SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gheghe wat dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaaspopcorn
[..]
Eerst op de muur smeren zodat je weet hoe het opdroogt. Ik praat uit ervaring.
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.quote:
waarom zou je een grijze muur nemen?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.
Mijn muur droogde een stuk grijzer op dan verwacht, bijvoorbeeld.
Ik weet het niet, ik ga er niet van proeven in ieder gevalquote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
verf is niet zout, tenminste mijn latex rook zoetig een paar weken geleden
Hmm ja maar wat heb ik daar aan? Pot is open dus je kan het toch niet meer terug brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.
Mijn muur droogde een stuk grijzer op dan verwacht, bijvoorbeeld.
Ligt aan de lichtinval, hoeveelheid muren die je grijs schildert, de kleur van je meubels, vloer etc.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je een grijze muur nemen?dan lijkt het zo donker
Ik weet niet, ik vind het wel leuk staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je een grijze muur nemen?dan lijkt het zo donker
Voordat je je tafel en bank koopt, bedoel ik. Dan kun je de matchende kleuren beter inschatten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar wat heb ik daar aan? Pot is open dus je kan het toch niet meer terug brengen
Dat was ik sowieso van planquote:Op woensdag 6 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het wel leuk staan.
[..]
Voordat je je tafel en bank koopt, bedoel ik. Dan kun je de matchende kleuren beter inschatten.
ziet er oprecht leuk uitquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een zwarte muur. Het is maar net hoe je het verder aankleed, Aldo![]()
[ afbeelding ]
Dit is mijn woonkamer
Ik zit nu op die bank, die langs het raam staat, in de hoek bij de krabpaalquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ziet er oprecht leuk uit
en die yoshi
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu op die bank, die langs het raam staat, in de hoek bij de krabpaal
Leuk met die schilderijen zoquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een zwarte muur. Het is maar net hoe je het verder aankleed, Aldo![]()
[ afbeelding ]
Dit is mijn woonkamer
Uiteraard. Is zo lullig om ze op de grond te laten zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel tof dat je speciaal een bank voor gasten hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Is zo lullig om ze op de grond te laten zitten
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zit ik in die stoel
![]()
sad story
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenDan zit ik in die stoel
![]()
sad story
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenDan zit ik in die stoel
![]()
sad story
eet je zo vaak met mensen samen?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog een eettafel, maar die staat in een hoek die je niet ziet op deze foto's. Daar heb ik ook nog 4 stoelen aan staan
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar ik organiseer bijvoorbeeld dit jaar wel oud&nieuw voor vrienden. Dan heb ik zelfs plek tekortquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eet je zo vaak met mensen samen?
zozo toe maarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar ik organiseer bijvoorbeeld dit jaar wel oud&nieuw voor vrienden. Dan heb ik zelfs plek tekort![]()
En ik hoop wel dat er op den duur wat vaker mensen bij mij komen etenLijkt me wel leuk in ieder geval.
Ja, ik eet ook vooral alleen. Maar dat krijg je als je alleen woont hequote:Op woensdag 6 november 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zozo toe maarnee klopt, samen eten is altijd wel gezellig
![]()
ik eet 99% alleen omdat ik het altijd s'avonds megadruk heb met verplichtingen voor sport en dan de vrije avonden moet er ook nog gestudeerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |