Nee, wel wat geavanceerder dan datquote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet een kaart opgooien en als het een rode is moet je adten?

Ik geef wel bijlesquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah, wanneer kan ik hem afleveren? Zijn toetsweek ging echt dramatisch

Niet mooier of slanker, maar ook niet (heel) veel lelijker of dikker. Ik ken het.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.
Maar er zit een heel eisenpakket aan en niet de dingen waar ik aan zou denken. Ze mag niet mooier of slanker zijn etc. Wel grote(re) tieten.

Ik heb ze juist liever mooier dan ik zelf benquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mooier of slanker, maar ook niet (heel) veel lelijker of dikker. Ik ken het.

...als het zwart is moet je nog een kaart opgooien?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, wel wat geavanceerder dan dat

Nou ja, niet veel mooier of lelijker. Het moet een beetje in haar eigen bracket zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ze juist liever mooier dan ik zelf ben

Da's wel raar ja. Wel seks willen met een wijf, maar niet als het een lekker wijf is.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het huis straks maar niet te klein is.

Als het op de markt kom zal ik het wel zeggenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...als het zwart is moet je nog een kaart opgooien?

Het meest ideaal is natuurlijk als JIJ haar mooier vindt maar hij niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef wel bijles
10tje per uur
 Jammer dat je niet in de buurt woont
 Jammer dat je niet in de buurt woont  

Als het maar niet collectible isquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het op de markt kom zal ik het wel zeggen

nou ik zeg ook echt geen nee tegen iemand die 10000x mooier is dan ik zelf benquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, niet veel mooier of lelijker. Het moet een beetje in haar eigen bracket zitten.

nee hoor, mijn vriend mag het ook een enorm lekker wijf vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Het meest ideaal is natuurlijk als JIJ haar mooier vindt maar hij niet.
Wat zeg ik. het meest ideaal is natuurlijk dat jij hem mooier vindt, maar je vriend dat niet in de gaten heeft.

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jammer dat je niet in de buurt woont
 heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.
 heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.  

Ik zou toch wel de Queen Bee willen blijven hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, mijn vriend mag het ook een enorm lekker wijf vinden
good for him

ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zou toch wel de Queen Bee willen blijven hoor.

Maar 'lekker' is ook niet perse uiterlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijk

Graag!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.
Ik kan je er wel eens een pm over sturen? Heel beknopt? misschien heb je er wat aan
veel leerlingen vatten namelijk samen en onderstrepen maar die strategie werkt juist het slechts
niet dat ze dan niets op kunnen nemen hoor, maar je moet veel meer doen voor veel minder resultaat
 Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar
 Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar  

nee oke, maar ik bedoel dat ik toch wel zijn Queen Bee ben ook al is dat andere meisje mega aantrekkelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar 'lekker' is ook niet perse uiterlijk.

Truequote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijk

nee echt bizar hoe weinig leerlingen dat leren! ik zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag!Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke, maar ik bedoel dat ik toch wel zijn Queen Bee ben ook al is dat andere meisje mega aantrekkelijk
op wat voor manier dan ook

In de eerste instantie niet, maar er zit wel een mogelijkheid bij om dat te doen. Dat zou heel leuk zijn als merchandise voor verenigingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het maar niet collectible is

Nou idd, erg jammer. Van mij neemt die puber sowieso niets aan natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee echt bizar hoe weinig leerlingen dat leren! ik zelf ook niet hoor
maar daar zou het onderwijs toch om moeten draaien lijkt me

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |