FPS spelen is 2011. Wat zeg ik 1980quote:

12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
FPS spelen is 2011. Wat zeg ik 1980

I'm sorry. I was wrong. Doom is inderdaad ook uit 1993quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?

Ik heb zelf FPS ook vaarwel gezegd, maar dat is 6 jaar terug of zo. Toen ik te slecht werd in multiplayerquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
I'm sorry. I was wrong. Doom is inderdaad ook uit 1993

Wacht ! Space Invaders : 1978 !quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]

Of telt dat niet als FPS ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wacht ! Space Invaders : 1978 !

Je maakt er wel een hobby vanquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]

Moet mijn geekiness toch aantonen ?quote:

Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Moet mijn geekiness toch aantonen ?

Het was nog leuk toen het nog underground was.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?

Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekken

Arme Angel!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.
Maar dansende maagden vallen niet in de categorie doel of aan te trekken.

Uitgewoond?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Niet echt first person hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Of telt dat niet als FPS ?

Ben jij de buuf?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.quote:

Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.
Also off limits ~what qualifies as FPS

Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?
Als hij hetero was dan wist je het wel?

Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toelietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?

Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toeliet

My point exactly ! Pong ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |