En bestialiteit dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Val je op mannen, vrouwen of beide?

Sorry, ik ben niet van de wurgseksquote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
is dat een strikvraag ?

Mijn katten zijn wel into heavy petting en kruipen onder de dekens als ik niet oplet, telt dat ?quote:

Kattenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mijn katten zijn wel into heavy petting en kruipen onder de dekens als ik niet oplet, telt dat ?
 Honden
 Honden  

Ik val meestal op mannen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet van de wurgseks

Ik kan binnen 2~3 stappen alles aan de tweede wereldoorlog linken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nooit reageren op : medische dingen, relatieproblemen of dingen die over de tweede wereld oorlog gaan/ daarmee in verband gebracht worden, religieuze zaken, voetbal, zwarte piet, kunst- of echte kerstboom.
Was ik even vergeten.

Die voer jij alleen maar, de rest interesseert dat geen kontquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de kruidnoten / pepernoten dicussie niet

~voegt honden v.s. katten discussie toe aan de 'niet reageren' -lijstquote:

Hitler, die was pas link.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan binnen 2~3 stappen alles aan de tweede wereldoorlog linken.

Ik kreeg daarnet de uitspraak 'ik had het ook niet over de holocaust, ik had het over Auschwitz'quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]

Dat is toch ook een spelletje? Op wikipedia naar een random pagina doorgaan en dan binnen zo min mogelijk stappen naar de pagina over hitler doorklikken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]

Rechts toch ?quote:

Jij gaat hem anders meestal graag aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die voer jij alleen maar, de rest interesseert dat geen kont

En met veel success val je op mannen? En waarderen ze dat als je op ze valt?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik val meestal op mannen.
Vrouwen en wurgseks heb ik tot nu toe nog niet geprobeerd.

Awshit, die ook jaquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
BF4 vs CoD
Fifa vs PES is wel dood he?
En IE vs FF ook wel

Ja, die was wel vrij briljant.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik kreeg daarnet de uitspraak 'ik had het ook niet over de holocaust, ik had het over Auschwitz'
Ik ben niet gauw sprakeloos....

Dat ligt eraan hoe letterlijk ik dat doe. Fysiek is meestal geen groot succes.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met veel success val je op mannen? En waarderen ze dat als je op ze valt?

Na 10 jaar was hij je zat? Of andersom natuurlijk. Ik wil niemand voortrekken in deze.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe letterlijk ik dat doe. Fysiek is meestal geen groot succes.
Figuurlijk over het algemeen wel, maar een relatie van 10 jaar gehad die een tijdje voorbij is nu moet blijken met hoeveel succes we de draad weer oppakken.

BF4 is net uit. Niet in 2011.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
BF4 vs CoD : FPS zijn zo 2011

Wij deden dat met 2de wereldoorlog. Hitler is dan 1 stap verder. Zo'n 8 jaar terug mee begonnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch ook een spelletje? Op wikipedia naar een random pagina doorgaan en dan binnen zo min mogelijk stappen naar de pagina over hitler doorklikken?

Daar vergis je je in. Mij maakt het geen k uit hoe je ze noemt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat hem anders meestal graag aan.

Zow... Ja snel ! Ik hem hem eruit gegooid. Doopceel lichten op een ander moment en niet zo open ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na 10 jaar was hij je zat? Of andersom natuurlijk. Ik wil niemand voortrekken in deze.
Of te snel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |