Daar heb je gelijk in, maar aan de andere kant heeft zij zijn interesse ook niet kunnen wekken door alleen maar 2 weken lang over koetjes en kalfjes te praten. Het gaat niet eens om initiatief tonen, maar wat ik uit dit topic begrijp is dat TS alleen maar reageert en die dude zelfs soms negeert. Niet echt enthousiast. Als je met iemand wilt afspreken doe je dat toch alleen als er een bepaalde basis is om mee verder te gaan. Denk ik. TS jaagt mannen alleen maar weg met dit gedrag.quote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij heeft haar interesse niet kunnen wekken door alleen maar 2 weken lang over koetjes en kalfjes te appen. Daar wringt de schoen imho.
Ik snap het niet waarom je überhaupt 2 weken blijft appen. Je meot gewoon in de eerste 2 dagen gelijk duidelijk maken wat je intenties zijn, en niet jezelf verstoppen achter een whatsappgesprek. Als hij na de eerste of 2e dag gewoon gebeld had met het voorstel om iets leuks te gaan doen had ze ook anders op hem gereageerd daarna (waarschijnlijk).quote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar aan de andere kant heeft zij zijn interesse ook niet kunnen wekken door alleen maar 2 weken lang over koetjes en kalfjes te praten. Het gaat niet eens om initiatief tonen, maar wat ik uit dit topic begrijp is dat TS alleen maar reageert en die dude zelfs soms negeert. Niet echt enthousiast. Als je met iemand wilt afspreken doe je dat toch alleen als er een bepaalde basis is om mee verder te gaan. Denk ik. TS jaagt mannen alleen maar weg met dit gedrag.
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Of kappen met berichten sturen, of concreet worden.quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom je überhaupt 2 weken blijft appen. Je meot gewoon in de eerste 2 dagen gelijk duidelijk maken wat je intenties zijn, en niet jezelf verstoppen achter een whatsappgesprek. Als hij na de eerste of 2e dag gewoon gebeld had met het voorstel om iets leuks te gaan doen had ze ook anders op hem gereageerd daarna (waarschijnlijk).
Precies. Doe je dat niet dan kun je erop wachten dat je gebruikt wordt voor de aandacht als ze daar zin in hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Of kappen met berichten sturen, of concreet worden.
Tsja. Hij heeft vandaag weer geappt met heeee hoe gaat het etc etc. Heel apart vind ik het eigenlijk: niks concreets maar toch doelloos blijven appen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik snap het niet waarom je überhaupt 2 weken blijft appen. Je meot gewoon in de eerste 2 dagen gelijk duidelijk maken wat je intenties zijn, en niet jezelf verstoppen achter een whatsappgesprek. Als hij na de eerste of 2e dag gewoon gebeld had met het voorstel om iets leuks te gaan doen had ze ook anders op hem gereageerd daarna (waarschijnlijk).
En wat zegt je moeder?quote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Tsja. Hij heeft vandaag weer geappt met heeee hoe gaat het etc etc. Heel apart vind ik het eigenlijk: niks concreets maar toch doelloos blijven appen.Mijn vader zegt dat hij niet durft.
Vraag em op de man af wat nou z'n bedoeling is.quote:Op maandag 11 november 2013 18:24 schreef Interv het volgende:
[..]
Tsja. Hij heeft vandaag weer geappt met heeee hoe gaat het etc etc. Heel apart vind ik het eigenlijk: niks concreets maar toch doelloos blijven appen.Mijn vader zegt dat hij niet durft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |