SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.Morgen zo tegen half 6 de laatste spelers kopen en dan gaan
![]()
Waarom het accent op de 'A'?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nainggolanquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me al geiler worden.![]()
Zal hem ook kopen maar eerst los pacos goed maken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niks mis met een team met wat een iets rappere voorhoede heeft.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kijken of PSG weer #clutch isAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nuytinck erin..die gaat het verneukenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Commentator van Sport1 zegt steeds Pastoré
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga morgen livebetten proberenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's af
de helft van mijn combo is tot nu toe fout![]()
duhquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's afAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Combo ook fout ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ik ga morgen livebetten proberen
de helft van mijn combo is tot nu toe foutIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Van het ene kutte naar het anderequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ik ga morgen livebetten proberen
de helft van mijn combo is tot nu toe fout![]()
![]()
RvP heeft mijn combo verneuktquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf voortaan van de combo's af![]()
gelukkig ook alles single gespeeld
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik wil het eerst uitproberen en er geld mee verliezen voordat ik het kut noemquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van het ene kutte naar het andere![]()
Niks mis met livebetten, alleen bij UB wel omdat die odds vaak schandalig laag zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ballen van Modric
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Drama zeg, PSG vandaag. Na die 1-1 echt zo matig,,en voor rust ook al. Enige goede periode was eigenlijk tussen rust en 1-1.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De druk die Ronaldo nog zet in de 90e minuut.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
ik ga dadelijk GTA zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman gaat dadelijk fenomenaal zeggen.![]()
'Livebetten bij Betclic is wel aan te raden. Heb daar al meerdere keren ingezet op next corner for... nadat de bal over de achterlijn was en gewoon geld gekregenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Niks mis met livebetten, alleen bij UB wel omdat die odds vaak schandalig laag zijn.![]()
![]()
ja jammer dat ze niet scorenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
De druk die Ronaldo nog zet in de 90e minuut.![]()
Odd van 1,50quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Koeman gaat dadelijk fenomenaal zeggen.![]()
Amateuristische toko ja, maar daar ben ik helaas niet meer welkom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Freire het volgende:
[..]
'Livebetten bij Betclic is wel aan te raden. Heb daar al meerdere keren ingezet op next corner for... nadat de bal over de achterlijn was en gewoon geld gekregenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amateuristische toko ja, maar daar ben ik helaas niet meer welkom.![]()
![]()
Heeft zeker een half miljoen gemaaktquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Als je teveel winst maakt dan gaan bookies je limiteren en als je dan nog steeds winst maakt dan sluiten ze je account of limiteren ze je dusdanig dat je echt niet meer kan spelen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nopequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kans PSG nog zeg
e: buitenspel ookAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
een of andere konkorbquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie komt er op RB.![]()
hoeveel sleep je maandelijks binnen danquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je teveel winst maakt dan gaan bookies je limiteren en als je dan nog steeds winst maakt dan sluiten ze je account of limiteren ze je dusdanig dat je echt niet meer kan spelen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Luis Pedro Cavanda natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wie komt er op RB.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |