Maar ze zijn niet allemaal goed...quote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Behind every good woman lies a trail of man
Als ze maar mooi zijnquote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet allemaal goed...
Je moet ze wel voorzichtig behandelen.quote:
Verbranden is dus geen goed idee?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je moet ze wel voorzichtig behandelen.
deze dames of de DJquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verbranden is dus geen goed idee?
Dan maar de lucht in.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan maar de lucht in.
Mijn god. Over oude doos gesproken.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mijn god. Over oude doos gesproken.
Maar weer gauw rechtop dan
quote:
Deze waren in t paradiso bovenzaal paar weken terug en ze waren hartstikke goed.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deze waren in t paradiso bovenzaal paar weken terug en ze waren hartstikke goed.
LADY- Get Ready
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Get ready 'cause here I come
Nog ouder..quote:
Andere tekenfilmband, maar dan verfilmdquote:
Zus van Rob de Nijs.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Andere tekenfilmband, maar dan verfilmd
Lekker meedrijven in de rivierquote:
Video Killed the Transistor Starquote:
It's on videoquote:Op woensdag 13 november 2013 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Video Killed the Transistor Star
nog een andere Julianaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan blijf ik maar even bij die andere Juliana, daar gaat mijn hart sneller van kloppen
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan blijf ik maar even bij die andere Juliana, daar gaat mijn hart sneller van kloppen
Je was me net voor...quote:
quote:
en jij was mij voor..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je was me net voor...
Ziet er uit als een Arabische volbloed, zou Egyptisch kunnen zijn.
Mmmmm, Creamquote:Op woensdag 13 november 2013 21:37 schreef snoek1 het volgende:
[..]
en jij was mij voor..
nog maar eentje van Jonathan dan
quote:
The Clash - Police on my Backquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
The Clash - Police on my Back
(I've been runnin' monday,tuesday,wednesday....)
I Say Nothing - Voice of the Beehivequote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De link is natuurlijk dat Sting vroeger bij The police zat
Bee-hive B52...quote:Op donderdag 14 november 2013 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
I Say Nothing - Voice of the Beehive
Het hele LP is echt goed.
De link is natuurlijk dat bees sting.(yes i know its a bit crap)
Love Will Keep Us Togetherquote:
Of Love will tear us apart, kan ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Love Will Keep Us Together![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of Love will tear us apart, kan ook.
Tja, waar is het mis gegaan ? We hebben woorden zonder woorden..quote:
Ze komen in ieder geval moeilijk, die woordenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, waar is het mis gegaan ? We hebben woorden zonder woorden..
soms ben jequote:Op donderdag 14 november 2013 20:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze komen in ieder geval moeilijk, die woorden
of je gaat st stotterenquote:
Of je doet er wat tegenquote:
De wereld dat zijn wijquote:
en je kunt 'm niet stoppenquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
De wereld dat zijn wij
Blijf dat maar gelovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |