Nee,apk en beurt heeft de roffel net gekregen voor de bakplof dus we kunnen nog even vooruit.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef IrishBastard het volgende:
Zit er een APK aan te komen Charged?
Geen passend antwoord maar wel gerelateerd: mijn '89 740 LH2.4 met lambda enkel op benzine heeft een groene sticker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:28 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ben naar een 850/940-60 op gas aan het koekeloeren en voor ik helemaal enthousiast ga worden zit ik me af te vragen of hier ervaringsdeskundigen zitten die een umweltplakkette hebben voor Duitsland en of ik zelf ergens iets kan vinden over het kleurtjeZit al een kwartier in Google te kutten maar vind nergens een eenduidig antwoord
Zit nogal vaak in het ruhrgebied en heb a: geen zin in lange wandelingen en b: geen zin in boetes
Gaat om auto's die rond bouwjaar 95/96 zitten.
Heb je de oude weggegooid dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef Hyman het volgende:
Zeg B-W, orakel.
Wat voor parkers heb ik nodig voor het monteren van de raamlijsten?
Ik had mn amazon toen terug gekregen zonder dat de raamlijsten nog vastzaten, die schroefjes liggen dus wss in barneveld nog ergens.quote:Op zondag 15 december 2013 12:58 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Heb je de oude weggegooid dan?
ze zijn zo fijn. ooit wil ik er ook 1 voor erbij. stoere tank!quote:Op zondag 15 december 2013 22:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
Binnenkort gepoedercoate (gebruikte) Turbovelgen in een tint donkerder, wat dat al niet doet ten opzichte van de standaard velgenImpressie:
[ afbeelding ]
Groot genoeg haha..quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe groot is je portemonnee?Niet qua aanschaf, maar qua onderhoud
Nee gaat me juist om te t6..is leuk voor mijn vrouw haha..quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:51 schreef Hyman het volgende:
Geen interesse in een ongeblazen versie?
Heb ik idd ook een beetje last van, heb het met tapijttape een beetje vastgezet. goed genoeg voor mij.quote:Op zondag 22 december 2013 12:56 schreef Thezappa het volgende:
Jullie weten hier misschien ook wel punten van de s80
De raamspijlen..laat de stof los..is dit te vervangen?
thanx...die sla ik ff op...ff bellen met autokerkhof of ze er een paar hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 13:09 schreef Hyman het volgende:
Oh toevallig nog een plaatje van op mn laptop:
[ afbeelding ]
Probleem had ik met de mijne ook van die cd. doe je niks aan behalve dat ding helemaal openslopen en terug traceren wat dr mis is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:03 schreef Thezappa het volgende:
zo...nieuwe auto is binnen...moesten alleen nieuwe remblokken voor op , en stuur uitslagen...laat ik vd week even maken
verder wilde ik op de terug cdtje erin doen...dit werkt dus niet? lijkt of er een cd in zit maar die komt er met knopje niet uit
hu-801 zit erin..
ff na kijken...lees op internet dat diewel vaker blijven hange..
anders iemand ervaring met imiv module?
Pak een Grom-module, stuk goedkoper en degelijker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:03 schreef Thezappa het volgende:
zo...nieuwe auto is binnen...moesten alleen nieuwe remblokken voor op , en stuur uitslagen...laat ik vd week even maken
verder wilde ik op de terug cdtje erin doen...dit werkt dus niet? lijkt of er een cd in zit maar die komt er met knopje niet uit
hu-801 zit erin..
ff na kijken...lees op internet dat diewel vaker blijven hange..
anders iemand ervaring met imiv module?
2000.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Pak een Grom-module, stuk goedkoper en degelijker.De beste versie is de USB-versie (zonder Bluetooth), dan kan je naast een USB-stickje ook een Android-toestel of prul-iPhone eraan hangen.
@ Hyman: 1650 is niet heel veel toch?Van welk jaar was 'ie ook alweer?
heb jij het niet gefikst gekregen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probleem had ik met de mijne ook van die cd. doe je niks aan behalve dat ding helemaal openslopen en terug traceren wat dr mis is.
Tevens ben ik koos-s80-loos. 1650 (met een lege tank) Nu nog mn winterbandensetje voor een euro of 150-200 verkopen en dan vind ik het wel een mooie prijs.
had ik mp al gezien ja...wacht eerst wel ff af wat er uit het "onderzoekje"komt bij de garagequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:31 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Pak een Grom-module, stuk goedkoper en degelijker.De beste versie is de USB-versie (zonder Bluetooth), dan kan je naast een USB-stickje ook een Android-toestel of prul-iPhone eraan hangen.
@ Hyman: 1650 is niet heel veel toch?Van welk jaar was 'ie ook alweer?
Gewoon nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb jij het niet gefikst gekregen dan?
nouja ze gaan er nu eerst bij e garage naar kijken
mocht het niet lukken kann ik altijd nog wat bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |