abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132999929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

60.
Thnx. En dan nog de prestige in of is dat er niet meer?
pi_132999974
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:36 schreef Bolters het volgende:

[..]

Thnx. En dan nog de prestige in of is dat er niet meer?
Prestige is iets anders dan vorige delen. Na dat je level 60 gehaald hebt. Ga je in prestige mode. Veranderd eigenlijk niks behalve dat het icoontje voor je naam anders wordt en je een nieuwe achtergrond krijgt. Je kan dit per mannetje doen. En er zijn er in totaal 10. Dus je kan 10x prestige.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133000059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Prestige is iets anders dan vorige delen. Na dat je level 60 gehaald hebt. Ga je in prestige mode. Veranderd eigenlijk niks behalve dat het icoontje voor je naam anders wordt en je een nieuwe achtergrond krijgt. Je kan dit per mannetje doen. En er zijn er in totaal 10. Dus je kan 10x prestige.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt (ik heb de game nog niet). Stel; ik begin nu met spelen online. Uiteraard begin ik op level 1. Dan ben ik straks level 60. Dan kan ik met dat personage in prestige en ben ik weer level 1? Of werkt het dus niet meer en blijft dat personage altijd level 60 en kun je dan gewoon overstappen op een van de andere 9 personages?

En wat is dan het verschil in personages? :P
pi_133000285
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Roypsv het volgende:
stonehaven
Dope map hoor.

Alleen die stormfront map is wat minder. :(
pi_133000469
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt (ik heb de game nog niet). Stel; ik begin nu met spelen online. Uiteraard begin ik op level 1. Dan ben ik straks level 60. Dan kan ik met dat personage in prestige en ben ik weer level 1? Of werkt het dus niet meer en blijft dat personage altijd level 60 en kun je dan gewoon overstappen op een van de andere 9 personages?

En wat is dan het verschil in personages? :P
Dat laatste. je hebt 10 verschillende personages die je level 60 moet maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133000486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dope map hoor.

Alleen die stormfront map is wat minder. :(
Wat minder? is de grootste aids map van alle cods die er zijn :P
pi_133000607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat minder? is de grootste aids map van alle cods die er zijn :P
welke is stormfront dan ? ;p
pi_133000613
wie kan mij zeggen wat de fijnste gun is :D
pi_133000653
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:55 schreef Roypsv het volgende:
welke is stormfront dan ? ;p
pi_133000682
quote:
Ik denk de Remington met silencer en red dot/holo
Of die Honey Badger of zo iets.
pi_133000700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMdopen tot aidsmap
pi_133000836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat laatste. je hebt 10 verschillende personages die je level 60 moet maken.
Oke! En zit er ook een specifiek verschil tussen de personages?

En is het bijvoorbeeld mogelijk om tussentijds te switchen tussen personage? Dus wanneer ik een level 30 personage heb, ik op dat moment overstap naar een level 5 personage en later weer naar een derde, level 15 personage (bijvoorbeeld)?
pi_133001019
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Bolters het volgende:
En is het bijvoorbeeld mogelijk om tussentijds te switchen tussen personage? Dus wanneer ik een level 30 personage heb, ik op dat moment overstap naar een level 5 personage en later weer naar een derde, level 15 personage (bijvoorbeeld)?
Elk potje kan je switchen
pi_133001667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:06 schreef Godtje het volgende:

[..]

Elk potje kan je switchen
Maar wat is het verschil tussen de personages dan? :P Of is het een variatie op een verschillende load-out dan?
pi_133002109
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Bolters het volgende:

[..]

Maar wat is het verschil tussen de personages dan? :P Of is het een variatie op een verschillende load-out dan?
Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..

Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
pi_133002127
En, hoe bevalt de 60 euro kostende texture pack?
pi_133002187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef LeaderRoel het volgende:
En, hoe bevalt de 60 euro kostende texture pack?
negative nancy
pi_133002206
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:33 schreef Timmos het volgende:

[..]

Is geen verschil.. Je kan elke soldier aankleden zoals je wilt.. Is gewoon een ander systeem dan elke keer prestigen, nu heb je je ene soldier op level 60 en dan begin je weer met een soldier op level 1.. Wat het nut er van is? Geen idee nog, ik vond het ook altijd leuk om tot max. prestige te gaan maar daar ben ik nu nog niet over uit..

Enige voordeel wat ik mij kan bedenken is meerdere classes.. Gebruik je ene soldier voor objective games en een andere voor Search and Rescue..
En dat je kan prestige maar als nog je poppetje van level 60 houdt. waardoor je als je zin hebt altijd weer met die kan spelen waar je wel al alles geunlocked hebt.
pi_133002226
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En dat je kan prestige maar als nog je poppetje van level 60 houdt. waardoor je als je zin hebt altijd weer met die kan spelen waar je wel al alles geunlocked hebt.
zou zeggen dat er iets moet zijn waardoor het werkelijk waar ook nut heeft om een ander poppetje te spelen
pi_133002267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoop het, Ik zelf gebruik hem niet. Want 9 van de 10 kills die je met die hond maakt is nadat je zelf al dood bent. Dus dan heb je er weinig aan. Geef mij maar een ims ^O^
Ghosts IMS is echt een beest geworden O+.. Mijn maat gebruikt de IMS nu in Domination, ik heb Riley voorlopig nog aan staan..

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef rubbels het volgende:
Vanochtend ff een paar potjes gespeeld. Is erg wennen vind ik. Grote maps en het snel doodgaan hebben ff wat oefening nodig :)
Maar kan iemand mij precies uitleggen hoe het nou zit met die squad points en wapens en attachments unlocken?
En wat is het nut van het unlocken van meer squad members?
Voor elk level up krijg je geloof ik 2 squad points, voor ingame field missions die je complete krijg je er 1, en voor Operations kan je er een heleboel krijgen, daar ben ik ook nog niet echt over uit met die bonussen..

Maar heb er nu al zoveel dat ik niet weet wat ik er mee moet :'), 100+ ofzo..

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Roypsv het volgende:
stonehaven :r
Stonehaven O+.. De enige map die ik liever niet speel is die ene die hier ook genoemd wordt, met Domination waar B in dat gras ligt..

quote:
AK-12 en MSBS, allebei met red/blue dot en silencer!
pi_133002307
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef Roypsv het volgende:

[..]

zou zeggen dat er iets moet zijn waardoor het werkelijk waar ook nut heeft om een ander poppetje te spelen
Wat was het nut ervan in MW3/BO2 etc? Een extra class? Je emblem? Je title? Permanent unlock?
pi_133002635
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:39 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

"Bedankt voor je geld, vergeet niet om elk jaar de season pass te kopen!"
[ afbeelding ]
misschien positief in het leven gaan staan jij ^O^
pi_133002647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:38 schreef Timmos het volgende:

[..]

Wat was het nut ervan in MW3/BO2 etc? Een extra class? Je emblem? Je title? Permanent unlock?
emblem, title, permanent unlock ja die drie
pi_133003022
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Roypsv het volgende:

[..]

emblem, title, permanent unlock ja die drie
Volgens mij krijg je ook gewoon emblem/title voor een level 60 soldier.. En je neemt zoveel coins mee naar je volgende soldier dat je alles kan unlocken wat je wilt ipv 1 ding..
pi_133003087
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je ook gewoon emblem/title voor een level 60 soldier.. En je neemt zoveel coins mee naar je volgende soldier dat je alles kan unlocken wat je wilt ipv 1 ding..
oke nice, zou het wel echt chill vinden als ze demolition er terug in doen. snap niet waarom die eruit is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')