Het gaat jou dus niet om de seks maar om de spanning die bij het vreemdgaan komt kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Als ik dat bespreekbaar had willen maken, dan had ik dat heus wel gedaan.
je bent in mijn ogen gewoon een triest persoon, puur vanwege het feit dat je zogenaamd om je vriend geeft etc maar hem wel doodleuk bedriegtquote:Op woensdag 27 november 2013 13:26 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Als ik dat bespreekbaar had willen maken, dan had ik dat heus wel gedaan.
Ik krijg heus geen ban, hoor. Dan zou half fok! al gebanned moeten zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 09:44 schreef janalleman13 het volgende:
Als iemand zijnde die slachtoffer is geweest van iemand zoals jij: je bent een slecht persoon, zonder ziel of gevoel. Je hebt geen idee wat je de ander aandoet, noch de vrouw van die kerel. Ik hoop dat je een slecht en eenzaam leven zult leiden, hopelijk zo kort mogelijk. Als je blik en empathie 10cm voor je eigen neus ophoudt en alles alleen om jezelf draait verdien je geen aandacht van anderen. Van mij mag dit topic op slot en jij een ban.
Ver van huis: check.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gedoemd om fout te gaan.
Vreemdgaan? Alleen ver weg van huis en geen echte namen.
Ik oordeel niet over je. Men moet doen waarbij zij gelukkig bij is.quote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ver van huis: check.
Geen echte namen: wat maakt dat uit als alleen hij en ik het weten?
Alle sporen zijn al gewist, het is nu afgesloten. Was leuk, maar had geen zin meer in het stiekeme gedoe. Kost te veel energieDan doe ik liever gewoon waar ik zin in heb als ik weer vrijgezel ben
. Maar goed dat ik tóch wel een geweten heb hè..
Meh, is wel ultieme zekerheid maar of het écht essentieel is ligt aan de personen. Als beiden bezet zijn is er sowieso voor beide partijen wel wat aan gelegen niets uit te laten lekken, dus dan zit je wel safe. En als een van beiden vrijgezel is: tja ik weet van mezelf dat als ik een bezette man zou daten, ik het zelfs al zou die gast iets enorm kuts flikken niet publiek zou maken. Zijn vriendin heeft daar immers niks mee te maken en kan niets doen aan zijn daden dus die ga ik niet onnodig kwetsen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:36 schreef TheBurnerMan het volgende:
Gedoemd om fout te gaan.
Vreemdgaan? Alleen ver weg van huis en geen echte namen.
Iets doen omdat het makkelijker is getuigt niet van een geweten, domme doos.quote:Op maandag 2 december 2013 17:33 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ver van huis: check.
Geen echte namen: wat maakt dat uit als alleen hij en ik het weten?
Alle sporen zijn al gewist, het is nu afgesloten. Was leuk, maar had geen zin meer in het stiekeme gedoe. Kost te veel energieDan doe ik liever gewoon waar ik zin in heb als ik weer vrijgezel ben
. Maar goed dat ik tóch wel een geweten heb hè..
Moraliteit is een illusie gebruikt door een inferieure meerderheid om een superieure minderheid tegen te houden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:52 schreef Suteibum het volgende:
[..]
Iets doen omdat het makkelijker is getuigt niet van een geweten, domme doos.
Tja, ik zeg je gewoon. Als ik het zou doen, doe ik het op een zakenreis in het buitenland. Ik laat mij niet verleiden om het in Nederland te doen. Te veel variabelen in het spel. En je minnares kun je nooit volledig vertrouwen, dat is inherent naar mijn mening. En je weet nooit hoe de affaire beëindigt word.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:49 schreef Musil het volgende:
[..]
Meh, is wel ultieme zekerheid maar of het écht essentieel is ligt aan de personen. Als beiden bezet zijn is er sowieso voor beide partijen wel wat aan gelegen niets uit te laten lekken, dus dan zit je wel safe. En als een van beiden vrijgezel is: tja ik weet van mezelf dat als ik een bezette man zou daten, ik het zelfs al zou die gast iets enorm kuts flikken niet publiek zou maken. Zijn vriendin heeft daar immers niks mee te maken en kan niets doen aan zijn daden dus die ga ik niet onnodig kwetsen.
Then again, dat weet ik van mezelf maar dat kan die ander van tevoren natuurlijk nooit zeker weten.
Ja, het is minstens 100 km, bijna drie keer zover zelfsquote:Op maandag 2 december 2013 17:40 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over je. Men moet doen waarbij zij gelukkig bij is.En zolang je andere mensen maar niet beschadigd. (Dus: don't get caught.
)
Maar ik bedoel met ver van huis zoiets als op zijn minst 100 km ver van huis. Liefst eigenlijk buiten de landgrenzen.
En geen echte namen want als je een affaire krijgt maar de tegenpartij wil een wrok koesteren om welke reden dan ook dan is het wel zo handig dat die geen echte naam heeft om daardoor met je directe sociale kringen in contact te komen.
Schelden is echt zo triest en machteloosquote:Op dinsdag 3 december 2013 04:52 schreef Suteibum het volgende:
[..]
Iets doen omdat het makkelijker is getuigt niet van een geweten, domme doos.
Dit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Moraliteit is een illusie gebruikt door een inferieure meerderheid om een superieure minderheid tegen te houden.
Alleen staat dit los van moraliteit, ik ben van mening dat zowel mannen als vrouwen mogen neuken met wie en wanneer ze willen, mits er geen derden in het spel zijn die gekwetst kunnen worden in dit geheel.quote:
Dit is een goed voorbeeld, als je echt houd van iemand, en respect hebt voor die persoon, dan duik je niet met een ander in bed, simpel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:53 schreef TheBurnerMan het volgende:
Trouwens, sinds ik bij mijn huidige vrouw ben ben ik nooit vreemd gegaan. Dat ben ik ook niet van plan. Ik heb een beeldschone vrouw en zó ontzettend zorgzaam. Een pareltje. En die wil ik niet verloochen.
1 keer = niet zo nu en dan, toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alleen staat dit los van moraliteit, ik ben van mening dat zowel mannen als vrouwen mogen neuken met wie en wanneer ze willen, mits er geen derden in het spel zijn die gekwetst kunnen worden in dit geheel.
Dat is namelijk egoistisch en staat los van moraliteit.
[..]
Dit is een goed voorbeeld, als je echt houd van iemand, en respect hebt voor die persoon, dan duik je niet met een ander in bed, simpel.
Maar jij TS kiest je eigen genot boven die van anderen zonder rekening te houden met hun gevoelens en wat voor eventuele gevolgen het voor hun zou kunnen hebben.
Wees een echte vrouw, zeg tegen je vriend dat je zo nu en dan graag een andere pik in je hebt zitten en laat hem kiezen of dat acceptabel is ja of nee.
Dit kan ik er over vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Egoisme veroordelen is toch ook moraliteit
Ze gaf zelf al aan dat als het niet zo moeilijk was gegaan nu ze wel meerdere keren met hem het bed had willen delen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:09 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
1 keer = niet zo nu en dan, toch?
als je niet kunt lezen, ga dan gewoon niet reageren ofzo?
verder ontopic: ik vind het ook niet kunnen, maar goed.. veroordeel mensen niet zo..
laat TS lekker haar vriend bedonderen![]()
ja dat is waarquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit kan ik er over vinden.
MORALITEIT
1) Didactisch allegorisch toneelspel 2) Middeleeuws spel 3) Zedelijk gedoe 4) Zedenles 5) Zinnespel 6) Zedelijkheid 7) Zedelijk peil 8) Zedelijk gedrag
[..]
Ze gaf zelf al aan dat als het niet zo moeilijk was gegaan nu ze wel meerdere keren met hem het bed had willen delen.
En waarom zou ik vreemdgaan niet mogen veroordelen? Ik vind het een slecht iets en ze plaatst het zelf op een openbaar forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |