SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Oh, zonet stond die lijst er nog niet bij dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nope. Had hem een half uurtje op 9gag gezien. Daar stond natuurlijk een hele lijst onder.![]()
komt u maar door met die IF ronaldo
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
negerdieoooooodoet.gif #Djeetjepostsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud, ik speel gewoon op de 360. We hebben nog wel een PS1 op zolder."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
GK: Vincent Enyeama - LOSC Lille (76 > 78)
RB: Mathieu Debuchy - Newcastle United (78 > 80)
CB: Steven Caulker - Cardiff City (74 > 77)
LB: Lucas Digne - Paris Saint-Germain (75 > 77)
CAM: Ivelin Popov - Kuban Krasnodar (77 > 79)
CM: Rubén Pardo - Real Sociedad (73 > 74)
LW > LM: Cristiano Ronaldo - Real Madrid (92 > 93)
RW: Domenico Berardi - Sassuolo (72 > 73)
ST: Karim Benzema - Real Madrid (85 > 86)
ST: Sergio Agüero - Manchester City (88 > 90)
ST: Robert Lewandowski - Borussia Dortmund (86 > 88)
SUBS
GK: Roberto - Granada CF (73 > 74)
CB: Rafał Grodzicki - Śląsk Wrocław (64 > 64)
RM: André Hahn - FC Augsburg (67 > 71)
CM: Steven Schumacher - Fleetwood Town (62 > 64)
ST: Humberto Suazo - Monterrey (76 > 78)
ST: Niclas Füllkrug - SpVgg Greuther Fürth (68 > 71)
ST: Marius Helle - Sandnes Ulf (58 > 64)![]()
market crash here we come
zit ik dan met al me LA galaxy rb's
#FreeTrapz![]()
Holy shit.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.easports.com/f(...)KqMG:pc&sf19156800=1![]()
![]()
EA wil jullie geld weer hebben hoor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
op die voorste 4 na niet heel spectaculair
#FreeTrapz![]()
Caulker wel leuk om er bij te hebben. Verder weinig soeps idd.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
op die voorste 4 na niet heel spectaculair![]()
Jammer dat die Spaanse silver GK zo klein is, blijf dan toch gewoon bij Jaime. Berardi kan ik wel gebruiken en zal niet zo duur worden denk ik. Benzema ook, maar die zal wel te duur worden waarschijnlijk.l![]()
aguero een SIF geven voor die ene goal
#FreeTrapz![]()
De prijzen zijn toch al veel te laag en van de redelijk dure silvers die ik niet gebruik heb ik alleen Mariappa nog niet verkocht. Dat doe ik dus nu maar even.![]()
Ligue 1 LB en een franse RB, daar zijn er ook niet al te veel van dus die kunnen ook nog wel iets waard zijn.
Wat zou SIF Lewa gaan kosten?![]()
Lewa is foetsie. Altijd die polenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef Zhano het volgende:
http://wefut.com/en/squad/5098
Door mij toegevoegd en meteen foutGeen idee waar Lewa is gebleven.
Feyenoord Rotterdam![]()
gelukkig alleen maar IFs en een zootje niet waardevolle golds.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn toch al veel te laag en van de redelijk dure silvers die ik niet gebruik heb ik alleen Mariappa nog niet verkocht. Dat doe ik dus nu maar even.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is een foutje. Zelfde voor Caulker.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef Djeetje het volgende:
Die SIF van Lewa is amper geupgrade
Edit niet eens geupgrade![]()
Ja zie het nu ook bij Caulkerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is een foutje. Zelfde voor Caulker.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
maken hem op de twitter anders wel bekend met dezelfde cardstats als de IFquote:Op woensdag 6 november 2013 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is een foutje. Zelfde voor Caulker.
#FreeTrapz![]()
Die Schumacher kan ik nog wel gebruiken als zijn in-game stats goed zijn.. al heeft Elliott als NIF al betere passing en shooting.
En o ja, IF Nigeriaanse keeper!!1![]()
En 3 assistsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
aguero een SIF geven voor die ene goal![]()
En gister zal er vast wel wat mee te maken hebben.quote:
dat zou hypocriet zijn. als het niet meetelt telt het niet mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En gister zal er vast wel wat mee te maken hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het telt op zich niet mee, maar hij heeft wel binnen een hele week een fantastische prestatie geleverd.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zou hypocriet zijn. als het niet meetelt telt het niet mee."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
en toch telt het niet meequote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het telt op zich niet mee, maar hij heeft wel binnen een hele week een fantastische prestatie geleverd.dat mag gewoon niet.
wat doe je als torres er vanavond 5 in trapt. dan moet die volgende week ook in totw.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
MOTM kaartje, deden ze ook een keer voor Milito met 4 goals.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en toch telt het niet meedat mag gewoon niet.
wat doe je als torres er vanavond 5 in trapt. dan moet die volgende week ook in totw.![]()
nee, alleen als hij dan ook in de competitie het goed doet. Er waren waarschijnlijk meer mensen die met Agüero kans maakten op die plek, maar gister gaf voor hem de doorslag.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en toch telt het niet meedat mag gewoon niet.
wat doe je als torres er vanavond 5 in trapt. dan moet die volgende week ook in totw."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kerzhakov maar even proberen dan..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
onzin. not fair. hij moet m gewoon in t weekend verdienenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, alleen als hij dan ook in de competitie het goed doet. Er waren waarschijnlijk meer mensen die met Agüero kans maakten op die plek, maar gister gaf voor hem de doorslag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heeft hij ook gedaan. Een goal en 3 assists. Misschien waren er nog een paar spelers die evenveel kans maakten, maar als hij er dan gister ook nog 2 scoort en een assist geeft, ben je wat mij betreft wel IF.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
onzin. not fair. hij moet m gewoon in t weekend verdienen
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |