abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2013 @ 13:32:35 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133673563
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Als ik dat bespreekbaar had willen maken, dan had ik dat heus wel gedaan. ;)
Het gaat jou dus niet om de seks maar om de spanning die bij het vreemdgaan komt kijken.
De spanning van het geheimzinnige gedoe en de spanning om gepakt te kunnen worden.

Als jje spanning mist in je relatie, praat daar dan met je vriend over, aangezien het nu misschien wel even goed gaat maar over een maand of twee/drie zit je weer met hetzelfde.
Vreemdgaan is daar niet de oplossing voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 27 november 2013 @ 13:41:13 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133673784
Grappig topic inderdaad.

TS, misschien een praten met je vriend en daar je zaakjes op orde krijgen. Het gras is altijd groener aan de overkant namelijk en het is slechts een kwestie van tijd tot hij het te weten komt.
pi_133679669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Als ik dat bespreekbaar had willen maken, dan had ik dat heus wel gedaan. ;)
je bent in mijn ogen gewoon een triest persoon, puur vanwege het feit dat je zogenaamd om je vriend geeft etc maar hem wel doodleuk bedriegt
pi_133702944
Als iemand zijnde die slachtoffer is geweest van iemand zoals jij: je bent een slecht persoon, zonder ziel of gevoel. Je hebt geen idee wat je de ander aandoet, noch de vrouw van die kerel. Ik hoop dat je een slecht en eenzaam leven zult leiden, hopelijk zo kort mogelijk. Als je blik en empathie 10cm voor je eigen neus ophoudt en alles alleen om jezelf draait verdien je geen aandacht van anderen. Van mij mag dit topic op slot en jij een ban.
pi_133704995
Ik snap eigenlijk niet waarom je het niet gewoon uitmaakt met je vriend als je toch met andere mensen het bed in wil duiken... Als je vriend een open relatie ook goed vindt, is het een ander verhaal. Maar om het zo achter zijn rug om te doen?
pi_133740435
Als het om de seks gaat, dan zou ik het verdere contact beperken. Als je én vrienden én minnaars wil zijn, begeef je je imo al snel op een hellend vlak. Ik heb best wat fuckbuddy's gehad en dat was 'hey alles goed? Kun jij dit weekend toevallig?' En na afloop 'doei'. Dan blijft het overzichtelijk, maar mss ligt dat aan mij. De laatste fuckbuddy ging ook zo, bijna een jaar, tot we allebei meer tijd hadden, elkaar vaker gingen zien en er soms ook tussendoor berichten kwamen. Op een bepaald punt waren we elkaar om het hardst aan het overtuigen dat we elkaar alleen zoveel zagen ivm de lekkere seks en dat we echt niet verliefd waren. Naja, hij viert kerst dit jaar dus bij mij...

Als je buiten de deur wil seksen en de relatie wil.houden, moet je het imo echt tot alleen seks beperken en niet ook nog andere vormen van binding zoeken. Ik heb ook seks gehad waarbij het alleen voor de seks was, zoals ik zei en verreweg de meeste mannen gingen ook contact zoeken. Mailen, bellen, appen. Dan reageerde ik ook minder. Daar had ik helemaal geen behoefte aan maar als de seks goed was, wilde ik ze ook niet meteen keihard afwijzen, dus hield ik het contact zo lauw mogelijk. Zoals de getrouwde man uit jouw verhaal nu dus.
All meanings, we know, depend on the key of interpretation. (George Eliot)
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:57 #182
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_133740768
weet je huidige vriend hiervan? zo niet: heel slecht :o
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:36:51 #183
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_133741206
Gedoemd om fout te gaan.

Vreemdgaan? Alleen ver weg van huis en geen echte namen.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_133847643
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:44 schreef janalleman13 het volgende:
Als iemand zijnde die slachtoffer is geweest van iemand zoals jij: je bent een slecht persoon, zonder ziel of gevoel. Je hebt geen idee wat je de ander aandoet, noch de vrouw van die kerel. Ik hoop dat je een slecht en eenzaam leven zult leiden, hopelijk zo kort mogelijk. Als je blik en empathie 10cm voor je eigen neus ophoudt en alles alleen om jezelf draait verdien je geen aandacht van anderen. Van mij mag dit topic op slot en jij een ban.
Ik krijg heus geen ban, hoor. Dan zou half fok! al gebanned moeten zijn :')

Zoals ik al eerder zei, ga ik mezelf niet meer verdedigen. Dus bedankt voor de reactie en verder niets :).
pi_133847713
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gedoemd om fout te gaan.

Ver van huis: check.
Geen echte namen: wat maakt dat uit als alleen hij en ik het weten? ;)

Alle sporen zijn al gewist, het is nu afgesloten. Was leuk, maar had geen zin meer in het stiekeme gedoe. Kost te veel energie :') Dan doe ik liever gewoon waar ik zin in heb als ik weer vrijgezel ben ^O^ . Maar goed dat ik tóch wel een geweten heb hè..
  maandag 2 december 2013 @ 17:40:51 #186
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_133847900
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Alle sporen zijn al gewist, het is nu afgesloten. Was leuk, maar had geen zin meer in het stiekeme gedoe. Kost te veel energie :') Dan doe ik liever gewoon waar ik zin in heb als ik weer vrijgezel ben ^O^ . Maar goed dat ik tóch wel een geweten heb hè..
Ik oordeel niet over je. Men moet doen waarbij zij gelukkig bij is. :) En zolang je andere mensen maar niet beschadigd. (Dus: don't get caught. ;) )

Maar ik bedoel met ver van huis zoiets als op zijn minst 100 km ver van huis. Liefst eigenlijk buiten de landgrenzen.

En geen echte namen want als je een affaire krijgt maar de tegenpartij wil een wrok koesteren om welke reden dan ook dan is het wel zo handig dat die geen echte naam heeft om daardoor met je directe sociale kringen in contact te komen.
pi_133866264
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gedoemd om fout te gaan.

Meh, is wel ultieme zekerheid maar of het écht essentieel is ligt aan de personen. Als beiden bezet zijn is er sowieso voor beide partijen wel wat aan gelegen niets uit te laten lekken, dus dan zit je wel safe. En als een van beiden vrijgezel is: tja ik weet van mezelf dat als ik een bezette man zou daten, ik het zelfs al zou die gast iets enorm kuts flikken niet publiek zou maken. Zijn vriendin heeft daar immers niks mee te maken en kan niets doen aan zijn daden dus die ga ik niet onnodig kwetsen.

Then again, dat weet ik van mezelf maar dat kan die ander van tevoren natuurlijk nooit zeker weten.
pi_133866833
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Iets doen omdat het makkelijker is getuigt niet van een geweten, domme doos.
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:48:46 #189
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_133867270
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:52 schreef Suteibum het volgende:

[..]

Moraliteit is een illusie gebruikt door een inferieure meerderheid om een superieure minderheid tegen te houden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 07:53:43 #190
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_133867311
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 01:49 schreef Musil het volgende:

[..]

Meh, is wel ultieme zekerheid maar of het écht essentieel is ligt aan de personen. Als beiden bezet zijn is er sowieso voor beide partijen wel wat aan gelegen niets uit te laten lekken, dus dan zit je wel safe. En als een van beiden vrijgezel is: tja ik weet van mezelf dat als ik een bezette man zou daten, ik het zelfs al zou die gast iets enorm kuts flikken niet publiek zou maken. Zijn vriendin heeft daar immers niks mee te maken en kan niets doen aan zijn daden dus die ga ik niet onnodig kwetsen.

Then again, dat weet ik van mezelf maar dat kan die ander van tevoren natuurlijk nooit zeker weten.
Tja, ik zeg je gewoon. Als ik het zou doen, doe ik het op een zakenreis in het buitenland. Ik laat mij niet verleiden om het in Nederland te doen. Te veel variabelen in het spel. En je minnares kun je nooit volledig vertrouwen, dat is inherent naar mijn mening. En je weet nooit hoe de affaire beëindigt word.

Trouwens, sinds ik bij mijn huidige vrouw ben ben ik nooit vreemd gegaan. Dat ben ik ook niet van plan. Ik heb een beeldschone vrouw en zó ontzettend zorgzaam. Een pareltje. En die wil ik niet verloochen.
pi_133871201
quote:
19s.gif Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Ik oordeel niet over je. Men moet doen waarbij zij gelukkig bij is. :) En zolang je andere mensen maar niet beschadigd. (Dus: don't get caught. ;) )

Maar ik bedoel met ver van huis zoiets als op zijn minst 100 km ver van huis. Liefst eigenlijk buiten de landgrenzen.

En geen echte namen want als je een affaire krijgt maar de tegenpartij wil een wrok koesteren om welke reden dan ook dan is het wel zo handig dat die geen echte naam heeft om daardoor met je directe sociale kringen in contact te komen.
Ja, het is minstens 100 km, bijna drie keer zover zelfs :). Weten wel echte namen, want wil wel een beetje weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Allebei geen wrok, en zouden ook nooit elkaars leven gaan verwoesten ofzo ;)
pi_133871259
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 04:52 schreef Suteibum het volgende:

[..]

Schelden is echt zo triest en machteloos :') . Je bent het gewoon niet met mij eens, dat kan.
pi_133871271
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:48 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Moraliteit is een illusie gebruikt door een inferieure meerderheid om een superieure minderheid tegen te houden.
Dit. :Y Thanks.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:01:24 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133871600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Dit. :Y Thanks.
Alleen staat dit los van moraliteit, ik ben van mening dat zowel mannen als vrouwen mogen neuken met wie en wanneer ze willen, mits er geen derden in het spel zijn die gekwetst kunnen worden in dit geheel.
Dat is namelijk egoistisch en staat los van moraliteit.

quote:
19s.gif Op dinsdag 3 december 2013 07:53 schreef TheBurnerMan het volgende:

Trouwens, sinds ik bij mijn huidige vrouw ben ben ik nooit vreemd gegaan. Dat ben ik ook niet van plan. Ik heb een beeldschone vrouw en zó ontzettend zorgzaam. Een pareltje. En die wil ik niet verloochen.
Dit is een goed voorbeeld, als je echt houd van iemand, en respect hebt voor die persoon, dan duik je niet met een ander in bed, simpel.

Maar jij TS kiest je eigen genot boven die van anderen zonder rekening te houden met hun gevoelens en wat voor eventuele gevolgen het voor hun zou kunnen hebben.

Wees een echte vrouw, zeg tegen je vriend dat je zo nu en dan graag een andere pik in je hebt zitten en laat hem kiezen of dat acceptabel is ja of nee.

[ Bericht 10% gewijzigd door snakelady op 03-12-2013 12:10:39 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133871879
Egoisme veroordelen is toch ook moraliteit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_133873492
dubbelpost :')

[ Bericht 48% gewijzigd door Snoepie85 op 03-12-2013 13:15:00 ]
-___-
pi_133873528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Alleen staat dit los van moraliteit, ik ben van mening dat zowel mannen als vrouwen mogen neuken met wie en wanneer ze willen, mits er geen derden in het spel zijn die gekwetst kunnen worden in dit geheel.
Dat is namelijk egoistisch en staat los van moraliteit.

[..]

Dit is een goed voorbeeld, als je echt houd van iemand, en respect hebt voor die persoon, dan duik je niet met een ander in bed, simpel.

Maar jij TS kiest je eigen genot boven die van anderen zonder rekening te houden met hun gevoelens en wat voor eventuele gevolgen het voor hun zou kunnen hebben.

Wees een echte vrouw, zeg tegen je vriend dat je zo nu en dan graag een andere pik in je hebt zitten en laat hem kiezen of dat acceptabel is ja of nee.
1 keer = niet zo nu en dan, toch?

als je niet kunt lezen, ga dan gewoon niet reageren ofzo?

verder ontopic: ik vind het ook niet kunnen, maar goed.. veroordeel mensen niet zo..
laat TS lekker haar vriend bedonderen :') :r
-___-
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:21:09 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133873897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Egoisme veroordelen is toch ook moraliteit
Dit kan ik er over vinden. ;)

MORALITEIT
1) Didactisch allegorisch toneelspel 2) Middeleeuws spel 3) Zedelijk gedoe 4) Zedenles 5) Zinnespel 6) Zedelijkheid 7) Zedelijk peil 8) Zedelijk gedrag

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

1 keer = niet zo nu en dan, toch?

als je niet kunt lezen, ga dan gewoon niet reageren ofzo?

verder ontopic: ik vind het ook niet kunnen, maar goed.. veroordeel mensen niet zo..
laat TS lekker haar vriend bedonderen :') :r
Ze gaf zelf al aan dat als het niet zo moeilijk was gegaan nu ze wel meerdere keren met hem het bed had willen delen.
En waarom zou ik vreemdgaan niet mogen veroordelen? Ik vind het een slecht iets en ze plaatst het zelf op een openbaar forum.
pi_133874060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dit kan ik er over vinden. ;)

MORALITEIT
1) Didactisch allegorisch toneelspel 2) Middeleeuws spel 3) Zedelijk gedoe 4) Zedenles 5) Zinnespel 6) Zedelijkheid 7) Zedelijk peil 8) Zedelijk gedrag

[..]

Ze gaf zelf al aan dat als het niet zo moeilijk was gegaan nu ze wel meerdere keren met hem het bed had willen delen.
En waarom zou ik vreemdgaan niet mogen veroordelen? Ik vind het een slecht iets en ze plaatst het zelf op een openbaar forum.
ja dat is waar :') wat verwacht je überhaupt als je zoiets post.. ik heb in ieder geval geen tips! wel voor haar vriend.. :Y
-___-
pi_133875157
Kan er misschien een slotje op deze topic? Ik ben er al klaar mee eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')