dat moet je niet willen...quote:Op zondag 8 december 2013 10:41 schreef Scheikundige123 het volgende:
even een vraag, kan je op de Tiger ll de beste gun zetten zonder de beste turret?
Ik heb hem niet, maar het lijken me zeker een leuke TD om te spelen. Als ik ze zo in gebruik zie, dan wordt ik soms wel wat jaloers.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Nou, het is een goed hug tank (sommige tanks kunnen het kanon niet laag genoeg richten) waarmee je tegen iemand aan kan staan. Hij rijdt snel genoeg om te kunnen cirkelen om heavies heen en je reload tijd is super.
Heb een hit percentage van 90% met de gun dus ik ben wel blij!
Die fout maakte ik ooit een keer in m'n Pz1C...quote:
Lol, klinkt wel grappig. Alhoewel het ongetwijfeld leuker is om uit te voeren dan om te ontvangen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die fout maakte ik ooit een keer in m'n Pz1C...
Ik zat in een tier 6 pot, krijg ik M6 tegenover me, ik vlug facehuggen...duwt ie me net zolang achteruit totdat ik via een puinhoop rechtop kwam te staan en toen was 't vlug afgelopen.
Voor een Tier IX vind ik hem bizar. Ding schiet 700+ schade en is behoorlijk scherp. Heb jij die tier X wafelmaker al?quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef popolon het volgende:
Heb net de Obj. 704. Damn wat een geweldige TD.
paar keer gedaan..nog niet gewonnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:14 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen hier die regelmatig Clan Wars doen?
In mijn opinie de enige manier om een beetje te genieten van je tier X tanks
Olavski! Ben weer ff terug op FOK! "Rocco" bestond niet meer... dan maar zo! Zag je tussen de WoT posts staan en zie dat je behoorlijk gevorderd bent!! Ik heb nu de Object 268 in de garage.... BOOOOOOOOMMMM!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef popolon het volgende:
Land owners. Het goud 'stroomt' binnen.
Die BL-10 is geweldig. Verder is dit met mooiste TD uit het hele spel IMHO!quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef popolon het volgende:
Heb net de Obj. 704. Damn wat een geweldige TD.
Probeer War Thunder maar eens. Heerlijke dogfights in arcade mode. Voor puristen is er ook "historical battle" met realistischer gedrag van de vliegtuigen. Topspel!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:19 schreef Pumatje het volgende:
Ik meld me terug in het net.
World of airplanes zuigt te veel
Zou super zijn! Wat is het laatste nieuws over die roaming profiles? Zal wel via de GOOS surruvuuur gaan!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:13 schreef popolon het volgende:
Roccooooooo, haha, da's al meer dan 10 jaar geleden. Hopelijk komen die roaming profiles snel, kunnen we samen knallen,
Wat is het?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Zou super zijn! Wat is het laatste nieuws over die roaming profiles? Zal wel via de GOOS surruvuuur gaan!
Dat je op andere servers kan spelen, ze zijn ermee aan het testen. Ben al een paar keer tegen wat gasten vd RU server aangelopen op de NA server. Je ziet dan zoiets als naam: TankDude_RU. Net zoals op de test server.quote:
Ben ook wel nieuwsgierig of dat wat is! Vertel eens, goud stroomt binnen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef popolon het volgende:
Land owners. Het goud 'stroomt' binnen.
niet meer, aan het begin wel veel gedaan toen de clan nog "professioneler" was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:14 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen hier die regelmatig Clan Wars doen?
In mijn opinie de enige manier om een beetje te genieten van je tier X tanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |