omdat ze trager in de handling zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit spel
[quote]Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBSquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.
Zullen zien over een maand. Toch speelt nu bijna niemand er mee. Dus heb ik er weinig last van.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBS![]()
![]()
Over een maand speelt iedereen er mee tenzij ze hem patchen maar dat zal IW niet snel doen
en het grappige is dat ik wel al mijn unlocks heb zoals sentry gun enzquote:
laaat ik die msbs ook maar is bouwen danquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk eens op twitter en zoek dan MSBS![]()
![]()
Over een maand speelt iedereen er mee tenzij ze hem patchen maar dat zal IW niet snel doen
Ja nu weten we het wel. Blijkbaar kan je ook niet zo goed lezen. Zeg gelukkig nooit wat over de spawns of zoquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed over_hedge wil toch niet objectief kijken naar cod dus dan houdt het voor mij ook op
Wordt ook amper gekilled door die MSBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:22 schreef over_hedge het volgende:
Zullen zien over een maand. Toch speelt nu bijna niemand er mee. Dus heb ik er weinig last van.
Snipers ook weinig op bepaalde maps na. Die met dat kasteel zitten wel veel snipers.
Maar zal wel laten zien als elite online is.
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nu weten we het wel. Blijkbaar kan je ook niet zo goed lezen. Zeg gelukkig nooit wat over de spawns of zo
ik heb geen problemen met de spawnsquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigen
Ik vind dat die msbs niet op is. En dan ben ik meteen fanboy.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je die spawns ook nog ging verdedigen
Niet alleen daarom vriendelijke vriendquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind dat die msbs niet op is. En dan ben ik meteen fanboy.Gaat nergens over bij jou.
kap is met hatenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet alleen daarom vriendelijke vriend
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Doodgaan door je eigen Mortar Strike, 2 keer, achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |