Die met dat gras in het midden. Wat een aids map.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef BzP het volgende:
Is het de moeite waard om te kopen?
Ik heb al mn COD's verkocht halverwege BO2 tijdperk..
Werd me allemaal te saai
die met dat gras met dat verlaten winkel centrum? Ja dat vind ik echt de grootste kut map ook. Die met het kasteel is wel leuk. Gewoon omlopen tussen a en c.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die met dat gras in het midden. Wat een aids map.
Nou ja die buiten met die dat kasteel is ook een camping, quickscopres aids map
Het omlopen is het problem niet. Die kut campers wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die met dat gras met dat verlaten winkel centrum? Ja dat vind ik echt de grootste kut map ook. Die met het kasteel is wel leuk. Gewoon omlopen tussen a en c.
Weinig last van. Kom sowieso weinig mensen tegen die iets gebruiken tegen de setcoms. Dus ik heb bijna de heletijd die dingen aanstaan omdat ik ook die perk gebruik waardoor je de setcoms van de tegenstander gebruikt. Dan heb je ook niet zo last van campers als je weet waar ze zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het omlopen is het problem niet. Die kut campers wel.
Toch geen hol aan zo
Check twitter maar eens dan heb je zo een antwoord.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef BzP het volgende:
Is het de moeite waard om te kopen?
Ik heb al mn COD's verkocht halverwege BO2 tijdperk..
Werd me allemaal te saai
Ja ik had mn bericht al verwijderd. Had namelijk verkeerd gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee
Van Youtubers en random mensen
ja van dat laatste begrijp ik ook geen holquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef rubbels het volgende:
Vanochtend ff ene paar potjes gespeeld. Is erg wennen vind ik. Grote maps en het snel doodgaan hebben ff wat oefening nodig
Maar kan iemand mij precies uitleggen hoe het nou zit met die squad points en wapens en attachments unlocken?
En wat is het nut van het unlocken van meer squad members?
Heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Bolters het volgende:
Jullie wel enig idee tot welk level je kunt gaan met een personage en of je dan nog in prestige kunt?
Oke! Ben er wel benieuwd naar. Zie er ook niks over terug, terwijl je er normaal ontzettend veel over leestquote:
Zijn wel een stuk groter geworden ja, maar dat went wel denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Bolters het volgende:
Zijn de maps allemaal een stuk groter of valt het wel mee? Ik hield juist van de compactheid van CoD
Denk inderdaad ook dat het went. Toch vind ik het jammer. Bij alle voorgaande CoD-delen vond ik de grootste maps de minst leuke. Des te meer omdat ik voornamelijk FFA speel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk groter geworden ja, maar dat went wel denk ik
60.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Bolters het volgende:
Jullie wel enig idee tot welk level je kunt gaan met een personage en of je dan nog in prestige kunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |