QFTquote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pringles is alles behalve noob
Nee dank je.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval wel dope en vernieuwend uit dat is al heel wat
Ahh MW2, waar alleen Danger Close, Commando en OMA bagger waren. Voor de restquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die boys shinen dan
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OPquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ahh MW2, waar alleen Danger Close en OMA bagger waren. Voor de rest
Zie edit. UMP en Famas had ik geen last van.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OP
en airstrike halen, even wachten dan chopper gunner en dan had je al weer een nukequote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Commando, UMP en Famas waren ook een tikkeltje OP
Lekker campen om zo genoeg kills voor je laffe killstreaks te krijgen en daar al je kills mee te vergaren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd of je kan onderbouwen waarom domination voor nerds is
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Lekker campen om zo genoeg kills voor je laffe killstreaks te krijgen en daar al je kills mee te vergaren.
Gewoon bazig rondrennen in TDM met alleen maar support killstreaks, dat is voor de echte bazen
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?
UMP en FAMAS waren belachelijk man zeker UMP met stoppingpower dat ding had bijna geen recoil daar kon je gewoon longshots mee schieten zonder moeitequote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zie edit. UMP en Famas had ik geen last van.
Heb MW3 na een weekje niet meer gespeeld. BO en BO 2quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij ging zeker hard in MW3 met je Stealth Bomber en EMP he?
Nou, ik kreeg er vaak genoeg hitmarkers mee. Vooral die Famas, en dan zie je Sandy Ravage ermee spelen en dan denk je echt of het wel dezelfde gun is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
UMP en FAMAS waren belachelijk man zeker UMP met stoppingpower dat ding had bijna geen recoil daar kon je gewoon longshots mee schieten zonder moeite![]()
Dat is kwestie van de levels leren kennen. De grote levels hebben allemaal standaard plekken waar veel verkeer is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef SunTzu het volgende:
Ik moet zeggen, het ging net echt lekker. Er was 1 level bij waar het gewoon een te grote chaos is, overal puin maar weinig kleurverschil waardoor het wat moeilijker was om vijanden te spotten. Voor de rest van wat ik heb gezien kon het er wel mee door. Alleen soms ben je echt op zoek naar mensen omdat het te groot is.
Dit soort mensen fucken games dus op.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef Ozz-03 het volgende:
MW3 was de laatste die ik nog fanatiek heb gespeeld. Vorig jaar BO2 na een week alweer verkocht. Zit nu te twijfelen of ik Ghost wel of niet moet halen.
In MW3 met een striker hele map door rushen.
Liever gekilled worden door een rusher dan door een camper met zijn UMP + silencer.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit soort mensen fucken games dus op.
Ik ook hoor. Ik heb het over je shotgun. Rush dan gewoon met een AR of Sub.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Liever gekilled worden door een rusher dan door een camper met zijn UMP + silencer.
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordt
nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een bewussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |