Ahh, op die manier! Thnx!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..
Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom pikken jullie dat quickscopen eigenlijk? Het zou toch niet in de game zitten deze keer
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben denk ik in de 15 uur dat ik al gespeeld heb 2 a 3x door quickscopen gekilled. Weinig last van dus.
Je weet best wat hij bedoeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maps zijn kut, spawns zijn kut, teammates die je pad blokkeren zijn kut.
Hopelijk fixen ze de spawns snel. Tot nu toe weinig geraged.
Er zijn gewoon erg weinig quickscopers. Sowieso niet zo heel veel snipers.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jij bent de enige die daar nooit door wordt gekilled dat was ik even vergeten
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
misschien positief in het leven gaan staan jij
Ieder zijn eigen smaak toch ? Of is jou smaak alleen goed en de rest kraak je af?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijn
Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa?
Good goyim
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik sta positief in het leven, ik koop goeie games die mijn geld waard zijn
Dat jij nou elk jaar hetzelfde koopt en lage standaarden hebt kan ik niks aan doen, je koopt zeker ook elk jaar braaf Fifa?
Good goyim
Hierom.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.![]()
![]()
bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
Precies hetzelfde? Je hebt BF4 geeneens gespeeld man. Ga toch weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat me raden, een battlefield speler. Snap nooit zo goed waarom die altijd naar cod filmpjes en topic etc gaan om dan maar heel hard te roepen dat cod kut is en bf goed.![]()
![]()
bf4 is precies het zelfde als bf3. Zit nog minder nieuwe dingen in dan bij cod dit jaar.
Maar dan nog heeft hij wel een punt. Waarom moet je BF4 in dit topic promoten?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Je hebt BF4 geeneens gespeeld man. Ga toch weg.
Bij Cowadoody hebben ze gewoon letterlijk een cutscene gekopiëerd.
Wel hoor. Heb bf3 50 uur gespeeld of zo geloof ik. Bf4 ook al gespeeld. Heb het even puur over multiplayer single player speel ik niet. Daar is bij battlefield vrij weinig veranderd hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jeetje Captain Obvious, dat is pas 3x voorbij gekomen. Failtroll has failed.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maak anders ff je eigen topic aan voor battlefield. Voel je je gekwetst oid dat mensen hier de nieuwe cod hebben gekochtquote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga lekker naar je BF topic.. Je bent zeker ook zo'n figuur die in het appletopic komt verkondigen dat android beter is. Of in een topic over house kom je verkondigen dat rock beter is. Jaloers dat COD beter verkoopt dan BF?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
nog niet echt iets tegen gekomen volgens mij. wel dat er een hek naar beneden valt en een trap :pquote:Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe zit het met die destruction in deze cod? Ik zag dat je palen om kon laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |