Jij snaptquote:Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, mooi nummer van Sandra is dat.
Verkeerde account, wolfquote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind het origineel van Sandra van Nieuwland beter.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dr. Pop = requestquote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Rickario het volgende:
- GOEDEMIDDAG!
- Fire, fire
- Raarrrr
- Niet likken
- ik hou niet van honden
- Paul z'n bril/haar
- Het huis van Roosmarijn
- Luchtgitaar
Topsjow
Wie maakt de bingo? Wanneer de kaart vol is weet je dat het 14.00 isquote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dr. Pop = request
Jammer joh
Wat ging er allemaal fout vandaagquote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef Rickario het volgende:
- GOEDEMIDDAG!
- Trommelen door de outro van cup song
- Fire, fire
- Raarrrr
- Niet likken
- ik hou niet van honden
- Paul z'n bril/haar
- Het huis van Roosmarijn
- Luchtgitaar
Topsjow
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik heb weer een complete theepot
nu nog een theedoosquote:Op woensdag 6 november 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik heb weer een complete theepot
Heb ik ookquote:
= luchtgitaarquote:Op woensdag 6 november 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat ging er allemaal fout vandaag
Ik ken ook een paar lollige plaatjes over wat ze nu op Sky draaien.quote:
💩 vat het samen denk ik?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar lollige plaatjes over wat ze nu op Sky draaien.
Neger, wat?!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hij had het over Sky, niet over Funx
https://bingobaker.com/play/170759quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wie maakt de bingo? Wanneer de kaart vol is weet je dat het 14.00 is
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://bingobaker.com/play/170759
Klopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Bye bye man staat niet in de bingo
Dan heb ik eroverheen gekeken, mijn excuses.quote:
Geniaal!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Lekker vrolijkquote:
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nice!
Alleen zijn:
- Bo Saris
- Deutsche Schalplatte
- "Een filler is een.."
- Pauls Bril/haar
- Huis Roosmarijn
Niet dingen die dagelijks terug komen
Niveautje Will & The Peoplequote:
+1 voorspelbaarquote:
Nou en. Cambuurquote:Op woensdag 6 november 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur speelt om 15.30 door dat kanjer glazen huis.
Als het PEC was geweest had je nu liggen janken.quote:
SR is niet in Zwolle dus nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het PEC was geweest had je nu liggen janken.
Als PEC uit had gespeeld tegen Cambuur?quote:
Ook niet, want ik ga toch niet naar de uitwedstrijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PEC uit had gespeeld tegen Cambuur?
Dus dan vind je het geen competitievervalsing dat er nauwelijks uitsupporters bij kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet, want ik ga toch niet naar de uitwedstrijden.
Wie zegt dat er nauwelijks uitsupporters bij zijn? Het is nog meer dan een maand.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dan vind je het geen competitievervalsing dat er nauwelijks uitsupporters bij kunnen zijn?
Omdat mensen moeten werken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat er nauwelijks uitsupporters bij zijn? Het is nog meer dan een maand.
Dat zeg ik, het is pas over meer dan een maand. Ik zie genoeg mogelijkheden om te ruilen/vrij te nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat mensen moeten werken?
Cambuur - PEC als bekerfinale.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, het is Cambuur maar dus ik geef geen neuk. Laat ze maar verliezen.
Wat onsportiefquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, het is Cambuur maar dus ik geef geen neuk. Laat ze maar verliezen.
Pino wordt altijd een beetje zielig als het over Cambuur gaat. Kan ie niets aan doen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino wordt altijd een beetje zielig als het over Cambuur gaat. Kan ie niets aan doen.
Die reactie bij de foto?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vindt 3fm het zelf ook belachelijk. Dat siert ze.
Ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die reactie bij de foto?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat is een onofficieel fanaccount.
Nee, en SC Cambuur ook niet. Ik moest wel even goed doorkijken om het te zienquote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat die 44 likers dat niet eens doorhebben.
3FM zal nooit op zo reageren via Facebook.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, en SC Cambuur ook niet. Ik moest wel even goed doorkijken om het te zien
Woordvoerders kunnen gekke dingen doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM zal nooit op zo reageren via Facebook.
Ik zag dat jij reageerde.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wist niet dat jij de Cambuur pagina volgde Pino.
Helder.quote:
PSV, Cambuur, Groningen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua voetbal heb ik alleen PEC geliked uiteraard.
Niet zoveel. Ben een keer met een maat naar een wedstrijd geweest, maar ben geen groot fan ofzo. Had ook NEC kunnen liken wat dat betreft. (Ook ooit in het stadion gezeten)quote:
Ik dacht laatst dat het ook de nieuwe was van hen. Zo erg lijkt het dus.quote:
Fixed.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Amsterdam permanent mijden als je kan.
Want normaal gesproken zijn ze van de allerhoogste kwaliteit.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een goede post van Wolfrolf, dat ik dit mag meemaken.
Typisch iets wat Rotterdammers en mensen uit die omgeving altijd zeggenquote:
Had ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht laatst dat het ook de nieuwe was van hen. Zo erg lijkt het dus.
Ho even.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Typisch iets wat Rotterdammers en mensen uit die omgeving altijd zeggen
Amsterdam
Ik heb dat met Rotterdamquote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ho even.
Ik kom VAAK in die klote stad. De "vibe" van Amsterdam ligt mij niet. Het is moeilijk uit te leggen.
Zeer recent liep ik in a'dam in een winkelstraat en ik wilde zsm weer weg. Rare sfeer daar. Heb er niks mee.
quote:
quote:
Niks mis met Rotterdamquote:
Dat verklaart het een en anderquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Rickario het volgende:
Het enige mooie aan Rotterdam is het station de Kop van Zuid.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
Maastoren
Montevideo![]()
De Rotterdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
New Orleans![]()
Het uitzicht![]()
![]()
![]()
Dank uquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik like Den Haag wel. Goed volk daar.
Inderdaad, het hele winkelcentrum is zo sfeerloos als Drachtenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ik vind de skyline van Rotterdam overigens wel echt mooooooooooooi
En idd, Kop van Zuid is ook wel mooi
Alleen de Koopgoot
Uberhaupt dat hele winkelcentrum
Stadhuisplein. Daar moet je dan ook met een grote boog omheen lopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad, het hele winkelcentrum is zo sfeerloos als Drachten
Plus dat het sissende volk het onmogelijk maakt om relaxed met wat vriendinnen op stap te gaan..
Ze woont nu in het portiek naast mequote:
Met een andere ventquote:Op woensdag 6 november 2013 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze woont nu in het portiek naast me
das al een heeeeeel oude grap van de vliegende pantersquote:
Nee dat nietquote:
Rotterdam is gewoon een hele toffe stad. Ik had er vroeger ook niks mee maar heb de stad leren kennen toen mijn zusje er ging wonen. En het is gewoon een hele toffe stad.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:59 schreef alors het volgende:
Ik vond Rotterdam helemaal niet zo erg als de verhalen. Almere is echt duizend keer erger. Dat oude haventje bij Blaak met al die restaurantjes is leuk en vlakbij zit zo'n straat met allemaal kroegjes, prima te doen. En de moderne hoogbouw kan ik ook wel waarderen. Hoef er zelf absoluut niet te wonen hoor, dat niet.
mijn geboortestadquote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
Nijmegen
Keizer Karelplein
verkeerschaos
Jouw UIquote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn geboortestad![]()
heb er maar een half jaar gewoond, maar natuurlijk wel regelmatig geweest omdat ik er vlakbij woonde. maar ook Groningen en Leeuwarden vind ik fijne steden. met de randstad heb ik niks
ja, dankzij HaJee in het show hier je feestUI of vraag er 1 aan topic. deze blijft tot kerst, dan heb ik weer een hippequote:
Je houdt deze tot kerst. Neem je geen kerst-UI dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dankzij HaJee in het show hier je feestUI of vraag er 1 aan topic. deze blijft tot kerst, dan heb ik weer een hippe
ow..ik bedoelde Klaas. de kerstUI staat al klaar. die is vorig jaar gemaakt door Henkquote:Op woensdag 6 november 2013 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je houdt deze tot kerst. Neem je geen kerst-UI dan?
Ken ik jou?quote:
Uh, oké.quote:
Dat is Bladhark toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oké.
Ik vind Pandaplint namelijk wel een iets te grote toevalligheid, die komt hier vast al langer.
Is het Rolf?
Dan is het Muis.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Bladhark toch?Dan moet het wel iemand anders zijn.
Echtquote:Op woensdag 6 november 2013 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is Bladhark toch?Dan moet het wel iemand anders zijn.
Dat zeggen alle kloonsquote:Op woensdag 6 november 2013 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
Oooeeehhh mystery user
neen het is geen kloon van mij.
Hey wat is ditquote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt
Dit soort momenten
Ik wil je zoenen
No homo
quote:Het aantal aanmeldingen voor de Ekstra Weekend Experience overstijgt onze stoutste verwachtingen. We willen de Experience heel graag in de 3FM studio houden omdat we denken dat je ons daar wil zien, niet op één of andere lokatie waar geen greintje EW-historie te vinden is.
We kunnen dus maar een beperkt aantal mensen toelaten -- maar die schifting willen we wel zo eerlijk mogelijk laten verlopen. Daarom: mail ons waarom jij zo graag op 6 december er bij wil zijn. Stuur je mail naar EW@3FM.nl. De gelukkige winnaars krijgen een bevestiging per mail dat ze de Ekstra Weekend Experience mee kunnen maken.
Was misschien wel een beetje te verwachten. Heb jij al een mail opgesteld?quote:
Doucheze!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ik ga even douchen
Einde dienstmededeling!
Doucheze!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ik ga even douchen
Einde dienstmededeling!
Als je daar als eerste bent en in een microfoon schreeuwt, krijg je kaartjes voor de EMA's.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
Waarom moet iedereen naar de Neude? Zag een tweet van Roos voorbij komen
Ja, leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had je een drie uur geleden ook al.
ook al zo'n gebed zonder end. ruim 2 (of is het al 3???) weken geleden gekeken en het zou die week nog rond kunnen zijn. ik bellen. wordt de ketel vervangen. prima, nieuwe ketel is altijd goed. daardoor zou het iets langer duren....dat iets is inmiddels dus al 2 weken....wanneer ze de sleutel terughebben van de ketelvervanger kan ik tekeken.... volgens mij moeten ze die ketel zelf nog in elkaar schroeven ofzo. kneuzenkermis.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook al zo'n gebed zonder end. ruim 2 (of is het al 3???) weken geleden gekeken en het zou die week nog rond kunnen zijn. ik bellen. wordt de ketel vervangen. prima, nieuwe ketel is altijd goed. daardoor zou het iets langer duren....dat iets is inmiddels dus al 2 weken....wanneer ze de sleutel terughebben van de ketelvervanger kan ik tekeken.... volgens mij moeten ze die ketel zelf nog in elkaar schroeven ofzo. kneuzenkermis.
ik geloof dat ik maar eens langs moet gaan en stampij/stampei moet gaan maken. dan zet ik mijn bril af...en dan weet je het wel!quote:
Mehquote:Op woensdag 6 november 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook al zo'n gebed zonder end. ruim 2 (of is het al 3???) weken geleden gekeken en het zou die week nog rond kunnen zijn. ik bellen. wordt de ketel vervangen. prima, nieuwe ketel is altijd goed. daardoor zou het iets langer duren....dat iets is inmiddels dus al 2 weken....wanneer ze de sleutel terughebben van de ketelvervanger kan ik tekeken.... volgens mij moeten ze die ketel zelf nog in elkaar schroeven ofzo. kneuzenkermis.
Fok!Knokploeg inschakelenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar eens langs moet gaan en stampij/stampei moet gaan maken. dan zet ik mijn bril af...en dan weet je het wel!
15 van die zolderkamernerds......nee, dat gaat werken. hooguit zijn ze bang dat er een zombieplaag is uitgebrokenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
15 van die zolderkamernerds......nee, dat gaat werken. hooguit zijn ze bang dat er een zombieplaat is uitgebroken![]()
Dan sla je een schilderij van de muur af?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat ik maar eens langs moet gaan en stampij/stampei moet gaan maken. dan zet ik mijn bril af...en dan weet je het wel!
zoiets ja! of een pennenbakje van de balie!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan sla je een schilderij van de muur af?
quote:
oh, dat typte ik hier.....oepsquote:
Nederlandersquote:Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Rickario het volgende:
Lekker bowlen met 3fm
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt de eerste GH-DJ bekend?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:52 schreef Pino112 het volgende:
Komende dinsdag 16.15u worden de DJ's bekend gemaakt.
De zenderbaas tweet net dat ie dinsdag aanstaande de 3 jocks bekend gaat makenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt de eerste GH-DJ bekend?
Pino is de zenderbaas?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De zenderbaas tweet net dat ie dinsdag aanstaande de 3 jocks bekend gaat maken
Michiel in de ochtend wordt echt een verademingquote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef Pino112 het volgende:
Buiten de muziek om is @Work echt een kutprogramma.
En dan 's avonds WAT EEN MIDDAG WAT EEN MIDDAGquote:Op donderdag 7 november 2013 10:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Michiel in de ochtend wordt echt een verademing
Ja, of toen Timur het deed ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Michiel in de ochtend wordt echt een verademing
Beter dan buiten momenteelquote:
Moet dat per se dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is weer hunt-dag, ik ga geen top 10 halen vandaag
Neen.quote:
Wel liever de latere albums, Spirit of Edenquote:
Het is allemaal prima.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel liever de latere albums, Spirit of Eden
quote:
Ik neem aan dat dat de nachtmerrie wasquote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Was mij een bevlogen nacht. Er kwam een nachtmerrie langs, ik heb alligators uitgelaten, een bevalling gedaan en lekker gewandeld met mijn man en 2 kinders.Ik hoop vannacht normaal te kunnen slapen.
Heb je ook gepoeptquote:Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Was mij een bevlogen nacht. Er kwam een nachtmerrie langs, ik heb alligators uitgelaten, een bevalling gedaan en lekker gewandeld met mijn man en 2 kinders.
Ik hoop vannacht normaal te kunnen slapen.
ze is kwijt!!1quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
knap meisje heb je geretweet hoor rolf![]()
![]()
Doodeng was dat ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat de nachtmerrie was
Ja, die is gewoon zelf weggelopen.quote:
nog n retweet gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die is gewoon zelf weggelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |