Ik ging toen altijd een vriend van me bellen, toen die clip op MTV wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken alleen Freak on a leash van ze... geweldige clip vond ik dat zeg (en het nummer ook niet zo slecht)
 Volgens mij ook mijn eerste album, gebrand gekregen van m'n zus
 Volgens mij ook mijn eerste album, gebrand gekregen van m'n zus   

Have a nice evening
 Have a nice evening  

Wat een lieve zus heb je toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ging toen altijd een vriend van me bellen, toen die clip op MTV wasVolgens mij ook mijn eerste album, gebrand gekregen van m'n zus

Goeie film ja?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:20 schreef picodealion het volgende:
The Turin Horse staat gewoon op Netflix. Dat wordt nog eens wat.

apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkigquote:

Kloptquote:

Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkig

Dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.

Waarom?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het kan niet je smaak zijn, maar dat het een goede film is staat buiten kijf.

quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem dat gewoon klakkeloos over.

Ik hoop dat de film leuk is, en anders maakt Natalie Portman toch wel een deel goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen, ik ga naar Thor 2Have a nice evening

Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêvesquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
apart... of je het ook goed moet noemen. Smaken verschillen gelukkig

Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.quote:

Ik hou ook van apart, maar die vond ik heel stom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêves

Heb je L'écume des Jours nou al gezien? Die is ook van Gondry, en nóg 'stommer' -om jouw woorden te gebruiken- dan Science.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik hou ook van apart, maar die vond ik heel stom.

Maar maakt dat dan in het algemeen een goede film? Dan zou je ook kunnen zeggen dat Avatar een goede film is op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.

Deze man spreekt vele waarheden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar maakt dat dan in het algemeen een goede film? Dan zou je ook kunnen zeggen dat Avatar een goede film is op zijn eigen manier.

Dat maakt de film voor mij apart. En apart hoeft niet slecht te zijn. Maar het maakt de film zeker niet goed...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen al om de meesterlijke cinematografie, en de perfect uitgevoerde shots van dik 10 minuten.
Dan moet je em kijken. De film die jij opnoemt zegt mij dan weer helemaal niks...quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik hou wel van apart Dyon. Een van m'n favoriete films is La Science des Rêves
Ik zou geen bijnaam willen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Dyon, wat zou jouw bijnaam zijn als je darter was?

The Science of Sleep met Charlotte Gainsburg en Gael Garcia Bernal. Je moet ervan houden.quote:Op zondag 10 november 2013 00:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet je em kijken. De film die jij opnoemt zegt mij dan weer helemaal niks...

Moet ik nog steeds een keer kijken. Maar dat lijkt me op zich best een grappige filmquote:Op zondag 10 november 2013 00:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
The Science of Sleep met Charlotte Gainsburg en Gael Garcia Bernal. Je moet ervan houden.

Ik denk ook wel dat jij 'm kunt waarderen eigenlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 00:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer kijken. Maar dat lijkt me op zich best een grappige film

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |