekerfinale, zou een tram vernield hebben, liepen verder richting stadion in een groepje, komt ineens uit het niets een ME busje aangescheurd, stopt, gooien de deuren open, springen hem op z'n rug en slepen 'm mee naar binnen en scheuren weer weg, leek wel een professionele ontvoering uit 'n film), en de ander voor het roepen van "Hamas" buiten het stadion ook. En dan ook maar echt 1 keer dat roepen, terwijl dat hele wedstrijden gebeurt. ME/politie, mijn vrienden zijn het niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is een pittige boete zeg! Maar die kreeg hij zeker meteen?
Ik vind Schelvis ook wel aardig, maar niet grappig. En als ik Bossie zie moet ik al lachen.
Allemachtigquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd meegenomen door steward ja, fijne weet ik er niet van verder. Zelf nooit mee gemaakt gelukkig. Nog 2 kameraden wel, 1tje voor helemaal niets (bekerfinale, zou een tram vernield hebben, liepen verder richting stadion in een groepje, komt ineens uit het niets een ME busje aangescheurd, stopt, gooien de deuren open, springen hem op z'n rug en slepen 'm mee naar binnen en scheuren weer weg, leek wel een professionele ontvoering uit 'n film), en de ander voor het roepen van "Hamas" buiten het stadion ook. En dan ook maar echt 1 keer dat roepen, terwijl dat hele wedstrijden gebeurt. ME/politie, mijn vrienden zijn het niet.
Wel, voetbalsupporters zijn erger dan moordenaars en verkrachters in Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Tjacka heeft een vuilnisbak omgeschopt, nou, boehoe. Daar geven ze toch geen SV voor?
Het neemt wel groteske vormen aan inderdaad. Misschien is het makkelijker om supporters te grazen te nemen dan misdadigers? Beetje vergelijkbaar met de snelheidsboetes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel, voetbalsupporters zijn erger dan moordenaars en verkrachters in Nederland.
Maak je maar niet druk Tjacka. Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Echt niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef Tjacka het volgende:
ik heb in principe ook nog huisvredebreuk gekregen hé...
het mag ook officieel niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk Tjacka. Ik denk dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Echt niet.
Dat is toch al veelzeggend?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het mag ook officieel niet.
en ik kan nog steeds kaarten kopen.
True. Maar toch denk ik dat het beetje stoer gedoe was van die steward. Even zich laten gelden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je weet het nooit hé.
het is voetbal, en het is de uefa...
je zou best gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True. Maar toch denk ik dat het beetje stoer gedoe was van die steward. Even zich laten gelden.
Precies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou best gelijk kunnen hebben.
lees nu dat er bij gronningen 23 lopende zijn, op de zeg maar 33.000 moet ik wel heel erge pech hebben willen ze het mij flikken.
goed verhaal maar het gaat niet om slopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:15 schreef theguyver het volgende:
Nou gewoon naar voetbal gaan voor je clubje, lol hebben niks slopen.
Verloren jammer dan, maar gewoon gedragen, zo moeilijk hoeft het niet te zijn, heb een keer hier in Enschede jaartje geleden mee gemaakt binnen 3,5 seconden moest ik rennen voor mijn leven omdat er iemand met een twente shirtje bij terras langs liep.
In No time sloeg de vlam in de pan en ik en een serveerster waar ik mee aan koffie drinken was ( in haar lunchpauze ) moesten naar binnen vluchten cafe in omdat vanalles onze kant op werd gegooid stoelen tafels glazen alles, terwijl er alleen iemand langs liep met een t-shirt aan.
Me greep in en terecht.. mja, snap niet waarom dat allemaal moet.
Heb 2000 bij nederland frankrijk gezeten heerlijke sfeer zelfs met de fransen af en toe bbiertje pasen en feliciteren bij een goal, en naderhand nog even met de zelfde jongens Amsterdam in geweest was geweldig. zo kan het ook, alleen onderlinge haat en dingen verbouwen en gooien, nergens voor nodig.
Nee alles er omheen jennen van tegenstanders en dat soort dingen, Ik zie gewoon dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed verhaal maar het gaat niet om slopen
Zozo, rijke vriendjes? Zorg er wel voor dat je niet dezelfde skybox bezoekt als Badr Hariquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee alles er omheen jennen van tegenstanders en dat soort dingen, Ik zie gewoon dat het gebeurt.
Mja ik zit ook niet vaak op de bühne, zit zelf vaak in skybox
Jupquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo, rijke vriendjes? Zorg er wel voor dat je niet dezelfde skybox bezoekt als Badr Hari
Veel plezier en doe je voorzichtigquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup
Arke box. zo zware avond voor de boeg 3 verjaardagen
Here we go!!!
Is een grote onzin. Maar ik weet niet of het zin heeft om dat verhaal te doen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee alles er omheen jennen van tegenstanders en dat soort dingen, Ik zie gewoon dat het gebeurt.
Mja ik zit ook niet vaak op de bühne, zit zelf vaak in skybox
Hoe is het verder Tjacka? Ga je nog wat leuks doen vanavond?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is een grote onzin. Maar ik weet niet of het zin heeft om dat verhaal te doen.
Mwa. Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het verder Tjacka? Ga je nog wat leuks doen vanavond?
Ja beetje saggie.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je een beetje in de put Tjack?
Kan ik je opvrolijken?
werd emosioneelquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien vrolijkt dit nummer je op bro.
Misschien niet echt een vrolijk lied, maar wel zoals het isquote:
ja niks.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook een beetje
maat wat er is er aan de hand?
the passenger maakt best leuke muziekquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien niet echt een vrolijk lied, maar wel zoals het is
Mijn ene neefje kan dit spelen op zijn gitaar. Zo leuk.
Ja south-east England, garantie voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
the passenger maakt best leuke muziek
Ik vind zijn stem klinken alsof hij net aan de helium heeft gezeten, maar ja, echt leuke muziek.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
the passenger maakt best leuke muziek
Je ga mij toch niet zeggen dat je dat ooit hebt gebruikt he,quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem klinken alsof hij net aan de helium heeft gezeten, maar ja, echt leuke muziek.
Nee joh.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ga mij toch niet zeggen dat je dat ooit hebt gebruikt he,
ik zo weer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik hou het bij heel af en toe een white widow.
Maak een topic in POL.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:13 schreef Tjacka het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin om over het voetbalgeweld te discuseieren maar goed.
niet gezellig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:17 schreef Tjacka het volgende:
ik heb morgen een feestje van mijn oudtante en ik heb er geen zin in.
einde bericht.
Ik vind het altijd moeilijk om te starten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maak een topic in POL.
Lekker discusieëren met mensen die nog nooit in een stadion zijn geweest.
nee, dan ben ik om een uur of 6 al dronken en is je hele zondag weg.quote:
Ja he. Kan soms weleens lekker zijn. Krijg er alleen trek van . En soms een lachkick.quote:
Ik erger me er altijd aan, discussies met mensen die denken dat de politie heilig is en altijd juist handeltquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk om te starten.
Ik vind het altijd wel grappig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik erger me er altijd aan, discussies met mensen die denken dat de politie heilig is en altijd juist handelt
Daarom geweldsmonopolie opheffen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:27 schreef Tjacka het volgende:
De gemiddelde agent is nog dommer dan ik. Maar we moeten die gasten wel het monopoly op geweld geven grappig wel.
have fun tjackiequote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga maar een broek aantrekken en de hort op.
Fijne avond mensen.
Knap!quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien niet echt een vrolijk lied, maar wel zoals het is
Mijn ene neefje kan dit spelen op zijn gitaar. Zo leuk.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga maar een broek aantrekken en de hort op.
Fijne avond mensen.
Je moet het maar kunnenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed he? Gewoon zichzelf aangeleerd.
Als hij eenmaal zijn zinnen ergens op gezet heeft gaat hij net zolang aan de gang tot het hem gelukt is.quote:
Kapsalon lijkt me heel lekker. Alleen het is zoveel! Krijg ik nooit op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:12 schreef Scrummie het volgende:
Kapsallonnetje onderweg! Smullen zo, en niks doen. Maar dat doe ik al zovaak. Heerlijk, ja toch, lagaan.
Hoe is het met iedereen?
Even wat over opgezocht, kende het niet. Klinkt wel interessant! Oude britse dingen zijn sowiesoquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kapsalon lijkt me heel lekker. Alleen het is zoveel! Krijg ik nooit op.
En ja, soms alles lekker even laten gaan en lekker niks doen.
Net Downton Abbey gekeken, oh man, wat prachtig. Alles klopt. Decors, acteurs, verhaallijn. Dat vind ík nu smullen
Ik vind dat Britten onovertroffen op dat gebied. En vooral de kostuumstukken. Vond Mr. Selfridge ook zo geweldig. Ze hebben heel Selfridges nagebouwd en het heeft miljoenen gekost. Maar dat was ook heel goed te zien. Alle details klopten. Smullen dat soort series.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even wat over opgezocht, kende het niet. Klinkt wel interessant! Oude britse dingen zijn sowieso.
jouw muziekkeuzequote:
Goedemiddagquote:
voetballenquote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Wat gaat AZ vandaag doen?
Ja, die kreeg je wel op een presenteerblaadje, klaar om in te koppenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:
Twente wat doe je weer gelijk .....
[ afbeelding ]
Cloudy with a chance of meatballs 2 blijktquote:Op zondag 10 november 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee van welke film dit is.
Deze vond ik briljant , kan niet wachten op de lego film
[ afbeelding ]
Moet deel 1 nog kijken, ga eerst ff andere klassieker kijken zo the Iron giant..quote:Op zondag 10 november 2013 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Cloudy with a chance of meatballs 2 blijktfebruari 2014 in de bios.. Kwam ik ook net achter.
Lego film lijkt me ook geniaal
Ik moest bij de cover van The Iron Giant denk aan Nine van Tim Burton. Verhaaltje gelezen en lijkt er waarschijnlijk niet eens opquote:Op zondag 10 november 2013 15:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet deel 1 nog kijken, ga eerst ff andere klassieker kijken zo the Iron giant..
deel 1 staat wel op mijn pc erges.. misschien vanavond, ben beetje uber aan het multitasken momenteel.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik moest bij de cover van The Iron Giant denk aan Nine van Tim Burton. Verhaaltje gelezen en lijkt er waarschijnlijk niet eens opff kijken of die te downloaden is.
Ben ook bezig om Dino Riders te downloaden. Nostalgie
[ afbeelding ]
Cam versies vermijd ik altijd trouwens
Ik ga 'm op youtube kijken, staat het hele seizoen opquote:Op zondag 10 november 2013 15:41 schreef theguyver het volgende:
[..]ik schud u de hand
![]()
NOSTALGIE!!!!!!!!!!!!!!!
whoaa.... linkje?quote:Op zondag 10 november 2013 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga 'm op youtube kijken, staat het hele seizoen opdownloaden gaat té traag.
Afspeellijstje die begint met introquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Afspeellijstje die begint met intro
Alleen jammer dat ep 10 en 13 ontbreken, maar die zijn ook wel te vinden
Nou, ze hebben het iig niet slecht gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Wat gaat AZ vandaag doen?
Baal welquote:Op zondag 10 november 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ze hebben het iig niet slecht gedaan
Ze begonnen goed iig! Het eerst doelpunt gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Baal welmaar voor de neutrale toeschouwer was het waarschijnlijk wel 'n leuke wedstrijd.
Oh das wel balen, was je veeeel later dan bedoeld of viel dat nog wel mee?quote:Op zondag 10 november 2013 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze begonnen goed iig! Het eerst doelpunt gemaakt.
Was vanmiddag nog bij de Goffert, het wemelde er van de politie en zelfs geblindeerde busjes. Kwam er daar achter dat Ajax speelde, als ik het van tevoren geweten had was ik vandaag niet naar Nijmegen gegaan. Kon amper op de plaats van bestemming komen, moest via een andere route.
Moest 7 km omrijden. Heb een leuke sightseeing door Nijmegen gehadquote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh das wel balen, was je veeeel later dan bedoeld of viel dat nog wel mee?
Eerste doelpunt van AZ was uit een counter dacht ik, Feyenoord domineerde wel aardig de eerste helft
Nijmegen is inderdaad een mooie stad.quote:Op zondag 10 november 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest 7 km omrijden. Heb een leuke sightseeing door Nijmegen gehad
Prachtige stad trouwens.
Enjoy Divjequote:Op zondag 10 november 2013 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad een mooie stad.Wil er ook weer een keer heen.
Gisteren nog even getwijfeld of we in Nijmegen uit zouden stappen, maar zijn toch blijven zitten tot Den Bosch. Ook erg mooi![]()
Die kathedraalindrukwekkend.
Ga nu even een filmpje kijken.. The Worlds End. Simon Pegg & Nickk Frost zijn altijd grappig
nog meer mooie klassiekers CELEBRITY DEATHMATCH!!!! toen M van MTV nog stond voor Muziek :pquote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Afspeellijstje die begint met intro
Alleen jammer dat ep 10 en 13 ontbreken, maar die zijn ook wel te vinden
Hahaquote:Op zondag 10 november 2013 20:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
nog meer mooie klassiekers CELEBRITY DEATHMATCH!!!! toen M van MTV nog stond voor Muziek :p
Klopt, ik ben er geborenquote:Op zondag 10 november 2013 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest 7 km omrijden. Heb een leuke sightseeing door Nijmegen gehad
Prachtige stad trouwens.
Bofkont!quote:
Sinds m'n 4e niet meer gewoond though.quote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bofkont!
Die huizen en de prachtige grote gebouwen. Gewéldig. Je voelt je daar als deel van de historie.
Zal wel met de kermis zijn gemaaktquote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! En zie ik daar ook een London Eye? Ik bedoel een Nijmeegs Oog ?
Ik kijk er naar uit. Wil je alvast verklappen welk onderwerp je gaat aansnijden?quote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga binnenkort een topic maken in BNW denk ik.
ja moet nog wel over inlezen dus duurt misschien nog wel 1-2 weken, wil m'n standpunten wel goed verdedigen.quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Wil je alvast verklappen welk onderwerp je gaat aansnijden?
Verheug me er op.quote:Op zondag 10 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja moet nog wel over inlezen dus duurt misschien nog wel 1-2 weken, wil m'n standpunten wel goed verdedigen.
Maar in ieder geval over wapen lobby en wapenwetgeving met het oog op sommige BNW standpunten
Maar moet het nog even goed gaan verwoorden.
Maar nog steeds duidelijk te zien dat het gephotoshopped is toch?quote:Op maandag 11 november 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
Brilliant theguyver![]()
Goedemorgen lui
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maar nog steeds duidelijk te zien dat het gephotoshopped is toch?
En zit weer op kantoor![]()
En ik krijg net bericht ik ben geslaagd![]()
![]()
En heb gelijk ff t-shirt besteld![]()
[ afbeelding ]
naar de wc...quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wat is de volgende stap ?
True thatquote:Op maandag 11 november 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Seth MacFarlane cartoon... een pot nat
Vertelquote:Op maandag 11 november 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
fantastische avond gisteren gehad godverdomme.
oudtante was 85 ging daarna met achterneef vader van achterneef en oom van achterneef naar de kroeg.quote:
hazesquote:Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oudtante was 85 ging daarna met achterneef vader van achterneef en oom van achterneef naar de kroeg.
allemaal nummers van hazes gedraaid en u2 heb een fantastische avond gehad.
van 3 tot 1 aan de zuip geweest.quote:Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
hazes![]()
U2![]()
Mooi man laddertje zat zeker
Nou dan kan je mij afschrijven, afgelopen zaterdag van 8 uur savonds tot 6 uur in de ochtend..quote:
playerquote:Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou dan kan je mij afschrijven, afgelopen zaterdag van 8 uur savonds tot 6 uur in de ochtend..
werd wonderbaarlijk in mijn eigen bed wakker
Dat kon alleen Jezus: Sta op en wandel, mijn zoonquote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef theguyver het volgende:
fuck zeg, ik had nooit een half jaar hoeven te revalideren of operaties te ondergaan toen mijn knie en enkel stuk waren volgens big pharma topic.
Was het gewoon een kwestie van openminded zijn.,.
En sta op en loop.
Btw heb mooi voorbeeld er op gezet van hoe mijn knie er nu uit ziet, dat is niet mijn knie maar de inhoud wat er in zit lijkt op die van mijquote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kon alleen Jezus: Sta op en wandel, mijn zoon
Zeker AU! En of het helpt weet ik ook niet. Wat denkt die vent nou te bereiken?quote:Op maandag 11 november 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)els-Rode-Plein.dhtml
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welja..pak ik de andere 95% welquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:27 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
HET IS DINSDAG!!!
we gaan er weer met de volle 5 % tegenaan!!!!
moge
Dank je,quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welja..pak ik de andere 95% wel![]()
Goeiemorgen!
Daarom heb ik er ook een met veel plaatjes bijgezet, speciaal voor jouquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dank je,
Jij hebt dan wel voordeel dat je lekker youtube muziek kan luisteren op het werk.
ik heb die luxe niet
Zie ik boobies?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook een met veel plaatjes bijgezet, speciaal voor jou
Hoi Tjacka ... heb je een muis, zo'n levende?quote:
Die is geinigquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi Tjacka ... heb je een muis, zo'n levende?
Kan ik Dit doen... wil ff stoer gaan roken in het fietsenhok hier
[ afbeelding ]
nee en net kwam de post weer langsquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Nog post gekregen over dat prullenbakgedoe laatst?
Hoera!quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee en net kwam de post weer langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |