abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133075384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:32 schreef Nemeosis het volgende:
Vrouwen -O-

Zelf een jongen negeren/kortaf antwoorden en zich dan afvragen waarom hij niet meer initiatief neemt.
Mannen die initiatief blijven nemen terwijl de vrouw nooit initiatief neemt :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:36:41 #102
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133075417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:34 schreef complicate het volgende:
Mannen die initiatief blijven nemen terwijl de vrouw nooit initiatief neemt :r
en 'meiden' zoals TS, zijn PRECIES het type meiden waar ik vroeger zo gestoord van werd. Gelukkig heb ik dit soort streken tegenwoordig vroeg in de gaten :Y
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_133075462
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:36 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

en 'meiden' zoals TS, zijn PRECIES het type meiden waar ik vroeger zo gestoord van werd. Gelukkig heb ik dit soort streken tegenwoordig vroeg in de gaten :Y
Ah dat is heel goed van je. Want er zijn echt van die 'jongens' die denken: "de volhouder wint" en die gewoon blijven initiatief nemen terwijl de vrouw nooit iets onderneemt. Voor mij zijn dat eigenlijk psychopaten 8)7
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:43:52 #104
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133075541
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:40 schreef complicate het volgende:
Ah dat is heel goed van je. Want er zijn echt van die 'jongens' die denken: "de volhouder wint" en die gewoon blijven initiatief nemen terwijl de vrouw nooit iets onderneemt. Voor mij zijn dat eigenlijk psychopaten 8)7
Eindelijk een meid die verstandig praat!
Ik vond uiteindelijk iemand die wel moeite voor mij wilde doen. Ze was wel erg verlegen en stil in het begin, maar ik merkte dat ze erg graag bij me wilde zijn en ze durfde gewoon te vragen of we iets konden afspreken, in plaats van de gebruikelijke manier van TS, (afwachten).

Helaas, zijn dit soort meiden uitstervend tegenwoordig. Waarschijnlijk mede dankzij de aandacht die ze zo snel kunnen krijgen via bijvoorbeeld social media, waardoor de aandacht van slechts een jongen toch niet meer belangrijk is.
pi_133075750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Eindelijk een meid die verstandig praat!
Ik vond uiteindelijk iemand die wel moeite voor mij wilde doen. Ze was wel erg verlegen en stil in het begin, maar ik merkte dat ze erg graag bij me wilde zijn en ze durfde gewoon te vragen of we iets konden afspreken, in plaats van de gebruikelijke manier van TS, (afwachten).

Helaas, zijn dit soort meiden uitstervend tegenwoordig. Waarschijnlijk mede dankzij de aandacht die ze zo snel kunnen krijgen via bijvoorbeeld social media, waardoor de aandacht van slechts een jongen toch niet meer belangrijk is.
Dank je, maar geloof mij, ik heb niet verstandig geboren, maar ik heb veel inzicht gekregen over mijn manier van doen en hoe mijn acties of gebrek aan acties overkomt bij de ander, wat niet het geval is van TS en die jongen.
Maar aan de andere kant vind ik dat die jongen gewoon zou moeten stoppen met initiatief nemen, want halooooooo, er moet toch echt iets niet kloppen bij die gast om haar te blijven appen etc. zonder dat ze zelf ooit initiatief heeft moeten nemen. Ik bekijk het verhaal dus eigenlijk van beide kanten en volgens mij is die jongen even ********als TS.

Ik vind het heel fijn om te horen dat je iemand hebt gevonden die voor je moeite wou doen, hopelijk zal het belletje bij die jongen ook snel gaan rinkelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 09-11-2013 12:58:59 ]
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:54:06 #106
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133077308
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef complicate het volgende:

[..]

Dank je, maar geloof mij, ik heb niet verstandig geboren, maar ik heb veel inzicht gekregen over mijn manier van doen en hoe mijn acties of gebrek aan acties overkomt bij de ander, wat niet het geval is van TS en die jongen.
Maar aan de andere kant vind ik dat die jongen gewoon zou moeten stoppen met initiatief nemen, want halooooooo, er moet toch echt iets niet kloppen bij die gast om haar te blijven appen etc. zonder dat ze zelf ooit initiatief heeft moeten nemen. Ik bekijk het verhaal dus eigenlijk van beide kanten en volgens mij is die jongen even ********als TS.

Ik vind het heel fijn om te horen dat je iemand hebt gevonden die voor je moeite wou doen, hopelijk zal het belletje bij die jongen ook snel gaan rinkelen!
Ik hoop het voor hem. Zou het wel verwachten, maar sommigen leren het nooit :P
pi_133077746
weg

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 15:45:13 ]
pi_133110537
Nog 192 post, en TS heeft haar zin :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133111306
TS, die jongen begint na twee weken wel te twijfelen of jij hem wel leuk vindt. Volledig terecht en logisch ook, want jij initieert zelf geen whatsapp-gesprekken, reageert alleen op hem, en negeert hem soms zelf hele dagen. Dat hij jou leuk vindt is wel duidelijk, anders appt een jongen überhaupt niet meer dan 2 dagen met je.

Als je hem kwijt rijkt is het je eigen schuld. Stel gewoon een seksafspraak voor, hij zegt echt wel ja.
pi_133111439
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Interv het volgende:

[..]

Het wat? Het is prima hoor, ik had sowieso al twee andere dates die wèl lekker direct zijn. :P
Neuken ?
pi_133111868
Vrouwen :')

Telkens weer denken dat de man het initiatief moet nemen :r
pi_133112812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Interv het volgende:

[..]

Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing. :+
Ik denk dat Angel-Joy een beetje gelijk heeft. Initatief komt van beide kanten toch of teminste zo hoort het.
  zondag 10 november 2013 @ 16:34:01 #113
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133112944
Nou als hij dr nummer fixed is het wel zaak snel actie te ondernemen. Niet oeverloos berichtrn bkijven sturen. Gewoon een dag of wat later bellen en diegene mee uit vragen. Als je iets wil miet je het pakken, het komt je niet aanwaaien over het algemeen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_133114461
Ik zou gewoon achter hem aangaan! misschien loop je een blauwtje.. maar anders heb je altijd het gevoel dat je wat hebt gemist. Anders zou je dit nu niet zo hier op dit forum neerzetten en er de hele tijd over twijfelen. Soms moet je assertief zijn in het leven.. Ik denk in jouw geval dat het een mooi gevolg gaat hebben. (maar garanties heb je nooit)
Het oog moet samenvatten, versmelten, en het verstand zal het formuleren.
pi_133115849
Hij durft het misschien niet omdat jij hem geen glimpje aandacht geeft
sd
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 20:10:01 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133121100
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hi,

Twee weken heb ik geleden een jongen leren kennen tijdens een stapavond van mijn vereniging. We hebben gewoon gepraat (kort, maar hij is zeker leuk :)!) en dat was het. Vorige week op de uni kwamen we elkaar tegen, praatten we weer even en vroeg hij m'n nummer. Ik heb mijn nummer uiteraard gegeven (hij is geinig en best heel aantrekkelijk O+), nu appt hij mij iedere dag - ook met onzin dingetjes - dingen zoals 'goedemorgen' en bladiebla. Ik begin zelf nooit met appen en soms negeer ik hem zelfs voor bijvoorbeeld een dag (want druk) en dan appt hij de volgende dag toch weer. Dit speelt allemaal sinds een anderhalve week ongeveer.

Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer. Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is) en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik. Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken? Maar dat doet hij dus niet, maar hij blijft wel weer door appen. En dan denk ik: 'heb je m'n nummer nou gevraagd voor de lol en app je zomaar met mij?' Met andere woorden: heb ik meer verwachtingen dan jij hebt? :')

Vriendinnen van mij zeggen dat hij 't nog wel gaat vragen, en dat ik geduld moet hebben. Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden? Kan het mij niet voorstellen, eigenlijk. Maar ja, ik weet niet of het verstandig is dat ik hem op date vraag (want het is misschien opdringerig of te easy?). Maar ik heb ook weer zo'n idee dat het nog eeuwen kan duren bij hem. Of dat hij het misschien helemaal niet zo bedoeld. Maar hoe kom ik daar subtiel achter? :P
Zit ten eerste niet zo te zaniken over dat hij geen initiatief meer neemt terwijl je het zelf ook niet doet.

Ten tweede zeg je dat je hem aantrekkelijk genoeg vind om er iets mee te willen, maar volgens mij vind je enkel de aandacht die je van hem krijgt leuk.

Je moet verdomme niet naar je vriendinnen luisteren want dat is gewoonweg mutsenpraat. En dat je zelf de lijntjes nog niet kan verbinden zegt ook wel wat over jou.

Als ik die knul was geweest had ik allang een andere studente gezocht. Want dit schiet ook niet op.

Vrouwen die zaniken over het gebrek aan initiatief terwijl ze zelf ook niks doen. Bah :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133121405
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zit ten eerste niet zo te zaniken over dat hij geen initiatief meer neemt terwijl je het zelf ook niet doet.

Ten tweede zeg je dat je hem aantrekkelijk genoeg vind om er iets mee te willen, maar volgens mij vind je enkel de aandacht die je van hem krijgt leuk.

Je moet verdomme niet naar je vriendinnen luisteren want dat is gewoonweg mutsenpraat. En dat je zelf de lijntjes nog niet kan verbinden zegt ook wel wat over jou.

Als ik die knul was geweest had ik allang een andere studente gezocht. Want dit schiet ook niet op.

Vrouwen die zaniken over het gebrek aan initiatief terwijl ze zelf ook niks doen. Bah :r
Ik kan niet anders dan het hier 100% mee eens zijn ^O^ Sowieso. Bij vrouwen is het nooit goed. Of je nou teveel of te weinig initiatief neemt. :')
  zondag 10 november 2013 @ 20:37:10 #118
157922 fathank
pi_133123002
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan het hier 100% mee eens zijn ^O^ Sowieso. Bij vrouwen is het nooit goed. Of je nou teveel of te weinig initiatief neemt. :')
Bullshit.

Je moet gewoon niet continu oeverloos blijven appen en dat als initiatief zien.

Pak die telefoon, bel dr en plan iets xoncreets.

Dat is initiatief en dat wordt altijd gewaardeerd. Believe me.

Toevoeging: 'zou je misschien eventueel ober een week of 3 wat af willen spreken'.

Dat werkt niet. Je moet het niet openlaten, maar echt initiatief nemen en een paar opties geven. Hou de controle en laat haar niet teveel keuzes.
  Moderator / Redactie FP zondag 10 november 2013 @ 20:48:21 #119
Brabo Bastard
pi_133123721
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Bullshit.

Toevoeging: 'zou je misschien eventueel ober een week of 3 wat af willen spreken'.

Dat werkt niet. Je moet het niet openlaten, maar echt initiatief nemen en een paar opties geven. Hou de controle en laat haar niet teveel keuzes.
Het gaat hier om de TS die loopt te miepen ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 10 november 2013 @ 20:52:40 #120
157922 fathank
pi_133124008
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het gaat hier om de TS die loopt te miepen ;)
Ik reageer op die huilie die klaagt dat het nooit goed is , wat kje ook.doet. Wat pertinent onwaar is, tenzij je een sociaal gehandicapte wiskundenerd bent.
pi_133141570
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Bullshit.

Natuurlijk heb je gelijk, maar ik denk niet dat er ook maar één mannelijke user hier is die zin heeft om met TS af te spreken :') .
  Moderator / Redactie FP maandag 11 november 2013 @ 11:03:49 #122
Brabo Bastard
pi_133141723
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:58 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je gelijk, maar ik denk niet dat er ook maar één mannelijke user hier is die zin heeft om met TS af te spreken :') .
Nee, want we tonen dan toch niet voldoende initiatief :{w
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 11 november 2013 @ 15:46:14 #123
157922 fathank
pi_133149701
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:58 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Probleem is dat meneer uit de OP de TS teveel de kans heeft gegeven om spelletjes te spelen. Als hij nou gewoon na 2 dagen haar had gebeld met "heey, zullen we vrijdag wat afspreken" was er niks aan het handje geweest.

Fout ligt ook wel degelijk bij die gozer, die geeft haar namelijk zoveel speelruimte.
pi_133150239
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef fathank het volgende:

[..]

Probleem is dat meneer uit de OP de TS teveel de kans heeft gegeven om spelletjes te spelen. Als hij nou gewoon na 2 dagen haar had gebeld met "heey, zullen we vrijdag wat afspreken" was er niks aan het handje geweest.

Fout ligt ook wel degelijk bij die gozer, die geeft haar namelijk zoveel speelruimte.
Het is maar wat je een fout noemt. Wie heeft er nou zin om met een ongeïnteresseerd en afwachtend mormel af te spreken?
  maandag 11 november 2013 @ 16:01:10 #125
157922 fathank
pi_133150287
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Het is maar wat je een fout noemt. Wie heeft er nou zin om met een ongeïnteresseerd en afwachtend mormel af te spreken?
Hij heeft haar interesse niet kunnen wekken door alleen maar 2 weken lang over koetjes en kalfjes te appen. Daar wringt de schoen imho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')