SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.Morgen zo tegen half 6 de laatste spelers kopen en dan gaan
![]()
Waarom het accent op de 'A'?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nainggolanquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.![]()
Zal hem ook kopen maar eerst los pacos goed maken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niks mis met een team met wat een iets rappere voorhoede heeft.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijken of PSG weer #clutch isAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nuytinck erin..die gaat het verneukenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Commentator van Sport1 zegt steeds Pastoré
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga morgen livebetten proberenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's af
de helft van mijn combo is tot nu toe fout![]()
duhquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's afAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Combo ook fout ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ik ga morgen livebetten proberen
de helft van mijn combo is tot nu toe foutIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Van het ene kutte naar het anderequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ik ga morgen livebetten proberen
de helft van mijn combo is tot nu toe fout![]()
![]()
RvP heeft mijn combo verneuktquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's af![]()
gelukkig ook alles single gespeeld
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik wil het eerst uitproberen en er geld mee verliezen voordat ik het kut noemquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van het ene kutte naar het andere![]()
Niks mis met livebetten, alleen bij UB wel omdat die odds vaak schandalig laag zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ballen van Modric
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Drama zeg, PSG vandaag. Na die 1-1 echt zo matig,,en voor rust ook al. Enige goede periode was eigenlijk tussen rust en 1-1.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De druk die Ronaldo nog zet in de 90e minuut.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ik ga dadelijk GTA zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman gaat dadelijk fenomenaal zeggen.![]()
'Livebetten bij Betclic is wel aan te raden. Heb daar al meerdere keren ingezet op next corner for... nadat de bal over de achterlijn was en gewoon geld gekregenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Niks mis met livebetten, alleen bij UB wel omdat die odds vaak schandalig laag zijn.![]()
![]()
ja jammer dat ze niet scorenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
De druk die Ronaldo nog zet in de 90e minuut.![]()
Odd van 1,50quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman gaat dadelijk fenomenaal zeggen.![]()
Amateuristische toko ja, maar daar ben ik helaas niet meer welkom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Freire het volgende:
[..]
'Livebetten bij Betclic is wel aan te raden. Heb daar al meerdere keren ingezet op next corner for... nadat de bal over de achterlijn was en gewoon geld gekregenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amateuristische toko ja, maar daar ben ik helaas niet meer welkom.![]()
![]()
Heeft zeker een half miljoen gemaaktquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Als je teveel winst maakt dan gaan bookies je limiteren en als je dan nog steeds winst maakt dan sluiten ze je account of limiteren ze je dusdanig dat je echt niet meer kan spelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nopequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kans PSG nog zeg
e: buitenspel ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
een of andere konkorbquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie komt er op RB.![]()
hoeveel sleep je maandelijks binnen danquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je teveel winst maakt dan gaan bookies je limiteren en als je dan nog steeds winst maakt dan sluiten ze je account of limiteren ze je dusdanig dat je echt niet meer kan spelen.
#FreeTrapz![]()
Luis Pedro Cavanda natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie komt er op RB.![]()
![]()
Hoeveel winst is dat wel niet manquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je teveel winst maakt dan gaan bookies je limiteren en als je dan nog steeds winst maakt dan sluiten ze je account of limiteren ze je dusdanig dat je echt niet meer kan spelen.
En deed je dat op de 'corner manier' of gewoon in het algemeen?![]()
jij werkt bij de belastingdienst?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel sleep je maandelijks binnen dan![]()
GTAquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel winst is dat wel niet man
En deed je dat op de 'corner manier' of gewoon in het algemeen?![]()
Kopenhagen
Hala Madrid !
Bij Betclic was het echt niet zoveel eigenlijk..dat is gewoon een kleine pauperbookie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel sleep je maandelijks binnen danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha nee gelukkig nietquote:straks moet ik mezelf aangeven
#FreeTrapz![]()
5/8 goed dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
Vandaag speel ik :
Man City over 2,5, Shakthar over 1,5 en 1X, Sociedad over 0,5 goals, PSG over 2,5 goals en Ibra to score, Bayern to score over 0,5 second half.![]()
![]()
Delaney is volgens de website van UEFA geschorst voor deze speelronde, maar speelt wel mee tegen 6alatasaray.
Alleen met eerlijke bets. Maar ik heb accounts bij tig bookmakers en ik pak overal gewoon de hoogste odd. Dus bij Betclic kom ik alleen uit als zij toevallig de hoogste odd hadden bij een bet die ik wilde of als ze een special hadden die interessant was. Bij al die bookies filteren ze op wise guys..als je alleen dropping odds speelt, altijd hoogste odds uit de markt en/of gewoon veel winst maakt dan ben je de lul.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel winst is dat wel niet man
En deed je dat op de 'corner manier' of gewoon in het algemeen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSG moest een over zijn maarjaquote:Tevens had ik deze in een combo als fun erbij
Hala Madrid !
had ze eigenlijk alle 5 goed, maar die kut RvP
#FreeTrapz![]()
Mandzukic bank he..viel inquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
had ze eigenlijk alle 5 goed, maar die kut RvPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
RvP ook. van die klote regeltjes bij unibetquote:bij bwin niet zo volgens mij.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik moet morgen even winst maken anders is het op![]()
![]()
Pauper.![]()
huh moeten ze basis staan voor to score?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
RvP ook. van die klote regeltjes bij unibetbij bwin niet zo volgens mij.
![]()
Bij bwin niet nee. Maar daar ben je je geld dus ook kwijt als hij 1 minuut voor tijd invalt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
RvP ook. van die klote regeltjes bij unibetbij bwin niet zo volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja anders is het no betquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh moeten ze basis staan voor to score?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat is toch magistraaljagerquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Say what what in the butt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand heeft denk ik een TR gedaan, omdat ik op iemand had gereageerd met de tekst dat hij ook weeskind is net zoals SereroIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Say what what in the butt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gelukkig zlatan aguero en ronaldo nogquote:![]()
en miss dan een mislukte combo die nog uitgekeerd wordPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
Iemand heeft denk ik een TR gedaan, omdat ik op iemand had gereageerd met de tekst dat hij ook weeskind is net zoals Serero![]()
Nee jij ben ook geen weeskindquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was het in ieder geval niet.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ibarbo op CAM en Sau in de spits.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Say what what in the butt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ewa!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
http://www.playr.org/gamesquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
Emulators op de PC zijn kut aldoor mijn savegames kwijtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat komt doordat je altijd op PC haatquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
Emulators op de PC zijn kut aldoor mijn savegames kwijt![]()
je wilt vechten hequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat komt doordat je altijd op PC haatIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Je kan toch save states gebruiken?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Djeetje het volgende:
Emulators op de PC zijn kut aldoor mijn savegames kwijt![]()
Ik had het opgeslagen liep hij vast en ging hij verder vanaf een eerdere save data al de 2e keerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan toch save states gebruiken?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat weigerde Koeman te zeggen? We misten het hier even..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
fenomenaalquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef DuTank het volgende:
Wat weigerde Koeman te zeggen? We misten het hier even..![]()
Geniale acties van die Markovic bij Benfica.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
nou nou nou let eens op dat taal gebruik jongenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Roypsv het volgende:
nou lekker al die gelijke spelen toto's naar de kkIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Past bij jequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:56 schreef Diamond3d het volgende:
Graf fifa. Het is nog meer scripted dan 13. Blehh...Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Oke doeiquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Diamond3d het volgende:
http://answers.ea.com/t5/(...)ions-To/td-p/1689633
Zoo herkenbaar.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Punt tweequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Diamond3d het volgende:
Zoo herkenbaar.![]()
Punt drie![]()
![]()
Punt vijf![]()
![]()
![]()
Punt zes![]()
![]()
![]()
![]()
Ofwel de zoveelste jankbal post![]()
Ik weet niet hoor maar sinds ik mijn team heb ingespeeld won ik van divisie 8-6 10 keer op rij. Dat hele scripting is zon gejank van mensen die een keer beter zijn en verliezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:58 schreef Diamond3d het volgende:
Zoo herkenbaar.![]()
Ik vond het wel opmerkelijk dat ik 5 wedstrijden ofzo op rij erg gemakkelijk won en vervolgens 4x verloor, door echt bullshit doelpunten. Misschien was ik 2 van die wedstrijden ook niet echt scherp en werd ik meer gefrustreerd, omdat mijn broertje en m'n pa zwaar zaten te kuttenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar sinds ik mijn team heb ingespeeld won ik van divisie 8-6 10 keer op rij. Dat hele scripting is zon gejank van mensen die een keer beter zijn en verliezen..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is mij ook wel bekend dat als je 2 keer op rij verliest dat je er niet beter op gaat spelen. Maar dat komt vaak omdat je dan teveel moeilijke dingen gaat doen ipv het spel simpel houden. Verder is het gewoon wel zo dat je pech kan hebben in de finishing en dan kan het voelen alsof het scripted is.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat ik 5 wedstrijden ofzo op rij erg gemakkelijk won en vervolgens 4x verloor, door echt bullshit doelpunten. Misschien was ik 2 van die wedstrijden ook niet echt scherp en werd ik meer gefrustreerd, omdat mijn broertje en m'n pa zwaar zaten te kutten.
![]()
Inderdaad opmerkelijk ja. Vooral omdat jij het hebt meegemaakt, maar ook zo ongeveer iedereen hier..dat kan je toch moeilijk afschuiven op toeval of een bizarre variantie. En dat soort shit maak ik echt alleen in seasons mee..nooit in cups.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat ik 5 wedstrijden ofzo op rij erg gemakkelijk won en vervolgens 4x verloor, door echt bullshit doelpunten. Misschien was ik 2 van die wedstrijden ook niet echt scherp en werd ik meer gefrustreerd, omdat mijn broertje en m'n pa zwaar zaten te kutten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach met clubs is het zo overduidelijk dat er scripting is, dan heb je ook meer tijd om te letten op bewegingen etc en dan zie je echt zoveel bullshitquote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk ja. Vooral omdat jij het hebt meegemaakt, maar ook zo ongeveer iedereen hier..dat kan je toch moeilijk afschuiven op toeval of een bizarre variantie. En dat soort shit maak ik echt alleen in seasons mee..nooit in cups.![]()
![]()
Genietenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / Funny links, pics & clips - #164 DOGE
Vanaf hier gaat het los![]()
![]()
de tering...quote:Op woensdag 6 november 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf hier gaat het los"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
HET IS GEOWON UN KK SPEL MET KK SCRTIPEN EN EAIDS EN ANDER ESHIT OM JE GESTREST TE MAKNE. EA IS GEWOON ILUMINAZI EN WILLE MENSEN ZIEK MAKE MET DEZE KK SPELquote:Op woensdag 6 november 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk ja. Vooral omdat jij het hebt meegemaakt, maar ook zo ongeveer iedereen hier..dat kan je toch moeilijk afschuiven op toeval of een bizarre variantie. En dat soort shit maak ik echt alleen in seasons mee..nooit in cups.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
!!!1!1!!!11!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
HET IS GEOWON UN KK SPEL MET KK SCRTIPEN EN EAIDS EN ANDER ESHIT OM JE GESTREST TE MAKNE. EA IS GEWOON ILUMINAZI EN WILLE MENSEN ZIEK MAKE MET DEZE KK SPEL"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Fifa is sowieso scripted. . Dat heeft ea toegegeven. Dus weet niet wie er dom lullen en beweren van niet.![]()
Onderbouw je argumenten eens met feiten,bronnen etc. Als je zon harde uitspraak doet.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:15 schreef Diamond3d het volgende:
Fifa is sowieso scripted. . Dat heeft ea toegegeven. Dus weet niet wie er dom lullen en beweren van niet.![]()
dat hebben ze helemaal niet toegegevenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:15 schreef Diamond3d het volgende:
![]()
Walking Dead was weer goedHier heb ik ook last van. Afgelopen seizoen bijvoorbeeld in divisie 1; ik won de eerste 4 wedstrijden redelijk makkkelijk en dacht dat ik die titel eindelijk wel binnen kon halen. De 5e,6e,7e en 8e wedstrijd verloor ik echter. Een paar doelpunten uit corners tegen en nog een paar bullshit doelpunten maar meestal zijn dat soort tegenstanders dan ook echt beter dan mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die cornerdoelpunten komen me wel het strot uit. Het is altijd zo dat Walker bij de eerste paal staat om de ballen 'weg te koppen' en Fellaini op de punt van de 16 staat.Zelfs midgets als Koscielny (die scoort altijd uit corners tegen mij
) kunnen dan inkoppen.
Ik ben dus na 4 makkelijke tegenstanders opeens 4 moeilijke tegenstanders tegengekomen....![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Walking Dead was weer goed
[..]
Hier heb ik ook last van. Afgelopen seizoen bijvoorbeeld in divisie 1; ik won de eerste 4 wedstrijden redelijk makkkelijk en dacht dat ik die titel eindelijk wel binnen kon halen. De 5e,6e,7e en 8e wedstrijd verloor ik echter. Een paar doelpunten uit corners tegen en nog een paar bullshit doelpunten maar meestal zijn dat soort tegenstanders dan ook echt beter dan mij.
Die cornerdoelpunten komen me wel het strot uit. Het is altijd zo dat Walker bij de eerste paal staat om de ballen 'weg te koppen' en Fellaini op de punt van de 16 staat.Zelfs midgets als Koscielny (die scoort altijd uit corners tegen mij
) kunnen dan inkoppen.
Ik ben dus na 4 makkelijke tegenstanders opeens 4 moeilijke tegenstanders tegengekomen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hele dagen op internet te vinden en verslaafd aan fifa en dit is jullie ontgaan??? Ik zal morgen de link vragen aan die collega van me. Hij had zelfs een Excel bestand wanneer je de meeste kans maakt om te scoren.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Onderbouw je argumenten eens met feiten,bronnen etc. Als je zon harde uitspraak doet.
FIFA is duidelijk scripted.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef Diamond3d het volgende:
Hele dagen op internet te vinden en verslaafd aan fifa en dit is jullie ontgaan??? Ik zal morgen de link vragen aan die collega van me. Hij had zelfs een Excel bestand wanneer je de meeste kans maakt om te scoren.![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf hier gaat het loswat een zeikwijf
![]()
Dat is hier wel gepost ja. Maar dat is wel meer scripting in 1 periode van een match en is een verklaring voor het grote aantal goals vlak voor rust, vlak voor tijd etc. Het is nog geen verklaring van de scripting in complete wedstrijden waardoor het vaak ineens wedstrijden lang onmogelijk lijkt om te kunnen winnen terwijl je tegenstanders niet beter zijn dan daarvoor. En dat dus in een hele serie wedstrijden.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef Diamond3d het volgende:
Hele dagen op internet te vinden en verslaafd aan fifa en dit is jullie ontgaan??? Ik zal morgen de link vragen aan die collega van me. Hij had zelfs een Excel bestand wanneer je de meeste kans maakt om te scoren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, dat je eventueel tegen mensen komt die ook voor de titel gaan, dat lijkt me niet meer dan terecht, maar het feit dat je dan alleen maar onzin doelpunten tegen krijgtquote:Op woensdag 6 november 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Walking Dead was weer goed
[..]
Hier heb ik ook last van. Afgelopen seizoen bijvoorbeeld in divisie 1; ik won de eerste 4 wedstrijden redelijk makkkelijk en dacht dat ik die titel eindelijk wel binnen kon halen. De 5e,6e,7e en 8e wedstrijd verloor ik echter. Een paar doelpunten uit corners tegen en nog een paar bullshit doelpunten maar meestal zijn dat soort tegenstanders dan ook echt beter dan mij.
) kunnen dan inkoppen.
Ik ben dus na 4 makkelijke tegenstanders opeens 4 moeilijke tegenstanders tegengekomen..... Misschien ben je wat gebiased en dat je elke goal meteen bullshit vind, maar ik word helemaal gek als hij in de 45e minuut van 35 meter op goal schiet, de keep de bal naast tikt (terwijl hij 'm makkelijk kan oprapen) en je dan een goal tegen krijgt uit een corner. Dat gebeurt gewoon te vaak.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]die tyfus alcoholist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kutmongool is dat inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef Diamond3d het volgende:
Hele dagen op internet te vinden en verslaafd aan fifa en dit is jullie ontgaan??? Ik zal morgen de link vragen aan die collega van me. Hij had zelfs een Excel bestand wanneer je de meeste kans maakt om te scoren.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat je eventueel tegen mensen komt die ook voor de titel gaan, dat lijkt me niet meer dan terecht, maar het feit dat je dan alleen maar onzin doelpunten tegen krijgt. Misschien ben je wat gebiased en dat je elke goal meteen bullshit vind, maar ik word helemaal gek als hij in de 45e minuut van 35 meter op goal schiet, de keep de bal naast tikt (terwijl hij 'm makkelijk kan oprapen) en je dan een goal tegen krijgt uit een corner. Dat gebeurt gewoon te vaak.
[..]Ik heb geen last van kutgoals door keepersfouten, verdedigers die niet reageren of verkeerd inschatten etc waar bijvoorbeeld Dré zo zeikt. Uiteindelijk maak je zelf ook zulke goals en win je er zelfs wedstrijden mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik vaak in de 90e minuut gewonnen maar ook vaak genoeg in de 90e minuut verloren![]()
Hahaha helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 6 november 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf hier gaat het los
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik denk ook dat het uiteindelijk wel 50/50 is. Het is gewoon aan jezelf om te proberen de aids voor te zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van kutgoals door keepersfouten, verdedigers die niet reageren of verkeerd inschatten etc waar bijvoorbeeld Dré zo zeikt. Uiteindelijk maak je zelf ook zulke goals en win je er zelfs wedstrijden mee.
Zelf heb ik ook vaak in de 90e minuut gewonnen maar ook vaak genoeg in de 90e minuut verloren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
29 schoten waarvan 22 op doel, maar slechts 5-0 geworden. Die 7 niet op doel waren allemaal paal geloof ik
Was dat het 'zielige tegenstander' script?
Maar serieus die gozer kon er geen tyfus van, terwijl hij wel een relatief duur (voor bronzen standaarden dan) 100chem team had.
![]()
Dat moet je ook leren ja. Niet veel risico in de passing op eigen helft bijvoorbeeld.. Gelukkig heb ik De Gea nog niet kunnen betrappen op al te grote blundersquote:Op woensdag 6 november 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het uiteindelijk wel 50/50 is. Het is gewoon aan jezelf om te proberen de aids voor te zijnAf en toe geef ik nog goals weg door een uittrap die gelijk wordt onderschept en je verdedigers staan dan altijd verkeerd dus dat zijn bijna instant goals.
![]()
Jara heeft de clutch factorDat helpt echt met wedstrijden winnen. Vanmiddag ook een pot die ik eigenlijk al eerder had moeten beslissen in de 90e minuut met een Jara-goaltje afgesloten
![]()
![]()
even een team met hem bedenkenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:36 schreef Zhano het volgende:
Jara heeft de clutch factorDat helpt echt met wedstrijden winnen. Vanmiddag ook een pot die ik eigenlijk al eerder had moeten beslissen in de 90e minuut met een Jara-goaltje afgesloten
![]()
![]()
Ja die verklaring weet ik ook niet. Helaas kwam het vanavond weer voor. Fifa bepaald soms wanneer je wint.. aldus dit filmpje.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is hier wel gepost ja. Maar dat is wel meer scripting in 1 periode van een match en is een verklaring voor het grote aantal goals vlak voor rust, vlak voor tijd etc. Het is nog geen verklaring van de scripting in complete wedstrijden waardoor het vaak ineens wedstrijden lang onmogelijk lijkt om te kunnen winnen terwijl je tegenstanders niet beter zijn dan daarvoor. En dat dus in een hele serie wedstrijden.
Erg herkenbaar en het gebeurd te vaak dat het geen toeval meer is.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
even een team met hem bedenken
Villar ipv Mesenguez want die zit niet in het spel.
Die RB is echt super.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
mickey.jpgquote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja die verklaring weet ik ook niet. Helaas kwam het vanavond weer voor. Fifa bepaald soms wanneer je wint.. aldus dit filmpje.
Erg herkenbaar en het gebeurd te vaak dat het geen toeval meer is.![]()
Villar speelt naast voetbal ook triangel. Ten koste van alles vermijden die gast! Roman Martinez is wel een baas.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die RB is echt super.![]()
hola supermercadoquote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die RB is echt super.![]()
Ja ik kan in dit team wel met hem omgaan maar heel denderend is ie inderdaad niet. Maar de rest van de argentijnse RM's lijkt me allemaal ook niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Villar speelt naast voetbal ook triangel. Ten koste van alles vermijden die gast! Roman Martinez is wel een baas.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kom op man je bent Djeetje niet. 2 keer zo'n spelfout.quote:
Dat hele gezeur over scripting terzijde gelaten.![]()
![]()
Die is namens NAC aan het onderhandelen met Pirlo.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is namens NAC aan het onderhandelen met Pirlo.![]()
Pricefix lijkt mequote:Op woensdag 6 november 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom was die Salcido nou eigenlijk zo duur geworden? Zie er weinig speciaals aan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu heb je verdomme al 2x mij bij deze discussie gehaald je moet nu echt stoppen hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kom op man je bent Djeetje niet. 2 keer zo'n spelfout.
Dat hele gezeur over scripting terzijde gelaten.
Tevens is er geen andere versie of kloon van Dré niemand hier kan de momenten aanvoelen wanneer je iets doms moet zeggen of niet
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wel vreemd die rating(s). Agbonlawhore heeft bijvoorbeeld veel betere stats, maar is ook 73-rated.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man was vorig jaar nog wel een baas, maar 33 pace is zelfs voor mij wel heel langzaam. Toch wel tempted om hem naast Jara te proberen....Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
COD Ghosts 28 gb
Hala Madrid !
Positioning weegt voor een spits het zwaarst mee he. Verder heeft hij nog een aantal stats 80+quote:Op woensdag 6 november 2013 00:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel vreemd die rating(s). Agbonlawhore heeft bijvoorbeeld veel betere stats, maar is ook 73-rated.![]()
Jonge film1quote:Hala Madrid !
quote:Sea Creatures
Hala Madrid !
Heerenveenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
Moet ff een kitje hebben wat op Argentiniė lijkt, suggesties?
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:41 schreef Zhano het volgende:
Moet ff een kitje hebben wat op Argentiniė lijkt, suggesties?
Huddersfield?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pranjic moeten ze wel invoegen in de winterstopquote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet trouwens een keer een Kroatisch team maken puur voor deze kit:
[ afbeelding ]
Maar zal wel geen blauwe broekjes hebben en Pranjic zit er niet meer bij gvd.
Hala Madrid !
Kan toch niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pranjic moeten ze wel invoegen in de winterstop![]()
Pescara was vorig jaar goed maar heeft nu bredere banenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Net gevonden, die en deze:
[ afbeelding ]
maar Malaga is te 'groot' dus ga voor Huddersfield
Racing kan ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deden ze met talenten toch vorige jaar ? Niang, Suso ?quote:Hala Madrid !
Die zaten als zero weight in de databasequote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Deden ze met talenten toch vorige jaar ? Niang, Suso ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar kan dat nu niet terugvinden op udb.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zaten als zero weight in de database![]()
oohquote:Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zaten als zero weight in de databaseHopelijk veranderen ze weer naar FIFA 12, net als met single matches
![]()
![]()
Hala Madrid !
Ik speel dit focking gehandicapte knikker spel omdat ik me anders opwind bij CoD. HOE DE FUCK MOET IK OVER DIT FOCKING MUURTJE HEENKOMEN DAN!?!?!quote:![]()
![]()
ik zit op de wifi van de buren en mijn ouders slapen. Nu ga ik stiekem Doritos eten, Monster drinken en met mijn bronzes starterteams verslaan. Gr gr KS2quote:![]()
Ik zit nu in zijn youtube account..wachtwoord is "fockingmoeilijk"quote:Op woensdag 6 november 2013 01:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel dit focking gehandicapte knikker spel omdat ik me anders opwind bij CoD. HOE DE FUCK MOET IK OVER DIT FOCKING MUURTJE HEENKOMEN DAN!?!?!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omdat hij manne lang geleden een keer IF was? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
#dg
Is dit waar ik rage op EA omdat ik NIF Alan heb?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
JEZUS BESTAAT NIET
en dus wordt hij jehova
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ok. Soms vergeet ik hier wel eens de regels.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat hij manne lang geleden een keer IF was? Lijkt me niet.![]()
Maakt niet uit pal, ik bescherm je alleen maar tegen jezelf. Anders moet je wel erg vaag ragen vrees ikquote:Op woensdag 6 november 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ok. Soms vergeet ik hier wel eens de regels.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt niet uit pal, ik bescherm je alleen maar tegen jezelf. Anders moet je wel erg vaag ragen vrees ik![]()
![]()
Hele eerste seizoen van American Horror Story niet één keer weggekeken, maar die fucking bevalling wordt me te veel![]()
![]()
Jeniffer Aniston is totaal niet hot in Were the millers
Hala Madrid !
hommoquote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef Zhano het volgende:
Hele eerste seizoen van American Horror Story niet één keer weggekeken, maar die fucking bevalling wordt me te veel
Hemlock Grove is ook wel tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind bevallingen echt ranzig. Volgens mij als ik ooit een kind krijg doe ik alles om niet bij die bevalling te hoeven zijnquote:![]()
![]()
Homo.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:24 schreef BDIL het volgende:
Jeniffer Aniston is totaal niet hot in Were the millersBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neukbaar ja, echt lekker nietquote:
Hala Madrid !
Niet man, scoort hattricksquote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef Ligt het volgende:
Iemand tip om Negredo te vervangen?
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/4993/]afbeelding[/url] ]
Tevens 6 chem Negredo
Hala Madrid !
Aduriz.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef Ligt het volgende:
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/4993/]afbeelding[/url] ]![]()
Tja..het is een BBVA team, dus iedere spits uit die league.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef Ligt het volgende:
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/4993/]afbeelding[/url] ]
Take your pick, Ik zou voor Diego Costa, Pabon of Castro gaan denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij scoort alleen kopballetjes, meh.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet man, scoort hattricks
Tevens 6 chem Negredo![]()
![]()
Eerlijk, wat had je verwacht ?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:46 schreef Ligt het volgende:
[..]
Hij scoort alleen kopballetjes, meh.
Hala Madrid !
Danke.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..het is een BBVA team, dus iedere spits uit die league.
[ afbeelding ]
Take your pick, Ik zou voor Diego Costa, Pabon of Castro gaan denk ik.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:48 schreef Zhano het volgende:
Niet echt een helder ligt deze gast.
HAHA SNAP JE M LOLOLOLOL![]()
![]()
Haha, jouw moeder lag gister anders wel lekker in de groep lindworm!quote:Op woensdag 6 november 2013 02:48 schreef Lindgren. het volgende:
Let maar niet op Zhano, ligt niet echt lekker in de groep.![]()
![]()
The Wolverine 2013 DVDRip XviD AC3-EVO
BohhhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is ie qua film ook een beetje te pruimen denk je?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:51 schreef Tim86 het volgende:
The Wolverine 2013 DVDRip XviD AC3-EVO
Bohhhh![]()
Vond hem tegenvallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ie qua film ook een beetje te pruimen denk je?Hala Madrid !
Vast wel..dat soort films zijn altijd wel lekker popcornvermaak imoquote:Op woensdag 6 november 2013 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ie qua film ook een beetje te pruimen denk je?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:24 schreef BDIL het volgende:
Jeniffer Aniston is totaal niet hot in Were the millersUhhh ja, qua films kan ik dus niks met jouw meningquote:![]()
![]()
Heb hem al een tijd geleden in de bios gezien, X-Men Origins was beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Uhhh ja, qua films kan ik dus niks met jouw meningHala Madrid !
Verhaal van AHS season 1 is wel echt weird Tim, vond je niet? Vooral aan het einde gaat het echt nergens heen.![]()
Mja, ik vind al die AHS seizoenen best wel wisselvallig. Hebben echt geniale fases, maar ook soms eps na elkaar die best matig zijn. AHS 1 begin was echt briljant en naar het einde toe ging het wat teveel over de top en werd het minder. Bij seizoen 2 was juist het middenste deel heel tof imo en bij het huidige seizoen zijn we nu ook een beetje bij dat punt aangebroken.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
Verhaal van AHS season 1 is wel echt weird Tim, vond je niet? Vooral aan het einde gaat het echt nergens heen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Einde seizoen 1 is echt all over the place idd. Morgen maar ff season 2 downloaden. Maar dat oude rotwijf zit in alle seizoenen ofzo? Kolere, wat een tyfushoer.![]()
Die blonde? Ja, die actrice heeft in alle seizoenen wel een belangrijke rol, maar ieder seizoen is compleet nieuw hč. Ander verhaal, andere karakters, alleen grotendeels dezelfde cast, maar die spelen dan dus andere rollen.quote:Op woensdag 6 november 2013 03:12 schreef Zhano het volgende:
Einde seizoen 1 is echt all over the place idd. Morgen maar ff season 2 downloaden. Maar dat oude rotwijf zit in alle seizoenen ofzo? Kolere, wat een tyfushoer.
Seizoen 2 speelt zich af in een asylum.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ja, maar die lijkt me niet geschikt voor een andere rolquote:Op woensdag 6 november 2013 03:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die blonde? Ja, die actrice heeft in alle seizoenen wel een belangrijke rol, maar ieder seizoen is compleet nieuw hč. Ander verhaal, andere karakters, alleen grotendeels dezelfde cast, maar die spelen dan dus andere rollen.
Seizoen 2 speelt zich af in een asylum.Maar we zullen het zien.
![]()
Heeft iets :
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Slapen
quote:Ligt inmiddels vast. Dat zal wel een tegenvaller zijn voor jullie Xbox-ers, want zo ga je hem in FUT14 nog niet bij Legends zienquote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is namens NAC aan het onderhandelen met Pirlo.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Geen trein voor mij. Terug naar huis en naar bed. Ga niet moeilijk doen met van die pendelbussen etc.![]()
Zo is datquote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef ThadCastle het volgende:
Geen trein voor mij. Terug naar huis en naar bed. Ga niet moeilijk doen met van die pendelbussen etc.
Pendelbussen zijn voor nerds
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ik heb niks geopend natuurlijk, ik heb weerstand kunnen bieden aan de verleidingquote:Op woensdag 6 november 2013 08:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nog geluk gehad met de 35k packs?![]()
O nee, ik sliep gewoon
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Haha, sliep je 7 uur alquote:Op woensdag 6 november 2013 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb niks geopend natuurlijk, ik heb weerstand kunnen bieden aan de verleiding![]()
O nee, ik sliep gewoon?
![]()
Toen niet natuurlijk.quote:
Maar volgens mij was dat HH vannacht hoor...quote:EA SPORTS FIFA@EASPORTSFIFA5u
Happy Hour has kicked off! 6pm-7pm PT (2-3am UK). 35K packs (700 FIFA Pts). In-form Suarez, Camilo, and Dos Santos available. #FUTNAC Breda
Rčsbaarge![]()
UK time.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toen niet natuurlijk.
Maar volgens mij was dat HH vannacht hoor...
[..]![]()
Nee was van 7 tot 8 hierquote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van 2 tot 3 in de UK, dus vannacht van 3 tot 4 hier![]()
![]()
GAM / [FIFA 14: FUT] #249 Gala gaat jantje krijgenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van 2 tot 3 in de UK, dus vannacht van 3 tot 4 hier
One more Happy Hour coming up! 6-7pm PT (12-1am UK time). 35K packs. #FUT
Ze hebben er 2 gedaan![]()
Inderdaad, ik zie het nu ook. Van beide dus geen gebruik gemaakt. Ik laat de meeste toch aan me voorbij gaan...quote:Op woensdag 6 november 2013 08:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 14: FUT] #249 Gala gaat jantje krijgen
One more Happy Hour coming up! 6-7pm PT (12-1am UK time). 35K packs. #FUT
Ze hebben er 2 gedaanNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ja me 2, heb hard gewerkt voor me coinsquote:Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het nu ook. Van beide dus geen gebruik gemaakt. Ik laat de meeste toch aan me voorbij gaan...![]()
![]()
Precies, de tijd van verbrassen zo lang mogelijk weten uit te stellenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja me 2, heb hard gewerkt voor me coins
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Soms, zoals gister had ik 40 contracten verkocht en daar een premium pack van gekocht. Gelijk spijt toen ik de gouden speler van 79 zag omhoog springen als grootste rare.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies, de tijd van verbrassen zo lang mogelijk weten uit te stellen![]()
Ik weet niet op welk tijdstip je dat hebt gedaan, maar het is sowieso niet handig om contracten te verkopen rond HH, want dan dalen de prijzen van consumables nog verder. Vorig jaar kocht ik op een apart account massaal contracten goedkoop in (op de 59e minuut goedkope BIN's), en verkocht ik ze direct weer voor iets duurder. Met de winst die ik daaruit maakte kon ik dagelijks van dag tot dag een stuk of 4/5 packs openen. Na een paar weken pullde ik daarmee IF Ozil, en dat was dus al snel lucratieve business door dat gelukje. Maar dit jaar gaat handelen in contracten amperquote:Op woensdag 6 november 2013 08:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Soms, zoals gister had ik 40 contracten verkocht en daar een premium pack van gekocht. Gelijk spijt toen ik de gouden speler van 79 zag omhoog springen als grootste rare.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Nee was al tijdje geleden. Daarna ook niet meer gedaan, en ik spaar de rare contracten op, verkocht nu normale golds voor 300 each ofzo. Ik wil ook dat geluk.. Iemand hier al een keer een ibra, messi of ronaldo getrokken?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk tijdstip je dat hebt gedaan, maar het is sowieso niet handig om contracten te verkopen rond HH, want dan dalen de prijzen van consumables nog verder. Vorig jaar kocht ik op een apart account massaal contracten goedkoop in (op de 59e minuut goedkope BIN's), en verkocht ik ze direct weer voor iets duurder. Met de winst die ik daaruit maakte kon ik dagelijks van dag tot dag een stuk of 4/5 packs openen. Na een paar weken pullde ik daarmee IF Ozil, en dat was dus al snel lucratieve business door dat gelukje. Maar dit jaar gaat handelen in contracten amper![]()
Maver trok er meerdere. Het goudhaantje van de club hierquote:Op woensdag 6 november 2013 08:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee was al tijdje geleden. Daarna ook niet meer gedaan, en ik spaar de rare contracten op, verkocht nu normale golds voor 300 each ofzo. Ik wil ook dat geluk.. Iemand hier al een keer een ibra, messi of ronaldo getrokken?
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Maar grote luck factor of een lege bankrekening? Geloof jij trouwens erin dat het op pc of ps3 betere packs zijn? Een vriend van me zweert erbij dat hij nooit iets op de xbox opent omdat hij op pc betere packs krijgtquote:Op woensdag 6 november 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maver trok er meerdere. Het goudhaantje van de club hierOja en falcao, messi en alaba op een pack brengen ongeluk.
![]()
Ik denk beide. Ik vermoed dat hij ontzettend veel packs heeft geopend (al heb ik hem nooit horen zeggen hoeveel). Maar dan nog heeft hij het getroffen met zijn pulls.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Maar grote luck factor of een lege bankrekening?
Ik geloof niet dat dat per console verschilt eigenlijk: EA heeft gewoon bepaalde cardweights (=frequentie van voorkomen in packs), en dat is over de consoles hetzelfde lijkt mij. Misschien dat het nu wat gaat veranderen, met de introductie van de Legends op de Xbox. Daarnaast zijn er allerlei theorieen over packs die beter zijn of "geluk brengen" (zoals de Messi-Ox-methode in het verleden)...maar daar ben ik te nuchter voor, denk ik
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
gequote voor de editquote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk beide. Ik vermoed dat hij ontzettend veel packs heeft geopend (al heb ik hem nooit horen zeggen hoeveel). Maar dan nog heeft hij het getroffen met zijn pulls.![]()
![]()
quote:Ja ben ik het wel mee eens, bijgeloof. Het is gewoon puur geluk wanneer je een pack open maakt, maar ik heb er niet veel vertrouwen in ooit iets uit een pack te halen. Mijn wekelijkse gold pack promo bewijst dat elke maandag weer.
![]()
Het hoeft overigens niet puur geluk te zijn: ik geloof dan wel weer in een theorie dat "nieuwkomers" gepaaid kunnen worden met een paar goede spelers in hun pack, om ze aan het spel te bindenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Ja ben ik het wel mee eens, bijgeloof. Het is gewoon puur geluk wanneer je een pack open maakt, maar ik heb er niet veel vertrouwen in ooit iets uit een pack te halen. Mijn wekelijkse gold pack promo bewijst dat elke maandag weer.
Die theorie past prima in mijn straatje, want ik ben FUT-Founder, wat dus wil zeggen dat dit nadelig werkt voor mij
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Dat geloof ik wel ja, ook al heb ik als totale nieuwkomer met de fifa punten die ik kon halen van mijn bestaande microsoft points nooit een goede speler getrokken. Beste is Vidic volgens mij. Maar ik ben ook een pokerspeler en ook bij online sites zoals pokerstars zie je dat soort dingen. Geluk valt vaak bij de beginners zodat ze vaker storten, wat op zich wel een goede techniek is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het hoeft overigens niet puur geluk te zijn: ik geloof dan wel weer in een theorie dat "nieuwkomers" gepaaid kunnen worden met een paar goede spelers in hun pack, om ze aan het spel te binden
Die theorie past prima in mijn straatje, want ik ben FUT-Founder, wat dus wil zeggen dat dit nadelig werkt voor mijn persoontje
Wat voor team speel jij trouwens mee op dit moment?![]()
wauw.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:11 schreef MeneerLogica het volgende:
Maar ik ben ook een pokerspeler en ook bij online sites zoals pokerstars zie je dat soort dingen. Geluk valt vaak bij de beginners zodat ze vaker storten, wat op zich wel een goede techniek is natuurlijk.een slechte pokerspeler die geen kut van variantie snapt zo te lezen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jammer dat je weer zo moet doenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rot op joh, we zijn in gesprek.
zet de verhoudingen voor vandaag meteen weer op scherp![]()
Slecht valt wel mee aangezien ik aardig wat heb verdiend ermee maar ik geloof er wel in dat op pokerstars de nieuwkomers vaak wel even gespekt worden. Speel sowieso liever live.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wauw.een slechte pokerspeler die geen kut van variantie snapt zo te lezen
![]()
Ik speel niet met een team, maar met van alles en nog wat:quote:Op woensdag 6 november 2013 09:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja, ook al heb ik als totale nieuwkomer met de fifa punten die ik kon halen van mijn bestaande microsoft points nooit een goede speler getrokken. Beste is Vidic volgens mij. Maar ik ben ook een pokerspeler en ook bij online sites zoals pokerstars zie je dat soort dingen. Geluk valt vaak bij de beginners zodat ze vaker storten, wat op zich wel een goede techniek is natuurlijk.
Wat voor team speel jij trouwens mee op dit moment?
Eredivisie silver:
http://www.easports.com/f(...)Id=caDlkWM3nKqPH:ps3
Bundesliga silver:
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3
Serie A gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=g1LL8ddBnKqPJ:ps3
BBVA gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=jr3pKauLnKqPK:ps3
BPL gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=etV0p3wAnKqPL:ps3
Argentijns gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=fxkcLHNWnKqPM:ps3
En dan een beetje rouleren....niet kunnen kiezen heeft soms best nadelen
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Ach, dat stonden ze gisteren ook alquote:Op woensdag 6 november 2013 09:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jammer dat je weer zo moet doen
zet de verhoudingen voor vandaag meteen weer op scherp
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Jezus veel teams, als ik wil rouleren verkoop ik vaak mijn hele team. Ben er nu wel uit dat BPL het lekkerst speelt, en spaans ook wel dus dat is mijn volgende doel. Moet op 350k komen dus gaat nog even duren. Had ook een 4 sterren eredivisie team voor die 4 sterren cup, ging ook wel lekker. Zijn zilver toernooien makkelijker?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel niet met een team, maar met van alles en nog wat:
Eredivisie silver:
http://www.easports.com/f(...)Id=caDlkWM3nKqPH:ps3
Bundesliga silver:
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3
Serie A gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=g1LL8ddBnKqPJ:ps3
BBVA gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=jr3pKauLnKqPK:ps3
BPL gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=etV0p3wAnKqPL:ps3
Argentijns gold:
http://www.easports.com/f(...)Id=fxkcLHNWnKqPM:ps3
En dan een beetje rouleren....niet kunnen kiezen heeft soms best nadelen![]()
Rossi IF en Diamanti vallen tegen
Zal Rossi op CAM goed spelen of te lage passing ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Silvers vind ik lekker spelen ja. En ik win er ook meer mee, ik vind het iets makkelijker. Ik heb ook nog 2 bronze teams, maar die heb ik je maar bespaardquote:Op woensdag 6 november 2013 09:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus veel teams, als ik wil rouleren verkoop ik vaak mijn hele team. Ben er nu wel uit dat BPL het lekkerst speelt, en spaans ook wel dus dat is mijn volgende doel. Moet op 350k komen dus gaat nog even duren. Had ook een 4 sterren eredivisie team voor die 4 sterren cup, ging ook wel lekker. Zijn zilver toernooien makkelijker?
Ik ben gewoon uitgegaan van een paar (niet hele dure) teams. Met deze als basis hoef je vaak weinig te veranderen om direct mee te kunnen doen aan thematoernooien.
En gaandeweg FUT vordert koop ik soms wat IF's die ik in mijn bestaande teams plaats, om ze te versterken.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Diamanti is met vrije trappen geniaal hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 09:27 schreef Djeetje het volgende:
Rossi IF en Diamanti vallen tegen
Zal Rossi op CAM goed spelen of te lage passing ?
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Als je nou ook nog eens vrije trappen zou krijgen zal het wel handig zijn ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Diamanti is met vrije trappen geniaal hoor
Tevens Rossi heeft ook goeie vrije trappen statsIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is wel leuk om meerdere teams te hebben inderdaad, nadeel van 1 goed team met al mijn coins erin is dat als ik een ander team maak en die niet net zo duur/goed is, ik toch vaak terugga naar mijn originele team. Ga denk ik ook nog voor een silver.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Silvers vind ik lekker spelen ja. En ik win er ook meer mee, ik vind het iets makkelijker. Ik heb ook nog 2 bronze teams, maar die heb ik je maar bespaard
Ik ben gewoon uitgegaan van een paar (niet hele dure) teams. Met deze als basis hoef ik vaak weinig te veranderen om direct mee te kunnen doen aan thematoernooien.
En gaandeweg FUT vordert koop ik soms wat IF's die ik in mijn bestaande teams plaats, om ze te versterken. Ik wil ook nog wat andere formaties uitproberen, dus ik sluit niet uit dat er nog een team bij komt of verdwijnt.![]()
Misschien kom ik speciaal voor jou wel even naar buitenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:37 schreef Thorb het volgende:
wajow pots heeft bewaking vanwege al zijn getroll op internet
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
en dan gezamenlijk die domme feyenoorder klappenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heul niet
Thorb en ik zouden gewoon bier gaan drinken![]()
Je bedoelt vriendschappelijke schouderklopjes gevenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dan gezamenlijk die domme feyenoorder klappen
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dan gezamenlijk die domme feyenoorder klappen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou je niet wat meer pace willen voorin, zodat je lekker LB+Y kan spammen?quote:
Verder zou ik iemand voorin zetten die raak kan schieten.
Edit: Of gewoon knallen met je middenveld van 30+ meter en met de voorhoede de rebounds pakken![]()
![]()
Ben je blind? Ibarbo staat daar toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zou je niet wat meer pace willen voorin, zodat je lekker LB+Y kan spammen?
Verder zou ik iemand voorin zetten die raak kan schieten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten
Dat is nog de langzaamstequote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je blind? Ibarbo staat daar toch?![]()
![]()
kim shin wook in je team en ze zijn stilquote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zittenYoung bloods everywhere....![]()
Iedereen? Je hebt welgeteld 1 reactie op je teamquote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten
Nu 2: Radu > ConstantNAC Breda
Rčsbaarge![]()
Oeh die ziet er wel goed uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:56 schreef wonton het volgende:
[..]
kim shin wook in je team en ze zijn stil
Deze aanval heb ik ook niemand over gehoord
Denken dat Ibarbo niet raak kan schietenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Zou je niet wat meer pace willen voorin, zodat je lekker LB+Y kan spammen?
Verder zou ik iemand voorin zetten die raak kan schieten.
Edit: Of gewoon knallen met je middenveld van 30+ meter en met de voorhoede de rebounds pakken
Hij neukt je de moederIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gisteravond ook alquote:Op woensdag 6 november 2013 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen? Je hebt welgeteld 1 reactie op je team
Nu 2: Radu > Constant
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: