Welkom in 2013, de tijd dat SMSen verleden tijd is.. On topic: Geen zinnig antwoord op te geven, wie is de vrouw, hoe lang ken je haar? Heb je met haar samengewoond ofzo, aangezien je haar mist in je vertrouwde omgeving? En ja, als je iemand echt mist zeg je dat face-to-face lijkt mij. Over SMS/chat/whatsapp zeggen dat je iemand mist neem ik nooit echt serieus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:39 schreef Q.C.Passed het volgende:
Maar het is wel erg lang geleden dat ik aan het sms-en ben geslagen
Als ze er ongemakkelijk van wordt hoef je dat zelf niet te worden. Je smste het oprecht en uit je gevoel, en dat is niets om je voor te schamen. Zolang het voor haar én voor jou duidelijk is dat hier geen verwachtingen aan vast hoeven te hangen, dan is alles koek en ei.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:39 schreef Q.C.Passed het volgende:
Volgens mij heb ik dat net per ongeluk gedaan![]()
Ben lekker luchtig aan het SMS-en met een vrouw, ga ik zeggen dat ik haar mis en dat het wel even wennen is zonder haar in mijn vertrouwde omgeving. Het is oprecht, maar ik wou daar nog even mee wachten totdat ik haar weer zag. Nu is er ben ik bang een tendens geschept, waardoor het lastiger zal worden voor mij om normaal te doen straks ... ik lijk wel een wijf
![]()
Maar het is wel erg lang geleden dat ik aan het sms-en ben geslagen, het is denk ik een kwestie van wennen weer![]()
Maar ff serieus, ben ik door dit soort dingen te SMS-en de boel aan het verpesten of wat?
Nouja na 1 date ofzo zou ik het niet willen horen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 09:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Als ze er ongemakkelijk van wordt hoef je dat zelf niet te worden. Je smste het oprecht en uit je gevoel, en dat is niets om je voor te schamen. Zolang het voor haar én voor jou duidelijk is dat hier geen verwachtingen aan vast hoeven te hangen, dan is alles koek en ei.
In dat geval zit er ook iets niet goed in het koppie, dunkt me.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja na 1 date ofzo zou ik het niet willen horen hoor
Hij geeft aan dat het wennen is zonder haar in zijn vertrouwde omgeving. Zal dus eerder gaan om een vrouw waarmee hij samenwoonde ofzo, of zn moeder natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja na 1 date ofzo zou ik het niet willen horen hoor
"vertrouwde omgeving" = mobiel .. of misschien wel als buurvrouw die hij graag stalkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:27 schreef iScream. het volgende:
Hij geeft aan dat het wennen is zonder haar in zijn vertrouwde omgeving. Zal dus eerder gaan om een vrouw waarmee hij samenwoonde ofzo, of zn moeder natuurlijk.
Of een oud collega, of ze werkte bij de bakker waar hij dagelijks kwam, of het was zn buurvrouw, of ze heeft een weekje bij hem gelogeerd ofzo...quote:Op woensdag 6 november 2013 09:27 schreef iScream. het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat het wennen is zonder haar in zijn vertrouwde omgeving. Zal dus eerder gaan om een vrouw waarmee hij samenwoonde ofzo, of zn moeder natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |