Ben wel even aan het kijken of ik kon meedoen bij een clan die clanwars doet. Gaat nog niet meevallen vrees ik...quote:niet meer, aan het begin wel veel gedaan toen de clan nog "professioneler" was.
Lekker hilldownen enz.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:39 schreef Flatacer het volgende:
Zo, maar weer de Tiger II in de garage geparkeerd. Wel leuk voor de teambattles !!
kom erbijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:44 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Ben wel even aan het kijken of ik kon meedoen bij een clan die clanwars doet. Gaat nog niet meevallen vrees ik...
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:39 schreef Flatacer het volgende:
Zo, maar weer de Tiger II in de garage geparkeerd. Wel leuk voor de teambattles !!
Verzoek gedaan!quote:
Nice.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef popolon het volgende:
Hetzer 15 kill match. Met commentaar vd mighty Jingles.
Mega prestatie! Maar ik kan het toch niet nalaten mijn twijfels uit te spreken over de kwaliteit van zijn teamgenoten en niet in de laatste plaats, die van hun tegenstanders!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef popolon het volgende:
Hetzer 15 kill match. Met commentaar vd mighty Jingles.
Ja tuurlijk, met een beetje tegenstand en wat support van eigen zijde is zoiets onmogelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Mega prestatie! Maar ik kan het toch niet nalaten mijn twijfels uit te spreken over de kwaliteit van zijn teamgenoten en niet in de laatste plaats, die van hun tegenstanders!
Haha, tjeesses waar laat je al die zooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, met een beetje tegenstand en wat support van eigen zijde is zoiets onmogelijk.
Ik heb met de 'sale' pas geleden 1500 repair kits, 200 med kits en 200 blussers gekocht.Scheelt toch.
Lekker "derpen"quote:
Ja, wat bij mij vaak het geval is dat ik er ietwat te gretig in ga. Dan even rustig aan en proberen wat te snipen. Zul je zien dat de prestaties weer terugkomen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:12 schreef Parafernalia het volgende:
die dagen dat vrijwel alles wat je doet mislukt
Nou ja hij is ok als "moving shield"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
Super pershing wat een ruk tank is dat
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Flatacer het volgende:
[ afbeelding ]
Had jij deze niet Olavski?
De E 50M heb ik geresearched! Nu alleen nog die immense hoeveelheid credits bij elkaar schieten, die ik nodig heb om hem te kopen..... E 50 vond ik al een spectaculair ding, laat staan zijn "grote broer"!quote:Heb nu vier Tier X in m'n garage, had er 6 kunnen hebben maar de E 50M en IS-7 heb ik verkocht om deze aan te schaffen: 110E5, JpZ E 100, E 100, WFT E 100.
Ik vind de JpZ helemaal top maar die gun mansommige schoten verdwijnen gewoon, pats weg. En dat kun je je niet echt veroorloven met een 20+ sec. reload. Op dit moment zijn m'n E5 en E 100 gelocked.
Kijk dat zijn berichten! Wie weet dit jaar nog!?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:05 schreef popolon het volgende:
Spotted.
http://forum.worldoftanks(...)west-server-spotted/
Dit lijkt me geweldig!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:12 schreef Flatacer het volgende:
In patch 8.11 wordt een nieuwe game mode geïntroduceerd die je in je settings kan aanvinken. Dit maakt het mogelijk om naties tegen elkaar te laten uitkomen! Dus Russen tegen Duitsers enz...
Hoop alleen wel dat de wachttijden voor het begin van een game niet uit de hand gaan lopen.
Zou historisch wel juist zijn Herr Wittmann!quote:
Inderdaad gaan ze geloof ik de motor knijpen tot een lager aantal pk's (van 1200 naar 1000) in de volgende patch.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb de Foch 155, IS7 en de T110E4. Ben bezig met de WFT E100, maar ben pas bij de tier 8. Die Foch is echt gruwelijk. Maar die zal ook wel een nerf krijgen.
Mag van mij.:P Ik betrap mezelf nog weleens om headfirst de aanval in te racen met de Foch om er achter te komen dat ie nog aan het laden is. Hij kan aardig meekomen met BC25 en T62a enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:32 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Inderdaad gaan ze geloof ik de motor knijpen tot een lager aantal pk's (van 1200 naar 1000) in de volgende patch.
En misschien wel een LPG tank inbouwen.....
Voorop in de aanval met een TD zonder koepel is geen wijs besluit idd.quote:Mag van mij.:P Ik betrap mezelf nog weleens om headfirst de aanval in te racen met de Foch om er achter te komen dat ie nog aan het laden is. Hij kan aardig meekomen met BC25 en T62a enzo.
Niet echt idd., maar betrap mezelf er ook nog wel eens op.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Voorop in de aanval met een TD zonder koepel is geen wijs besluit idd.
Zal hem eens proberen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:37 schreef bas-beest het volgende:
Wat is een Pz 1C toch ook een heerlijke troll-tank.
Vooral als je met een driemans-peloton gaat.
niet zoveel verstand van..maar lijkt me dat je dat wel haalt..hoewel, kan cpu niet wat sneller?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Darth333 het volgende:
Hey, ik had een vraagje. Ik heb een beetje geld bij elkaar gespaard om weer fatsoenlijk WoT te spelen. Ik wil deze laptop gaan kopen (ja ik weet het desktop's zijn veel beter, maar ik heb gescheiden oudershttp://tweakers.net/price(...)apad-g510-00577.html
- 2,4 GHz
- Intel Core i7 4700MQ (met 4 kernen)
- 8 GB ram
- Radeon HD8750M
- 8 GB SSD-Disk
Ik zou graag willen weten hoeveel fps ik hiermee haal. Het liefst 40 fps of hoger.
10.000 goldquote:From all of us at GeForce eSports, we would like to thank you for participating in the GeForce eSports World of Tanks Veteran's Day 1-Million Gold Charity Division.
Dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Flatacer het volgende:
Kijk hier maar eens:
WoT benchmark notebook GPU
Over de Cpu zou ik niet inzitten, die is mans genoeg![]()
Ik heb helemaal geen geweldige stats hoor. Maar onze Commanders hebben gewoon een paar hele goede strategieen. En het was 3 tegen 3 dit toernooi, max. tier was 4. Dus paar Hetzers, Luchs, T40's etc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Darth333 het volgende:
Wow nice. Misschien moet ik dat ook maar eens proberen. Wat is je ingame naam popolon? Dan kan ik ff weten wat voor stats je daarvoor nodig hebt om in de top 30 te komen
.
Nou 56% en 1200+ WN7 is goed hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen geweldige stats hoor. Maar onze Commanders hebben gewoon een paar hele goede strategieen. En het was 3 tegen 3 dit toernooi, max. tier was 4. Dus paar Hetzers, Luchs, T40's etc.
Nou, je win-rate van je KV-1S is ook mooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:54 schreef popolon het volgende:
Ja dat komt ook omdat ik, als ik een slechte streak heb, de T49 (60% WR) en T40 (65% WR) van stal haal.
edit
Oh en de S35 CA, beest!
Maar het is lastig je stats te verbeteren na 10k battles, zeker als je zoals ik de eerste 5k battles als een idioot rondreed, geen idee van het spel had (zoals side scraping, hull down, camo etc)
Als je dit leest ben je al goed op weg. http://wiki.worldoftanks.com/Battle_Mechanics
Je maakt je druk om niets. Je haalt dat minimaal dus kopen die handel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Darth333 het volgende:
Hey, ik had een vraagje. Ik heb een beetje geld bij elkaar gespaard om weer fatsoenlijk WoT te spelen. Ik wil deze laptop gaan kopen (ja ik weet het desktop's zijn veel beter, maar ik heb gescheiden oudershttp://tweakers.net/price(...)apad-g510-00577.html
- 2,4 GHz
- Intel Core i7 4700MQ (met 4 kernen)
- 8 GB ram
- Radeon HD8750M
- 8 GB SSD-Disk
Ik zou graag willen weten hoeveel fps ik hiermee haal. Het liefst 40 fps of hoger.
Da's voornamelijk door Tank Companies.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, je win-rate van je KV-1S is ook mooi, kom ik niet bij in de buurt.
Neem aan dat je dan strijdt tegen andere Tank Companies?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's voornamelijk door Tank Companies.
Klopt. Veel geziene setups op de NA server zijn: KV-1S, Hellcats, Crommies, soms een arty.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan strijdt tegen andere Tank Companies?
En daar win je meer dan de helft van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt. Veel geziene setups op de NA server zijn: KV-1S, Hellcats, Crommies, soms een arty.
Is idd een fijn scout dingetje! Vooral in Provence tegen de klippen op scheuren en maar raak scouten!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:12 schreef bas-beest het volgende:
Afgelopen week met 2 clanleden ook nog ff lekker getrolld in Ensk.
Alledrie in Pz1C, vol gas vooruit... We hebben ruim 2,5 rondje gehaald en alledrie ook overleefd
Tussen ons 3en verdeeld alles gespot en nog wat arty gekilld en andere schade gedaan.
DPM is met 200-300, of misschien wel meer omdat het een auto loader is, verlaagt. Maar die nieuwe map is echt vet en Redshire is eindelijk gefixed. Een compleet andere map is het gewordenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef popolon het volgende:
Kan niet inloggen op de test server.Wou even kijken hoe erg ze m'n Waffle hebben aangepakt.
En Ace Tanker met de S35quote:Turret traverse dispersion of the 12,8 cm Kanone L/61 increased by 212%
En Ace Tanker in de Mini-Maus.quote:Victory!
Battle: Cliff 1/24/2014 4:54:47 PM
Vehicle: S35 CA
Experience received: 5,157 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 37,365
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door popolon op 25-01-2014 01:04:56 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Ik ook, tenzij ik hem zelf rij..quote:
snap ikquote:
Break a legquote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ikin potjes waar die dingen bovenaanstaan worden ze gewoon niet kapotgemaakt.
tot ze elkaar dan afslachten.
De broodtrommelquote:
Ik heb de tweede. Ik wil snel door naar de Nashorn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
De broodtrommel
Heerlijk ding, vooral met top gun.
15 m regel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef popolon het volgende:
ergernis TD's/HT/MT die naast je gaan staan (als je in een goede camo positie bent) en in het wilde weg beginnen te knallen.
Dat maakt héél veel uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef IPA35 het volgende:
Dat maakt toch niet uit als je maar niet uitsteekt?
quote:As soon as you fire your gun, the camouflage bonus provided by transparent objects in a 15m radius around your tank is reduced to 30% of the original value. Objects furter away are unaffected.
Link naar je stats.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef IPA35 het volgende:
Maar goed, de Pz. IV ingerolen voor de VK 36.01 H maar wat een poepding is dat zeg.
Ik wist wel dat heavy tanks voor noobs waren.
Ik ben superslecht blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben superslecht blijkbaar.
Toch gaat het naar mijn gevoel wel lekker nu met de Pz. Sfl. IVC.
Ik speel nooit met de VK eigenlijk (2 battles), wil nu eerst de Nashorn (en Hummel).Oow ik zie weinig heavy tank ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem gekocht en ging twee keer kansloos ten onder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow ik zie weinig heavy tank ervaring.
Net en bino is zinloos voor een heavy imo, snap wel dat je die er nu opzet als zijnde dat je 'iets' hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb hem gekocht en ging twee keer kansloos ten onder.
Ik moet eerst 9.5k XP hebben voor de Konisch (Waffe) (die is lichter dan de stock, dan kan ik gelijk camo net en verrekijkers installeren zonder de tracks te upgraden) en dan nog de motor en de tracks.
Geen idee of de tweede koepel nuttig is; wat meer armour en 10 meter meer zichtbereik maar hij is schijnbaar ook een stuk groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |