Niet echt OP wapens?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste cod vind ik het nog steeds wel eigenlijk. Het schieten voelt heel goed aan. Als je de maps eenmaal kent zijn ze ook gewoon goed. Vind er maar 1 echt hele kutte tussen zitten. Er zijn niet echt OP wapens of killstreaks. Alleen het spawn systeem doet het nogal kut soms. Gebeurd soms dat je 3x dood gaat spawd en meteen weer dood gaat binnen 3 sec.
Ik weet niet waar jij die 60 euro vandaan haalt, maar ik heb er 40 voor betaald. (Nog 40 teveel op het moment.....)quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit spel
¤59,99 voor precies dezelfde soort spel, geen verbeterde graphics, en een bagger multiplayer op de PC.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:16 schreef Roces18 het volgende:
godverdomme wat een trieste kankerspellen tegenwoordig zeg. Weer mijn godverdomde level kwijt, lijkt wel GTA. Jezus christus wat een triest gezeik is dit. Even van level 35 naar 1. Fuckers.
Cod 4 is gewoon nostalgie. Waardoor iedereen die zo geweldig blijft vinden. mw2 had te veel bullshit dingen die het verneukte.quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niks gaat boven COD 4MW2 was ook wel vermakelijk.
Zo goed is die nou ook weer niet hoor. Sowieso hoe kan jij dat nou weten. je hebt het spel niet eensquote:
Dat ik het spel zelf niet heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb wijsneus. MSBS is ene one shot burst door muren heenquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo goed is die nou ook weer niet hoor. Sowieso hoe kan jij dat nou weten. je hebt het spel niet eensWat youtube filmpjes laten zien zegt ook niet alles want dan zou de chain saw ook op moeten zijn. En wat een kut ding is dat. die msbs moet je van ver als nog paar burst raken. En van dichtbij is vaak wel 1 burst ja. Maar gebeurd nog vaak genoeg dat het niet zo is. Kom dat wapen ook niet echt veel tegen nog. Dus geen last.
bullshit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ik het spel zelf niet heb wil niet zeggen dat ik het niet gespeeld heb wijsneus. MSBS is ene one shot burst door muren heen
.... Ja dat gedeelte had ik het echt over.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stel je voor vrienden en collega's die gamen. Het moet niet veel gekker worden natuurlijk
Dan zou je eens duidelijker moeten zijn. Bij jou is alles bullshit en zit het niet in de game als ik jou moet gelovenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
.... Ja dat gedeelte had ik het echt over.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou je eens duidelijker moeten zijn. Bij jou is alles bullshit en zit het niet in de game als ik jou moet gelovenGefeliciteerd je bent de COD fanboy van 2013
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarheid is hard voor je.
Hier heb je al een voorbeeldje
Jij vond het bullshit dat je kon one bursten door een muur hier heb je al direct een voorbeeld. Maar goed bij jou is niets overpowered dus want jij wordt niet vaak gekilled door snipers en je krijgt zelden one bursts met het meest belachelijke overpowerde wapen in COD Ghostsquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.![]()
En de spawms zijn kut in dit spel. Maar de wapens zijn wel goed en de killstreaks. Dus als je dat zegt ben je al een fanboy
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel net met dat wapen. Hoe vaak ik wel geen 1 burst kill krijg. En dan kom jij met tegen argument met een youtube filmpje aan.![]()
En de spawms zijn kut in dit spel. Maar de wapens zijn wel goed en de killstreaks. Dus als je dat zegt ben je al een fanboy
Klopt dat ik weinig door die wapens gekilled word. Jammer dat elite het niet doet voor ghost. Anders kon ik je precies laten zien hoevaak ik er door gekilled ben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vond het bullshit dat je kon one bursten door een muur hier heb je al direct een voorbeeld. Maar goed bij jou is niets overpowered dus want jij wordt niet vaak gekilled door snipers en je krijgt zelden one bursts met het meest belachelijke overpowerde wapen in COD Ghosts!!!!!!!!!!!!!!
Gister avond 4 potjes killconfirmed mee gedaan had een KD van 2,7quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.
Nou vind ik dus niet. Speelde er net 5 min geleden nog mee. Van dicht bij moest ik ze vaak genoeg ook gewoon 2x raken. Van ver al helemaal. En door muren heen al helemaal niet in 1 burst.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft wel gelijk over die MSBS.
Je weet dat je wapens gewoon kan kopen en niemand gaat wachten op unlocks?quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gek ideetje maar misschien komt het wel omdat de MSBS een late unlock is en je daarom nog niet gigantisch veel mensen met dat wapen ziet rond lopen.
Ja dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet dat je wapens gewoon kan kopen en niemand gaat wachten op unlocks?
Ah gast open je ogen en doe die cod fanboy bril afquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vind ik dus niet. Speelde er net 5 min geleden nog mee. Van dicht bij moest ik ze vaak genoeg ook gewoon 2x raken. Van ver al helemaal. En door muren heen al helemaal niet in 1 burst.
Dus daarom vind ik hem niet echt op of zo. Is wel een goed wapen maar niet op. Anders speelde iedereen er ook wel mee.
nee goed tegen argument dit.. Waarom spelen dan zo weinig mensen er mee als die zoooo op is? In vorige delen speelde 70% met de op wapens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah gast open je ogen en doe die cod fanboy bril af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |