Dit en fix de framerate..... In hardcore lobbies loopt het bij mij vloeiend, normale lobbies is digitale Parkinson.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Open the gates of hell. Ik vond het al zo heerlijk chill. Als die patch er is....Incoming 100.000 new players...
Whiteout is juist een erg goede map. Al speel ik bijna alleen maar domination. Dus is wellicht iets anders dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef DrMarten het volgende:
Chasm en Whiteout moeten wel 2 van de meest idioot slechte maps zijn uit de geschiedenis van CoD. Ik speel er iig geen kill confirmed of TDM meer op. Een grote clusterfuck van gaten, tunnels, heuvels en andere onzin waar je om de haverklap dood gaat zonder je tegenstander uberhaupt gezien te hebben.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef gniffie het volgende:
Ah dit is die developer die wil dat je de waardeloze cod site gebruikt om je stats te zien. Godverse wat irritant.
Hmmm, nog niets gezien op Xbox 360, kreeg je een melding ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:57 schreef Timmos het volgende:
Playlist update available.. Dubbel XP nu dus, eens kijken hoe dat gaat, solo...
Mwa, ik speel nog best vaak solo. Gaat prima hoor. Al heb je soms wel debielen in je teamquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Solo is drama, net in een game met 2 multiplayers die 3-30 gingen op zijn minst....
Die plus 1 is als je een maal je ammo hebt ge-upgrade. Gewoon met je punten, dus select en dan eentje kopen. En jezus ik lekker extinction spelen met 3 mensen, gaan we dood in lvl 19. En nu kom ik alleen nog maar bij die losers van lvl 1. Terwijl ik 2 sentries heb, allemaal extra shit en hun hebben niets. Dan kan ik toch niet winnen zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:27 schreef Blester het volgende:
n trouwens bij ammo bijvoorbeeld die +1? Want je kunt bij loadout in totaal naar de +4, alleen geen idee hoe je dat doet. Vo
Dat kopen kan gewoon in het hoofdmenu van extinction (dus buiten de game?), heb het nog niet gevonden, vandaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die plus 1 is als je een maal je ammo hebt ge-upgrade. Gewoon met je punten, dus select en dan eentje kopen. En jezus ik lekker extinction spelen met 3 mensen, gaan we dood in lvl 19. En nu kom ik alleen nog maar bij die losers van lvl 1. Terwijl ik 2 sentries heb, allemaal extra shit en hun hebben niets. Dan kan ik toch niet winnen zeg.
ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik drink regelmatig een blik Monster, en daar zitten nu actiecodes voor in-game rewards voor Ghosts bij. Ik speel het niet, is er hier interesse voor?
www.monsterenergy.com/cod
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."quote:
Dan wil ik er wel 1quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."
Dat staat op het blik.
Dus juist niet pc, als ik het zo lees...
En mocht je er meer dan 1 hebben...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
"De in-game rewards zijn enkel beschikbaar voor multiplayer games online. Deelnemers hebben internettoegang nodig, een Call of Duty Elite account, een Xbox Gold, Playstation Plus of Playstation Network account en een compatible versie van Call of Duty: Ghosts en een spelconsole."
Dat staat op het blik.
Dus juist niet pc, als ik het zo lees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |