Sorry, ik begin oud te worden denk ik...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef picodealion het volgende:
Voor iemand die weinig buiten komt weet je weinig van wat er allemaal op het internet gaande is. Valt me een beetje tegen.
De beste afleveringquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:26 schreef Desunoto het volgende:
Dat is de enige aflevering van dat programma die ik ooit heb gezien.
samen met die aflevering over dat hondje wat per ongeluk was gecastreerd de beste aflevringquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De beste aflevering, de hoorzitting was ook in mijn geboorteplaats, geweldige TV
Heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
samen met die aflevering over dat hondje wat per ongeluk was gecastreerd de beste aflevring
Aangezien ik nooit de rijdende rechter kijk, heb ik ook deze aflevering niet gezien. Maar zal em straks opzettenquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef Robby87 het volgende:
Hey Dyon,
Heb jij weleens deze aflevering van de rijdende rechter gezien (je kunt hem bijna niet gemist hebben)?
'Neuh, schelden doe ik niet zo gauw. Slaan wèl.'quote:
Die man is eng.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef Robby87 het volgende:
Hey Dyon,
Heb jij weleens deze aflevering van de rijdende rechter gezien (je kunt hem bijna niet gemist hebben)?
Speelt zich allemaal in Nijmegen afquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit de rijdende rechter kijk, heb ik ook deze aflevering niet gezien. Maar zal em straks opzetten
De Beundertquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, op welke middelbare school heb jij eigenlijk gezeten?
is dat een middelbare school? Nog nooit van gehoordquote:
Oh, sorry.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is dat een middelbare school? Nog nooit van gehoord
hehehquote:
kan m zo ff niet vinden maar ging om een vent die een schadevergoeding eiste van de dierenarts omdat die de balletjes van zn hond had verwijderd waardoor die man daar niet meewr mee kon spelenquote:
Ik ken alleen Freak on a leash van ze... geweldige clip vond ik dat zeg (en het nummer ook niet zo slecht)quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef picodealion het volgende:
Hmm, blijkbaar heeft KoRn zowaar een luisterbaar album uitgebracht.
Ik hou niet zo van ruig...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:03 schreef picodealion het volgende:
Dat waren nog eens tijden. Dat nummer is echt jeugdsentiment voor me.
Daarna werden ze wat slapper vond ik, maar het nieuwste album is weer wat aan de ruige kant. Daar hou ik wel van.
Ook de eerste paar albums?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:10 schreef picodealion het volgende:
Linkin Park vind ik echt te soft.
Ik ging toen altijd een vriend van me bellen, toen die clip op MTV wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen Freak on a leash van ze... geweldige clip vond ik dat zeg (en het nummer ook niet zo slecht)
Wat een lieve zus heb je toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ging toen altijd een vriend van me bellen, toen die clip op MTV wasVolgens mij ook mijn eerste album, gebrand gekregen van m'n zus
Goeie film ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef picodealion het volgende:
The Turin Horse staat gewoon op Netflix. Dat wordt nog eens wat.
apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkigquote:
Kloptquote:
Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkig
Dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem dat gewoon klakkeloos over.
Ik hoop dat de film leuk is, en anders maakt Natalie Portman toch wel een deel goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen, ik ga naar Thor 2Have a nice evening
Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêvesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkig
Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.quote:
Ik hou ook van apart, maar die vond ik heel stom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêves
Heb je L'écume des Jours nou al gezien? Die is ook van Gondry, en nóg 'stommer' -om jouw woorden te gebruiken- dan Science.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hou ook van apart, maar die vond ik heel stom.
Maar maakt dat dan in het algemeen een goede film? Dan zou je ook kunnen zeggen dat Avatar een goede film is op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.
Deze man spreekt vele waarheden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar maakt dat dan in het algemeen een goede film? Dan zou je ook kunnen zeggen dat Avatar een goede film is op zijn eigen manier.
Dat maakt de film voor mij apart. En apart hoeft niet slecht te zijn. Maar het maakt de film zeker niet goed...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.
Dan moet je em kijken. De film die jij opnoemt zegt mij dan weer helemaal niks...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêves
Ik zou geen bijnaam willen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, wat zou jouw bijnaam zijn als je darter was?
The Science of Sleep met Charlotte Gainsburg en Gael Garcia Bernal. Je moet ervan houden.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je em kijken. De film die jij opnoemt zegt mij dan weer helemaal niks...
Moet ik nog steeds een keer kijken. Maar dat lijkt me op zich best een grappige filmquote:Op zondag 10 november 2013 00:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Science of Sleep met Charlotte Gainsburg en Gael Garcia Bernal. Je moet ervan houden.
Ik denk ook wel dat jij 'm kunt waarderen eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 00:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer kijken. Maar dat lijkt me op zich best een grappige film
uit nieuwsgierigheid. Waaruit concludeer je dat?quote:Op zondag 10 november 2013 00:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat jij 'm kunt waarderen eigenlijk.
Ik kom hier iets langer dan vandaagquote:Op zondag 10 november 2013 00:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
uit nieuwsgierigheid. Waaruit concludeer je dat?
I knowquote:Op zondag 10 november 2013 00:47 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik kom hier iets langer dan vandaag
Ik vond van Avatar de CGI erg goed gedaan. Ik vond het verder wel een kutfilm omdat het een uitgekauwd verhaal was boordevol met clichés en met matige acteurs, maar visueel gezien was het zeker geen slechte film.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar maakt dat dan in het algemeen een goede film? Dan zou je ook kunnen zeggen dat Avatar een goede film is op zijn eigen manier.
Als je popcorn vermaak wil zien. Ja. Als je iets bijzonders wil zien, neequote:Op zondag 10 november 2013 01:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zat net even te kijken op boxofficemojo naar het overzicht van de zomerfilms. Despicable Me 2 en Word War Z waren wel erg succesvol en heb ik volledig gemist (was niet in NL in de zomer). Zijn ze inderdaad de moeite waard?
En Pacific Rim, die geflopt lijkt te zijn (en ik wel van tevoren had bijgehouden), moet ik die nog gaan zien? Voor mijn gevoel is World War Z net zoiets, waarschijnlijk onterecht.quote:Op zondag 10 november 2013 01:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je popcorn vermaak wil zien. Ja. Als je iets bijzonders wil zien, nee
Ik vind dat er een verschil is tussen goed en leuk, maar ik beoordeel op leuk. Hoe goed een film technisch gezien ook is, zelfs als ik dat inzie maakt dat niet dat ik hem ook een hoog cijfer geef. Getuige mijn lage beoordelingen voor Citizen Kane, of The Godfather, en het feit dat ik Clerks op 3 in mijn favorieten heb staan.quote:Op zondag 10 november 2013 01:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind toch dat de amusementswaarde van een film een film goed maakt of niet. En de amusementswaarde is een combo van visueel genot en het leuk vinden van een film. (voor mij dan tenminste)
Turin horse kan dan misschien camera technisch een mooie film zijn geweest... maar ik vond em niet leuk en dan is het voor mij geen goede film
Persoonijk vond ik zowel Dispicable me 2 als World war Z beter dan Pacific rim. Daarvan vind ik echt dat ik mijn tijd verneukt hebquote:Op zondag 10 november 2013 01:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En Pacific Rim, die geflopt lijkt te zijn (en ik wel van tevoren had bijgehouden), moet ik die nog gaan zien? Voor mijn gevoel is World War Z net zoiets, waarschijnlijk onterecht.
Nee, maar je lijkt volgens mij wel op de hoofdpersoon uit de film. Ik wel in ieder geval en dat maakt de film voor mij zo interessant.quote:Op zondag 10 november 2013 00:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I knowmaar tis niet dat ik het echt over dat soort films heb
Ik geef geen cijfers/maak geen lijstjes. Citizen kane heb ik me mee vermaakt. Bij de Godfathers ad ik het liefst mijn polsen open gesneden. Wat een belachelijke k*t films zijn dat...quote:Op zondag 10 november 2013 01:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat er een verschil is tussen goed en leuk, maar ik beoordeel op leuk. Hoe goed een film technisch gezien ook is, zelfs als ik dat inzie maakt dat niet dat ik hem ook een hoog cijfer geef. Getuige mijn lage beoordelingen voor Citizen Kane, of The Godfather, en het feit dat ik Clerks op 3 in mijn favorieten heb staan.
Ik ken je niet zo goed, maar wel goed genoeg om een idee te hebben. Wil je horen op wie ik denk dat je lijkt?quote:Op zondag 10 november 2013 01:17 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me af op welke hoofdpersoon ik lijk.
quote:
Das volgens mij toch best een complimentquote:
Maar die film heeftquote:Op zondag 10 november 2013 01:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond van Avatar de CGI erg goed gedaan. Ik vond het verder wel een kutfilm omdat het een uitgekauwd verhaal was boordevol met clichés en met matige acteurs, maar visueel gezien was het zeker geen slechte film.
Uiteindelijk is het erg lastig om een film objectief te beoordelen, en dat een film goed is in bepaalde aspecten maakt nog niet dat ik de uitkomst als geheel goed vind, maar dat is uiteindelijk gewoon zo bij alle kunstvormen. Maar ik denk dat het veilig is om te zeggen dat, ongeacht hoeveel je je ermee vermaakt (weer een heel ander aspect), The Turin Horse een betere film is dan, ik noem maar wat, een Miss Congeniality of een Mr. and Mrs Smith.
Dat Dyon zich er compleet niet mee vermaakte kan ik me dan ook wel weer voorstellen, het blijft wel een type film dat je moet liggen.
Hij heeft het niet ovrr JD. Misschien bedoelde hij Chicken Little welquote:Op zondag 10 november 2013 01:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heh, ik zie dat wel ja. Nu nog zulke leuke vriendinnetjes weten scoren als JD altijd heeft.
Komt vooral omdat m'n huisgenoot vanavond Garden State heeft gekeken met z'n vriendin. En laten we vooral benadrukken dat het wel even Natalie Portman is waar hij mee thuiskomt.quote:Op zondag 10 november 2013 01:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heh, ik zie dat wel ja. Nu nog zulke leuke vriendinnetjes weten scoren als JD altijd heeft.
Typische 'onopvallende' acteur. Hij heeft z'n strepen wel echt verdiend met Little Miss Sunshine.quote:Op zondag 10 november 2013 02:24 schreef picodealion het volgende:
Gecheckt, klopt.
Hij zat in Looper natuurlijk, stom.
voor de vrouwelijke kijkers zal dat vast geen probleem zijnquote:Op zondag 10 november 2013 10:57 schreef wyccie het volgende:
Of is het storend dat Thor zo groot is?
Dan moet je denk ik de film niet gaan kijken.... Hij word niet als een reus neer gezet, maar wel als iets dat meer is dan een mensquote:Op zondag 10 november 2013 11:10 schreef wyccie het volgende:
In die trailer vind ik het wel storend dat hij afgebeeld wordt als reus.
Een film die ik niet perse in de bios hoef te zien is niet meteen een k*tfilm. The hobbit was een k*tfilm en daar heb ik spijt van dat ik er mijn geld aan heb uitgegeven. Dan kan er wie dan ook naast me zitten, deel 2 en 3 hoef ik niet te zien. Bios niet, thuis niet. Thor 2 is gewoon een vermakelijke film, maar niet super. En als je dan met een leuke vriendin gaat dan is het geen verspilling van geld/tijdquote:Op zondag 10 november 2013 11:30 schreef wyccie het volgende:
Je kletst gezellig tijdens de film of zat er een leuke vrouw naast je waar je de hele tijd naar hebt zitten staren?
Hoe leuk het gezelschap ook is, 12 euro voor een kutfilm in de bioscoop blijft veel.
quote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een film die ik niet perse in de bios hoef te zien is niet meteen een k*tfilm. The hobbit was een k*tfilm en daar heb ik spijt van dat ik er mijn geld aan heb uitgegeven. Dan kan er wie dan ook naast me zitten, deel 2 en 3 hoef ik niet te zien. Bios niet, thuis niet. Thor 2 is gewoon een vermakelijke film, maar niet super. En als je dan met een leuke vriendin gaat dan is het geen verspilling van geld/tijd
Thank you... maar ik blijf het op mijn manier schrijvenquote:
Spoel jij je mond dan ook altijd als je zoiets eruit floept?quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Thank you... maar ik blijf het op mijn manier schrijven
Nee, ik praat niet tijdens de film. (heel af en toe zeg ik wel es iets tegen de persoon naast me, maar das praktisch onhoorbaar voor de rest). Gister pakte iemand helemaal vooraan halverwege de film haar telefoon om een foto van de persoon naast d'r te maken...quote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef wyccie het volgende:
Nou weet ik nog niet of je kletst tijdens de film.
Ik was gister voor het eerst sinds een jaar weer naar de bios, zat er een man open deuren in te trappen wat betreft commentaar. Gelukkig zei iemand anders er al wat van.
Ik leef nog in 2000, in de guldentijd, maar zijn dat soort prijzen normaal in de bioscopen?
Ik scheld niet veel in het bijzijn van anderen. En thuis als ik alleen ben, vind ik het niet nodig om er op te lettenquote:Op zondag 10 november 2013 11:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Spoel jij je mond dan ook altijd als je zoiets eruit floept?
quote:Op zondag 10 november 2013 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een film die ik niet perse in de bios hoef te zien is niet meteen een k*tfilm. The hobbit was een k*tfilm en daar heb ik spijt van dat ik er mijn geld aan heb uitgegeven. Dan kan er wie dan ook naast me zitten, deel 2 en 3 hoef ik niet te zien. Bios niet, thuis niet. Thor 2 is gewoon een vermakelijke film, maar niet super. En als je dan met een leuke vriendin gaat dan is het geen verspilling van geld/tijd
Hoe doe je dat in het echte leven?quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thank you... maar ik blijf het op mijn manier schrijven
Hobbit was een kutfilm.quote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"This is blasphemy! This is madness!"
Dat vroeg Wyccie ook al. Opletten...quote:
Gelukkig...quote:
Doe dan hier alsof je thuis bent.quote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik scheld niet veel in het bijzijn van anderen. En thuis als ik alleen ben, vind ik het niet nodig om er op te letten
Ik ben net wakker.quote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vroeg Wyccie ook al. Opletten...
Ik was gisteren dus ook bij Borgman. Goed dat je ze hebt aangesproken.quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef picodealion het volgende:
Laatst bij Borgman zaten drie huisvrouwen een paar stoelen verderop ook de hele tijd te kletsen. Na een kwartier ofzo vanaf mijn plek gevraagd of ze even stil konden zijn, maar daar gaven ze geen gehoor aan.
Toen ik opeens naast ze stond en ze erop wees dat ze de hele zaal tot last waren schrokken ze wel even, vanaf dat moment waren ze ook stil.
Wat bezielt mensen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |