Ik had hem al gezien. Ze hebben wel erg veel aandacht aan 't ontwerp besteed. Echter weet ik niet of de koeling het houdt met volledige power.quote:
Killzone krijgt gratis DLC volgens mij, dus zou eerst voor die game gaan, en dan als BF4 een 'complete' release heeft, inclusief alle DLC, dan kun je die altijd nog halen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef RRuben het volgende:
Battlefield 4 of Killzone?? zit nog te twijfelen
Waarom kost Killzone eigenlijk ¤ 70,-quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Killzone krijgt gratis DLC volgens mij, dus zou eerst voor die game gaan, en dan als BF4 een 'complete' release heeft, inclusief alle DLC, dan kun je die altijd nog halen.
Denk dat het wel goed zit. Sony heeft veel ervaring o.a. door het maken van laptops.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien. Ze hebben wel erg veel aandacht aan 't ontwerp besteed. Echter weet ik niet of de koeling het houdt met volledige power.Ik zou wel eens een test willen zien hiervan.
You'll never know. Het kan duizenden keren goed gaan maar het kan ook weleens misgaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk dat het wel goed zit. Sony heeft veel ervaring o.a. door het maken van laptops.
Kan altijd inderdaad, maar ik maak me niet direct zorgen. Hoeft ook niet want ik stap nog niet in op next-gen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
You'll never know. Het kan duizenden keren goed gaan maar het kan ook weleens misgaan.
Geen idee. Is next-gen dus in het begin willen ze denk ik een beetje proberen wat hogere prijzen te vragen. Is vaak zo. Hopelijk van korte duur. Anders even via Engeland ofzo bestellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom kost Killzone eigenlijk ¤ 70,-?
Ik wil graag een volledig spel maar ¤ 60,- vind ik al genoegEchter ik zit nu wel te twijfelen
De standaard advies prijs van een standaard is ¤ 24,99quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef RRuben het volgende:
he een misschien domme vraag lol, maar in van die filmpjes en fotos van de PS4 zie je hem verticaal staan in zo'n standaard ofzo. Alleen als ik unboxing vids kijk zit dat niet in de doos?? ben namelijk van plan hem verticaal te zetten
Oh oke thanks, wel jammer dat dat extra geld kostquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De standaard advies prijs van een standaard is ¤ 24,99
Geld moet rollen ook in crisistijden helaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef RRuben het volgende:
[..]
Oh oke thanks, wel jammer dat dat extra geld kost
Meh.. Ik vind er wel wat anderop, gewoon zelf steuntje maken ofzo :pquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Geld moet rollen ook in crisistijden helaas
Zorg wel dat je geen brandhout paktquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
Meh.. Ik vind er wel wat anderop, gewoon zelf steuntje maken ofzo :p
Die zal je los moeten kopen ja. Alleen zwarte controllers worden meegeleverd in de doos.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:56 schreef RRuben het volgende:
is het trouwens ook mogelijk om een blauwe of rode controller te krijgen of moet je die dan extra bestellen want die zien er we heel vet uit
Waarom zou die koeling niet werken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien. Ze hebben wel erg veel aandacht aan 't ontwerp besteed. Echter weet ik niet of de koeling het houdt met volledige power.Ik zou wel eens een test willen zien hiervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |