Ik zag het artikel van de week staan. Werd ook wel een keer tijd, ik vind de huidige Allerhande site niet echt bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ja ging me om artikel met uitleg over de nieuwe website.
Ze zijn wel druk bezig bij de IT, maar meer voor de klant dan voor de winkels.
Ja, de link werkt in de winkels ook niet helaas, dus geen preview voor het plebsquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werkt hier niet, volgens het artikel werkt het ook alleen maar op het Kantoor Ahold Zaandam (Het "KAZ")
Ja en dan staat er in het artikel, "Deel deze link niet met familie en vrienden!". Niemand die er wat mee kan doen..quote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Werkt hier niet, volgens het artikel werkt het ook alleen maar op het Kantoor Ahold Zaandam (Het "KAZ")
Wat zijn ze weer lekker aan het nadenken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ja en dan staat er in het artikel, "Deel deze link niet met familie en vrienden!". Niemand die er wat mee kan doen..
Zamboni chauffeurenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De Zamboni chauffeuren hebben geen bijnaam hoor, maar ik stond laatst tijdens het lossen met een collega te ouwehoeren over de nieuwe TL kleding en toen werden er wat nieuwe functies verzonnen om op de kleding te zetten.
En foutjes kunnen altijd gemaakt worden, maar die waarschuwing zonder na te denken wegklikken is gewoonweg dom, zeker bij artikelen met een korte code zoals op de vers. De enige artikelen daar waarmee het zou kunnen zijn een aantal soorten sap en wat soorten kaas.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik vraag me af wat die manager/teamleider van de IT afdeling nou aan bonus vangt voor alle projecten die hij realiseert
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel dat faalproject heeft gekostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach die goeie ouwe tijd met WinkelWeb.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel dat faalproject heeft gekost
De schoonmaakdienst die 's ochtends de gehele winkel dweilt heeft wel zo'n apparaat met een stoel erop, maar die sleutel nemen ze maar mee naar huis helaas!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Zamboni chauffeuren![]()
Mocht ik maar eens op een echte zamboni de winkel schrobben. Niet dat je dan door de gangpaden kan rijden, maar toch
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben een rode schrobmachine met een Ferrari embleem op de voorkant geplakt
En de dingen als bijv de meeste soorten deeg.quote:De enige artikelen daar waarmee het zou kunnen zijn een aantal soorten sap en wat soorten kaas.
Dan komt er weer een periode aan dat die nieuwe SM alles wil veranderenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
En de dingen als bijv de meeste soorten deeg.![]()
Hier was het overigens ook een lekker dagje - het was alweer een tijdje geleden dat wij boven de 2000 colli op hb binnenkregen.Ook het nieuws gekregen dat we op korte termijn een nieuwe SM krijgen, ben benieuwd.
Agossie.quote:Klacht Albert Heijn: pringels allemaal gebroken
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
Ik kocht een tijdje geleden een groene cilinder pringles omdat ik die heel lekker vind en ik had honger
Tot mijn verbazing waren al die pringles gebroken ik vind dit echt niet kunnen en de winkel wilde er niks aan doen
Gewenste oplossing
Een nieuwe pringels graag en het liefst ook een verontschuldiging van de winkel, dit kan ook in de form van een hele doos pringles
Jaja, de rust is pas een paar maanden teruggekeerd in de winkel. De oude SM heeft het bij ons niet eens een jaar uitgehouden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Fivel het volgende:
Dan komt er weer een periode aan dat die nieuwe SM alles wil veranderenaltijd leuk die wissels.
Schaatsen door de winkelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze als schrobmachine
Een pallet lijkt mij meer op zijn plaats voor deze schandalige fout.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Agossie.
Form
Doe mij ook maar een hele doos pringles trouwens als ze toch bezig zijn
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:33 schreef Fivel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook.
Er schijnt een nieuwe site te komen voor Allerhande wat draait op de nieuwste systemen. Wanneer dit succesvol blijkt te zijn, wordt het verder ontwikkeld binnen Ahold. Gebruik 206903 achteraan url binnen HK gedeelte.Als je een reactie wilt achterlaten voor eventuele kinderziektes of verbeteringen voor v2, dan moet het via een Google-form. Die is geheel anoniem. Tuurlijkkkk, je moet wel eerst even met je Plaza-account inloggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat als de heftruck steekwagen (hoe heet dat ding met die hefarm?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een pallet lijkt mij meer op zijn plaats voor deze schandelige fout.
Ik hoop dat de onze snel weer weggaat, om eerlijk te zijn. Mevrouw is nu even 4 week op vakantie en is er niet vaak. En als ze er is, is ze op kantoor te vinden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jaja, de rust is pas een paar maanden teruggekeerd in de winkel. De oude SM heeft het bij ons niet eens een jaar uitgehouden.
Shiiit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Agossie.
Form
Doe mij ook maar een hele doos pringles trouwens als ze toch bezig zijn
En laatst die Ben & Jerry ijs om de diepvriesombouw te vierenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef einschtein het volgende:
Ook mooi trouwens, in de winkels geven ze rommel van de deli-afdeling weg. Maar op het HK geven ze volledige verpakkingen van nieuwe soorten zoutjes weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |