Ja, precies. Goed getraind, ze is een puik actrice, maar ik vind haar stem gewoon niet mooi. En daar baal ik vanquote:Op donderdag 19 december 2013 15:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pia heeft voor mij een rotstem om naar te luisteren. Te schel, teveel vibrato. Maar haar kop maakt een perfecte Danvers.
Nou ja, ik heb ook een hekel aan veel vibrato, daarom verbaast het me een beetje, dat het me niet opviel. Even luisteren zo hoorquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook een hekel aan veel vibrato,
Ja, dat zal ik dus nooit wetenquote:
Wie weet nog ooit een volgend project.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zal ik dus nooit weten
Daarom kan ik bijv. de signature song van Elisabeth (mijn leven is van mij/Ich gehör nur mir) niet meer aanhoren. Dat vibrato!! Brrrrrrr. Skip ik. Rest draai ik wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:00 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik hoor het nu. Nooit opgevallen, gek. Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort.
Welke (Nederlandse) musicalactrice vind je wel lekker om te horen?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daarom kan ik bijv. de signature song van Elisabeth (mijn leven is van mij/Ich gehör nur mir) niet meer aanhoren. Dat vibrato!! Brrrrrrr. Skip ik. Rest draai ik wel.
Bootleg?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie weet nog ooit een volgend project.
En dat is me dus echt nog nooit opgevallen... Maar ik ken haar alleen uit Phantom, dus ja. Ik vind haar wel een fijne stem hebben verder (in ieder geval destijds). Stuk warmer dan die van Pia.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind de vibrato van Joke de Cruijf vele malen erger
Er zijn dvd-opnames gemaakt. Dus we kunnen wat regelen een keerquote:
Bij sommmige zangeressen kan ik t heel mooi vinden juist (Beth Hartm, geen musical maar toch).quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Bente van den Brand is momenteel een favoriet van me. Barbe trouwens ook. Het wisselt overigens nogal eens hoor. Maar Pia heeft voor mij al heel lang haar drive verloren.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke (Nederlandse) musicalactrice vind je wel lekker om te horen?
Ik heb Henk Poort eens horen zeggen dat het inderdaad een kwestie van stemcontrole is en sindsdien vind ik het stomquote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, het is ook denk ik een stukje techniek/krachtzetten achter je stem. Ik merk 't bij mezelf ook en moet ook echt m'n best doen om 'zuiver' te zingen, 'vlak' zeg maar, zonder die vibrato als ik de hoogte in ga en dat niet al fluisterend wil doen![]()
Ondanks dat ik 't dus zelf ook wel doe vind ik 't niet echt mooi
Bente heb ik gezien, ik weet alleen niet meer waarin. BatB? Tarzan? Iets in die richting. Staat me verder weinig van bij. Barbe ken ik niet geloof ik.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bente van den Brand is momenteel een favoriet van me. Barbe trouwens ook. Het wisselt overigens nogal eens hoor. Maar Pia heeft voor mij al heel lang haar drive verloren.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn dvd-opnames gemaakt. Dus we kunnen wat regelen een keer
Ik had in de tijd toen ik geen vriendin had en.. voor de eerste keer Joke de Cruijf na de voorstelling in persoon tegenkwam best wel een crushquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Hier moest ik nog op terug komen....quote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en een buitenlandse..... daar moet ik ff over denken.... zoveel keus!!
Tarzan denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 16:53 schreef wonderer het volgende:
Bente heb ik gezien, ik weet alleen niet meer waarin. BatB? Tarzan? Iets in die richting. Staat me verder weinig van bij. Barbe ken ik niet geloof ik.
Paradequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |