nee nog geen 1 keer last van gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hem net opgepikt in de winkel. En hij geeft steeds aan dat de server not available is (PS3). Meer mensen die daar op dit moment last van hebben?
Er wordt vandaag tussen 15.00u en 2.00u onderhoud gepleegd aan PSN, dus daar zou het misschien mee te maken kunnen hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hem net opgepikt in de winkel. En hij geeft steeds aan dat de server not available is (PS3). Meer mensen die daar op dit moment last van hebben?
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2. Volle snelheid naar de winkel en naar huis om erachter komen dat die fucking servers het nu niet doen. Die vriend van mij en wat anderen zijn wel gewoon online.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef Breach het volgende:
Ik heb hier echt alles op zijn kop gezet. PS3 geformateerd, modem meerdere keren gereset en een internetkabel gehaald. Niks werkte. En dan kom je er achter dat er maintenance isquote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2. Volle snelheid naar de winkel en naar huis om erachter komen dat die fucking servers het nu niet doen. Die vriend van mij en wat anderen zijn wel gewoon online.
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb hier echt alles op zijn kop gezet. PS3 geformateerd, modem meerdere keren gereset en een internetkabel gehaald. Niks werkte. En dan kom je er achter dat er maintenance is
Critics geven hem een 78/100, lager dan de vorigen. Het gaat downwards.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.
En volgend jaar zeg je braaf hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef SunTzu het volgende:
[..]
De bitches, heb het om half 9 nog gespeeld bij die vriend en een kwartier later thuis in de Ps3 gedaan om erachter te komen dat ie het niet doet. Maar deze COD is wel echt de laatste kans die ik ze geef.
Duh, dat zei hij dit keer ook al in de post net voor die jij quotte toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En volgend jaar zeg je braaf hetzelfde
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef SunTzu het volgende:
Godverdomme ik ook hier, zat net even bij een vriend thuis en besloot toch ff Ghosts te gaan halen terwijl ik het niet meer wilde na die DLC ripoffs van BO2.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ik ben er klaar mee.![]()
¤30 Xbox 360, wie?
ja als je noob bentquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, ik ben er klaar mee.![]()
¤30 Xbox 360, wie?
ligt ook een beetje aan de map denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef gniffie het volgende:
Die 9-ks Heli is wel waardeloos zeg. Krijg je amper 2 kills mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |