Hangt er van af of er ook Beemster koeien bij de rellen betrokken zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg leuk. Doet Sierd het commentaar?

Mij ook. Titel zelfs gehyperlinkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij al bijna gelukt.

Ik zal 'm ook in een quote zetten.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij ook. Titel zelfs gehyperlinkt.
De layout kan je later nog wel iets opfleuren voor de overzichtelijkheid. Nu ga ik echt maar eens richting bed, iets wat ik 2 uur geleden al had willen doen

Hoofdstukken vet/schuin wil ook helpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal 'm ook in een quote zetten.

Je zou ook bij elke chapter titel door kunnen linken naar het youtube filmpje. Maar dat kost me nu veel te veel werk en bovendien moeten we dan een discussie voeren wat onze favoriete versie is.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoofdstukken vet/schuin wil ook helpen.

KANKERquote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het is al één groot feest op de Wallen.

Oh wordt gezellig morgenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het is al één groot feest op de Wallen.

gewoon aardig doenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
13.000 Schotten zijn er wel heul veul

Die gaan dus 3 dagen van huis, zonder kaartje. Het schijnt dat de RIAGG al 3 dagen bezig is met die meisjes achter het raam op de rails te krijgen. Die Schotten schijnen als beesten tekeer zijn gegaan. Er kwam alleen nog maar schuim uit maar ze gingen maar door.quote:

Ik bedoelde niet op het gebied van gezeur maar meer dat ze de hele binnenstad overnemen. Mooi die massaliteit van die Schotten.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon aardig doen
op een zaterdag loopt er niks anders rond maar dan engels

zouden ze er ook half 10 zitten?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet op het gebied van gezeur maar meer dat ze de hele binnenstad overnemen. Mooi die massaliteit van die Schotten.

quote:Op woensdag 6 november 2013 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gaan dus 3 dagen van huis, zonder kaartje. Het schijnt dat de RIAGG al 3 dagen bezig is met die meisjes achter het raam op de rails te krijgen. Die Schotten schijnen als beesten tekeer zijn gegaan. Er kwam alleen nog maar schuim uit maar ze gingen maar door.

sochtends?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Die zijn dan helemaal boos omdat ze geen kaartje konden krijgen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |