quote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Ooku het volgende:
[..]
Zakt inderdaad volledig door het ijs. Kan zelf niet eens een bal fatsoenlijk aannemen.
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de clubquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze god verdient meer respect.
Deze aanname, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze god verdient meer respect.
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de club
Zijn gedrag in de laatste maanden naar medespelers en staf toe vind ik dan weer een groot minpunt en daar laat hij zich kennen qua mentaliteit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de club
Hij laat zich kennen in mentaliteit omdat hij vind dat hij moet spelen? Mmmkayquote:Op woensdag 6 november 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag in de laatste maanden naar medespelers en staf toe vind ik dan weer een groot minpunt en daar laat hij zich kennen qua mentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |