abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133003965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef Timmos het volgende:

[..]

Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..

Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
Ahh, op die manier! Thnx!
pi_133004303
heeft iemand enig idee als ik een usb headset in my ps3 doe of ik dan het ingame geluid via de headset kan laten gaan ipv dat ik alleen de mensen met een mic hoor?
  donderdag 7 november 2013 @ 16:01:57 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133007868
Waarom pikken jullie dat quickscopen eigenlijk? Het zou toch niet in de game zitten deze keer _O-
pi_133007947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom pikken jullie dat quickscopen eigenlijk? Het zou toch niet in de game zitten deze keer _O-
Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:04:40 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133007993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
pi_133008057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
Je weet best wat hij bedoeld. :')
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_133008094
ook weinig last van quickscopers
pi_133008101
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]

want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maps zijn kut, spawns zijn kut, teammates die je pad blokkeren zijn kut.

Hopelijk fixen ze de spawns snel. Tot nu toe weinig geraged. :o
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133008151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Er zijn gewoon erg weinig quickscopers. Sowieso niet zo heel veel snipers.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:10:35 #85
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133008247

Rubin u so funnyyyyy

Ik zei het al voor de release dat het er gewoon in zou zitten _O_
pi_133009595
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef Roypsv het volgende:

[..]

misschien positief in het leven gaan staan jij ^O^
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijn :)
Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa? :')
Good goyim
pi_133009621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa? :')
Good goyim
Ieder zijn eigen smaak toch ? Of is jou smaak alleen goed en de rest kraak je af?
pi_133009940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Good goyim
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed. :') :')

bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
pi_133010000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed. :') :')

bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
Hierom.
pi_133010160
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Precies hetzelfde? Je hebt BF4 geeneens gespeeld man. Ga toch weg. :')
Bij Cowadoody hebben ze gewoon letterlijk een cutscene gekopiëerd.
pi_133010200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Maar dan nog heeft hij wel een punt. Waarom moet je BF4 in dit topic promoten?

Van mij mag je je gang gaan hoor, maar het schiet zo weinig op. Ieder heeft gewoon plezier met zijn/haar favoriete game lijkt me :P
pi_133010232
quote:

[..]

Wel hoor. Heb bf3 50 uur gespeeld of zo geloof ik. Bf4 ook al gespeeld. Heb het even puur over multiplayer single player speel ik niet. Daar is bij battlefield vrij weinig veranderd hoor.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:06:30 #93
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_133010396
Die allereerste AR is wel genot zeg. Hoge accuracy dus amper recoil en een lage fire rate. Kan je lekker door blijven sproeien en ze droppen met maar 10 kogels.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_133010470
Oja, waarom zo een lange wachttijd voordat de match begint? 14 seconden. :N

Ook 14 seconden wachten als je in HC doodgaat. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133010485
quote:

[..]

Jeetje Captain Obvious, dat is pas 3x voorbij gekomen. Failtroll has failed.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_133010573
quote:

[..]

Maak anders ff je eigen topic aan voor battlefield. Voel je je gekwetst oid dat mensen hier de nieuwe cod hebben gekocht
pi_133010705
quote:

[..]

Ga lekker naar je BF topic.. Je bent zeker ook zo'n figuur die in het appletopic komt verkondigen dat android beter is. Of in een topic over house kom je verkondigen dat rock beter is. Jaloers dat COD beter verkoopt dan BF?

:')

:') :')

:') :') :')

pi_133010730
Hoe zit het met die destruction in deze cod? Ik zag dat je palen om kon laten vallen?
pi_133010973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe zit het met die destruction in deze cod? Ik zag dat je palen om kon laten vallen?
nog niet echt iets tegen gekomen volgens mij. wel dat er een hek naar beneden valt en een trap :p
pi_133011162
Ik heb hem net opgepikt in de winkel. En hij geeft steeds aan dat de server not available is (PS3). Meer mensen die daar op dit moment last van hebben?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')