Die heb ik ook en die maakt inderdaad nauwelijks geluid. Itt die slim versies.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom zou die koeling niet werken?
Verder hoop ik dat de ps4 lekker stil is. Nog stiller dan mijn PS3 fat 80gb😊
Oh maakt een slim veel herrie? Ik heb er nog nooit 1 meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die heb ik ook en die maakt inderdaad nauwelijks geluid. Itt die slim versies.
Mijn PS3 Slim is juist heel stil. Wat ik van de Super Slim gehoord heb ik dat die juist weer meer lawaai maakt als de discdrive aan het werk is omdat er alleen een dun plastic cover daar over heen zit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh maakt een slim veel herrie? Ik heb er nog nooit 1 meegemaakt.
ik heb de super slim. Eigenlijk hoor ik dat ding nooit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mijn PS3 Slim is juist heel stil. Wat ik van de Super Slim gehoord heb ik dat die juist weer meer lawaai maakt als de discdrive aan het werk is omdat er alleen een dun plastic cover daar over heen zit.
Ik heb de Phat en Super Slim. De SS maakt idd aardig wat geluid als een disc gelezen wordt, maar bereikt nooit het stofzuiger niveau van de Phat. Bovendien maakt ie alleen zoveel geluid de eerste keer dat de disc wordt ingelezen, de rest van de film/game sessie is het bijna muisstil.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mijn PS3 Slim is juist heel stil. Wat ik van de Super Slim gehoord heb ik dat die juist weer meer lawaai maakt als de discdrive aan het werk is omdat er alleen een dun plastic cover daar over heen zit.
nee de ps4 heft geen wigi alleen maar 75 Ω coax internet grquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef RRuben het volgende:
Kan je gewoon wifi op de ps4 of moet je een internetkabel gebruiken?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:45 schreef RRuben het volgende:
Kan je gewoon wifi op de ps4 of moet je een internetkabel gebruiken?
-Edit- Ik heb nu pas door dat je loopt te trollenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee de ps4 heft geen wigi alleen maar 75 Ω coax internet gr
75 Ω coax internet aansluiting moet je maar even googlen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef RRuben het volgende:
mis ik wat?lol heb echt geen verstand van al die dingen en termen
Het hangt ook wel van de game af. Als ik Beyond: Two Souls draai hoor ik hem ook flink aan het werk zijn, ondanks dat de discdrive bij de Slim helemaal ingebouwd zit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik heb de Phat en Super Slim. De SS maakt idd aardig wat geluid als een disc gelezen wordt, maar bereikt nooit het stofzuiger niveau van de Phat. Bovendien maakt ie alleen zoveel geluid de eerste keer dat de disc wordt ingelezen, de rest van de film/game sessie is het bijna muisstil.
Ja klopt. Mijn Phat steeg zo'n beetje op bij TLOU, en ik was echt even bang dat ie het elk moment ging begeven. Daarom toen ook de SS gekocht, stiller (ook met veel gamen) en veel zuiniger. En dat scheelt ook weer, nu ik verhuist ben en toch echt zelf de energierekening moet betalen en niet afhankelijk ben van medebewoners die nauwelijks stroom gebruiken en zo lekker de servicekosten betaalbaar houden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het hangt ook wel van de game af. Als ik Beyond: Two Souls draai hoor ik hem ook flink aan het werk zijn, ondanks dat de discdrive bij de Slim helemaal ingebouwd zit.
True, mooie ontwikkeling ook wel dat steeds kleiner en zuiniger worden van de consoles.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn Phat steeg zo'n beetje op bij TLOU, en ik was echt even bang dat ie het elk moment ging begeven. Daarom toen ook de SS gekocht, stiller (ook met veel gamen) en veel zuiniger. En dat scheelt ook weer, nu ik verhuist ben en toch echt zelf de energierekening moet betalen en niet afhankelijk ben van medebewoners die nauwelijks stroom gebruiken en zo lekker de servicekosten betaalbaar houden.
Haha, ik ken het gevoel ja. Ik ga deze generatie echt minder op disc aanschaffen omdat je toch elke maand weer minimaal 2 nieuwe games kunt verwachten. Voor de Vita ook. Ik heb 4 games retail, en toch staan er een stuk of 20 op geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
True, mooie ontwikkeling ook wel dat steeds kleiner en zuiniger worden van de consoles.
Speel sinds PS+ trouwens steeds minder van disc met al die games die je kunt downloaden. Ideaal dat PS+. Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen dat je er zoveel uit kunt halen.
Bij mij maakte ik me er op een gegeven moment echt zorgen om, hij stond bijna constant maximaal te blazen. Ik heb er een uit dec 2007, dus ik denk dat de koelpasta etc bij mijn ook al bijna niets meer doet. Dus uit voorzorg voor de YLOD de SS erin, en het is toch ook wel prettig tijdens het filmpje kijken op de bank dat je geen continue achtergrondruis uit je PS3 hoort komen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
Toch TLOU nog eens spelen en naar mijn Phat luisteren.
Ik game altijd met koptelefoon op en hoor die geluiden niet eens
Goeie investering zo'n schijf lijkt me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef VulpX het volgende:
[..]
Haha, ik ken het gevoel ja. Ik ga deze generatie echt minder op disc aanschaffen omdat je toch elke maand weer minimaal 2 nieuwe games kunt verwachten. Voor de Vita ook. Ik heb 4 games retail, en toch staan er een stuk of 20 op geïnstalleerd.
De eerste aanschaf van mijn loon voor december wordt dan ook een 1 of 1,5 TB HD voor in de PS4, ik weet gewoon hoe dat gaat met PS+
Dat zijn Metal Gear Rising en Remember Me en zo he. Ik wacht alweer op decemeberquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Goeie investering zo'n schijf lijkt me.
Benieuwd wat de games voor november op PS+ worden. Ik mag wel opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |