abonnement Unibet Coolblue
pi_132942549

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:07:26 #3
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132942798
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef µ het volgende:

[..]

Er is in de historie van bitcoin een paar keer hetzelfde voorgekomen. Een massa van mensen die bitcoins koopt, prijs gaat sterk omhoog (meestal door nieuwsberichten). En daarna een dip van >10%.

Daarna kruipt het weer netjes omhoog. Voorwaarde is wel dat acceptatie blijft groeien.
Als je kijkt naar de acceptatie, dan gaat dat wel goed. Acceptatie is nodig om nieuwe aanhangers te krijgen.

Kon je met bitcoin eerst alleen betalen voor Nerd- en idealistische projecten (VPN diensten, kunst en enkele horeca-gelegenheden), nu steeds meer grote softwarebedrijven (cPanel, Mega) en sinds kort thuisbezorgen.nl

Bitcoin is nog niet mainstream en heeft heeft zeker potentie. De schommelende koersen schrikt mensen nu nog veel af en het heeft daardoor nog niet het vertrouwen gewonnen als "mainstream betaalmiddel".

Ik denk echter, dat er nu al in de financiele wereld een gedeelte wordt geinvesteerd in Bitcoins door progressieve investeerders, als spreiding van risico naast de klassieke markt
(speculatie/aandelen/real estate)

Het grootste gevaar zijn de overheden en banken, die in de klassieke economie willen blijven hangen.
The best firms advertise the least...
pi_132942840
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef µ het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een paper wallet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja... en aan hun kant gecreeerd, inclusief private key :N
Bah.
జ్ఞ‌ా
pi_132942942
Slaapze. Ben benieuwd wat deze nacht me gaat kosten/opleveren :+.
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:33:21 #6
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132944161
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:09 schreef µ het volgende:
Slaapze. Ben benieuwd wat deze nacht me gaat kosten/opleveren :+.
Tijdens de nacht vrij rustig, tenzij de Chinezen een masterplan hebben vannacht. Slaap lekker ;)
The best firms advertise the least...
pi_132947768
Kom net thuis, heb een dipje gemist zo te zien. Wie heeft er verkocht? :P
  woensdag 6 november 2013 @ 01:05:36 #9
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132949307
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:08 schreef het volgende:
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef µ het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon een paper wallet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja... en aan hun kant gecreeerd, inclusief private key :N

Bah.
Is dit niet het grote probleem om bitcoin "to the masses" te brengen:

Encryptie, private/ public-key: De gemiddelde burger gaat hier al van draaien en een goede oplossing voor Bitcoin is er niet op dit gebied. (ik heb het niet over Bitcoin zelf, maar de implementatie irl)

Verder:
Ik kan mijn bitcoins lokaal opslaan (veiligste, maar dan moet je blijven testen of het op de goede manier is opgeslagen en of je software nog werkt/compatible is) , via een cloud (maar dan ben je afhankelijk van externe overheden, bedrijven).

Dit zal in de toekomst een vraag worden hoe een open geld-standaard beheerst gaat worden.
The best firms advertise the least...
pi_132950941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 05:42 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
Mtgox...
జ్ఞ‌ా
pi_132951449
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 07:32 schreef µ het volgende:

[..]

Mtgox...
Jij krijgt een tien voor begrijpend lezen
pi_132953601
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2013 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
Jij krijgt een tien voor begrijpend lezen
Ja maar MtGox is niet meer relevant, daar ging het om :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132954429
http://www.nu.nl/tech/362(...)kt-recordwaarde.html

Des te meer van zulke berichten, des te beter!
pi_132955410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ja maar ik vind MtGox niet meer relevant, daar ging het om :)
Fixed
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 11:42:19 #17
230491 Zith
pls tip
pi_132955636
Iemand een idee waar ik dikke / aluminium / hologram stickers kan kopen (voor mn paper wallets)?

Kan ze alleen per 1,000 vinden (/17 EUR) _O-

http://www.etikettenworld.eu/holo.php?cat=285
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 11:59:28 #18
230491 Zith
pls tip
pi_132956156
Iemand wilt 10k BTC verkopen op mtgox _O-

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132956198
Wie helpen er mee alle bij thuisbezorgd.nl aangesloten restaurants toe te voegen op http://www.coinmap.org/ :P
pi_132957192
Even een vraagje vanuit een enorme BC-noob.

Ik heb me nu aangemeld op Mtgox en heb Multibit gedownload. Ben in afwachting van verificatie. Hoe zijn deze twee programma's precies met elkaar gekoppeld en met welke van de twee kan ik coins kopen, Mtgox toch? Zijn er bepaalde veiligheidsmaatregelen die ik moet nemen?

Zit het ff op werk tussen de bedrijven door te checken maar dit is duidelijk wel iets waarop je je moet inlezen als je het voor het eerst gebruikt. Speelde al lang met de gedachte om dit te nemen, maar nu de grote massa er op duikt vanwege de media-aandacht wil ik voorkomen dat ik bij de late majority hoor ;)
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 12:44:40 #21
230491 Zith
pls tip
pi_132957668
Ga weg bij Mtgox.

Ga naar blockchain.info, maak een wallet. Zet een sterk password eronder + 2de password + 2-step verification (sms/google authenticator/etc).

Nu heb je een public address. Ga naar bitonic.nl voor instant/ideal of naar btc-e (een betere exchanger dan mtgox) om te kopen. Stuur deze BTC dan naar je eigen public address.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 6 november 2013 @ 12:47:36 #22
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132957763
Is het slim om nu ergens litecoins te kopen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132957831
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het slim om nu ergens litecoins te kopen?
Is vrij weinig handel in momenteel, maar heeft een betere koers dan bitcoins. Helaas is de marketcap nog niet groot genoeg om gebruikt te worden door bedrijven/criminelen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132957886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:44 schreef Zith het volgende:
Ga weg bij Mtgox.

Ga naar blockchain.info, maak een wallet. Zet een sterk password eronder + 2de password + 2-step verification (sms/google authenticator/etc).

Nu heb je een public address. Ga naar bitonic.nl voor instant/ideal of naar btc-e (een betere exchanger dan mtgox) om te kopen. Stuur deze BTC dan naar je eigen public address.
En zorg dat je de private keys exporteert naar een bestand die je kunt versleutelen (bij voorkeur met Truecrypt) en een goede back up. Ik heb de private keys in een cloud staan en op een usb stick maar ik ben ook een beetje paranoïde.
  woensdag 6 november 2013 @ 12:52:19 #25
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132957911
Zijn die nl sites een beetje te vertrouwen voor litecoins?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 12:52:46 #26
230491 Zith
pls tip
pi_132957932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:51 schreef Piethur het volgende:

[..]

En zorg dat je de private keys exporteert naar een bestand die je kunt versleutelen (bij voorkeur met Truecrypt) en een goede back up. Ik heb de private keys in een cloud staan en op een usb stick maar ik ben ook een beetje paranoïde.
Als newb zou ik dat niet doen. Blcokchain.info + 2step verification is al enorm sterk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132958284
Iemand ervaring met de Bitstamp exchanger? En dan met name transacties van/naar hen naar m'n eigen bank.
pi_132958557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:44 schreef Zith het volgende:
Ga weg bij Mtgox.

Ga naar blockchain.info, maak een wallet. Zet een sterk password eronder + 2de password + 2-step verification (sms/google authenticator/etc).

Nu heb je een public address. Ga naar bitonic.nl voor instant/ideal of naar btc-e (een betere exchanger dan mtgox) om te kopen. Stuur deze BTC dan naar je eigen public address.
Waarom weg bij Mtgox; uit veiligheidsoverwegingen?
pi_132958590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Waarom weg bij Mtgox; uit veiligheidsoverwegingen?
Om die site is veel gedoe, Google het maar eens
pi_132958687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef Piethur het volgende:

[..]

Om die site is veel gedoe, Google het maar eens
Ik begrijp dat er ophef is omtrent de identiteitsverificatie? Kon niet direct ergens vinden dat het onbetrouwbaar is oid.

Stel je stapt over op een andere broker, moet je dan je Mtgox account laten verwijderen of gewoon simpelweg niet (meer) gebruiken?
pi_132958805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Ik begrijp dat er ophef is omtrent de identiteitsverificatie? Kon niet direct ergens vinden dat het onbetrouwbaar is oid.

Stel je stapt over op een andere broker, moet je dan je Mtgox account laten verwijderen of gewoon simpelweg niet (meer) gebruiken?
Ik heb ergens gelezen dat ze met name moeilijkheden hebben met uitbetalen. Schijnt maanden te duren. Overigens geen eigen ervaring. Dus geen idee of het waar is.
pi_132960118
Heb de officiële bitcoin software voor de 1e keer geïnstalleerd. Is nu al zo'n 14 uur aan het synchroniseren met het netwerk. Lekker tempo. :')
pi_132960490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef Thieske het volgende:
Iemand ervaring met de Bitstamp exchanger? En dan met name transacties van/naar hen naar m'n eigen bank.
Ja, ik gebruik Bitstamp al een tijdje en ben er dik tevreden mee. Nog nooit gezeik gehad. Transacties van en naar bankrekening gaan snel.

Nou ja "snel", dat is relatief, het is natuurlijk te absurd voor woorden dat het fokking 2 of 3 DAGEN duurt om wat bits van de ene naar de andere server te sturen (want meer is zo'n banktransactie niet) maar goed, dat hou je nu eenmaal zolang je nog met die bankentroep te maken hebt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132960533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:54 schreef Thieske het volgende:
Heb de officiële bitcoin software voor de 1e keer geïnstalleerd. Is nu al zo'n 14 uur aan het synchroniseren met het netwerk. Lekker tempo. :')
Je kunt de eerste keer die blockchain (althans tot een bepaald punt, het grootste deel in ieder geval) ook via torrent downloaden geloof ik.

Maar je hoeft die Bitcoin-Qt client (die de volledige blockchain nodig heeft) niet te gebruiken, andere clients zoals MultiBit doen het vrijwel meteen.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132960614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik begrijp dat er ophef is omtrent de identiteitsverificatie? Kon niet direct ergens vinden dat het onbetrouwbaar is oid.

Stel je stapt over op een andere broker, moet je dan je Mtgox account laten verwijderen of gewoon simpelweg niet (meer) gebruiken?
Heb zelf echt *maanden* moeten wachten op een paar grote uitbetalingen, die (na veel vragen en zeuren) nooit zijn gekomen :{
Heb uiteindelijk de hele shit maar gecancelled daar, van mijn fiat geld weer bitcoins teruggekocht (voor te duur), die coins gewithdrawed naar een andere exchange en ze daar verkocht (voor minder) en naar mijn bank gedaan. Was een duur geintje, dankzij die incompetente zakken van MtGox.

Ik vertrouw mijn geld in ieder geval nooit meer toe aan die ballentent.

Wat betreft alternatieven: zowel bitstamp.net als bitcoin.de heb ik prima ervaring mee.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132960830
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Heb zelf echt *maanden* moeten wachten op een paar grote uitbetalingen, die (na veel vragen en zeuren) nooit zijn gekomen :{
Heb uiteindelijk de hele shit maar gecancelled daar, van mijn fiat geld weer bitcoins teruggekocht (voor te duur), die coins gewithdrawed naar een andere exchange en ze daar verkocht (voor minder) en naar mijn bank gedaan. Was een duur geintje, dankzij die incompetente zakken van MtGox.

Ik vertrouw mijn geld in ieder geval nooit meer toe aan die ballentent.

Wat betreft alternatieven: zowel bitstamp.net als bitcoin.de heb ik prima ervaring mee.
Ik heb minder moeite gedaan, maar ook na contact met de servicedesk van ze, was het niet weg te krijgen, dus heb ik mijn bitcoins er vanaf gehaald.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132960865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Heb zelf echt *maanden* moeten wachten op een paar grote uitbetalingen, die (na veel vragen en zeuren) nooit zijn gekomen :{
Heb uiteindelijk de hele shit maar gecancelled daar, van mijn fiat geld weer bitcoins teruggekocht (voor te duur), die coins gewithdrawed naar een andere exchange en ze daar verkocht (voor minder) en naar mijn bank gedaan. Was een duur geintje, dankzij die incompetente zakken van MtGox.

Ik vertrouw mijn geld in ieder geval nooit meer toe aan die ballentent.

Wat betreft alternatieven: zowel bitstamp.net als bitcoin.de heb ik prima ervaring mee.
Duidelijk, thanks.

Door jullie opmerkingen heb ik sterk de neiging om elders te gaan 'bankieren'.
pi_132961691
Bitcoin-icoon nu ook op http://www.lieferservice.de _O_

Dat is dus 8000+ Duitse bezorgrestaurants erbij.
pi_132963221
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Tourniquet het volgende:
Bitcoin-icoon nu ook op http://www.lieferservice.de _O_

Dat is dus 8000+ Duitse bezorgrestaurants erbij.
Hulde. Shit gaat hard zo. We staan aan het begin van iets heel groots _O_
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 15:21:18 #40
257132 crew  Awsom
pi_132963267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hulde. Shit gaat hard zo. We staan aan het begin van iets heel groots _O_
Een grote knappende bubbel ja
pi_132963289
Inb4 tulpen grafiekje :7
pi_132963409
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:21 schreef Awsom het volgende:
Een grote knappende bubbel ja
Haha ja inderdaad :) Twee zelfs! De euro en de dollar. Als je ziet tot wat voor waanzinnige proporties die systemen al zijn opgeblazen, kan het niet lang meer duren voordat dat kaartenhuis in elkaar dondert.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 6 november 2013 @ 15:27:24 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132963486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:25 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad :) Twee zelfs! De euro en de dollar. Als je ziet tot wat voor waanzinnige proporties die systemen al zijn opgeblazen, kan het niet lang meer duren voordat dat kaartenhuis in elkaar dondert.
Dat je het niet met hem eens bent is prima, maar waarom stromannen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132963701
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Dat je het niet met hem eens bent is prima, maar waarom stromannen?
Hoe bedoel je, stromannen?

Ik ben het met hem eens dat we aan het begin van een grote knappende bubbel staan. Wat er knapt zijn we het waarschijnlijk niet over eens. Maar ik sta open voor argumenten :-)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 6 november 2013 @ 15:34:38 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132963791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, stromannen?
Je weet prima op welke bubble hij doelde.

quote:
Ik ben het met hem eens dat we aan het begin van een grote knappende bubbel staan. Wat er knapt zijn we het waarschijnlijk niet over eens. Maar ik sta open voor argumenten :-)
Ik zie niet in hoe de dollar en de euro iets te maken hebben met de bitcoin bubble die op dit moment aan het ontstaan is. Dat jij daar krampachtig naar verwijst zodra men de bubble van Bitcoin benoemd snap ik niet. Iedereen met wat economische achtergrond kan zien dat de huidige koers een typische bubble representeert, daar hoef je toch geen rare argumenten voor te gebruiken om dat tegen te gaan?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:36:47 #46
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132963885
Iemand goed alternatief op litecoins.nl?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 15:38:45 #47
257132 crew  Awsom
pi_132963954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:25 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad :) Twee zelfs! De euro en de dollar. Als je ziet tot wat voor waanzinnige proporties die systemen al zijn opgeblazen, kan het niet lang meer duren voordat dat kaartenhuis in elkaar dondert.
Alleen staan achter dat kaartenhuis 's werelds grootste overheden en banken, en achter bitcoin staat thuisbezorgd. :P

Natuurlijk, het kan goed gaan, maar dan moeten grote wereldspelers wel hun steun uitspreken naar bitcoin en dat ook zsm toepassen binnen hun systemen (paypal bijv.)

Op dit moment is dat nog niet zo, en zou een zwakheid op één van de exchanges al tot een aanzienlijke crash kunnen leiden. Om nog maar niet te spreken over een zero-day leak in de code van bitcoin of van een exchange. Als je de bitcoin prijs momenteel stevig kan manipuleren ben je over 24 uur (multi-)miljonair.
pi_132963967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:04 schreef Thieske het volgende:
Iemand ervaring met de Bitstamp exchanger? En dan met name transacties van/naar hen naar m'n eigen bank.
Gisteren begin van de avond geld overgemaakt vanaf mijn ING rekening, staat nu net in m'n account. Gaat rap dus!
pi_132964838
Ik wacht nog heel even tot ong. $260, dan verkoop ik alle bitcoins die ik heb. Vervolgens even paar daagjes wachten tot de 'bubble' is geknapt en dan koop ik voor het zelfde geld alles terug. Vind het zonde als m'n duur gekochte bitcoins over een paar dagen weer $30/$40 per stuk minder waard zijn.
pi_132964986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef stripe het volgende:
Ik wacht nog heel even tot ong. $260, dan verkoop ik alle bitcoins die ik heb. Vervolgens even paar daagjes wachten tot de 'bubble' is geknapt en dan koop ik voor het zelfde geld alles terug. Vind het zonde als m'n duur gekochte bitcoins over een paar dagen weer $30/$40 per stuk minder waard zijn.
Chickenshit!

Ik hoop dat je ongelijk krijgt. Nothing personal :)

Nouja OK eerlijk is eerlijk, ik heb rond de $200 ook wel wat verkocht hoor. Maar mocht er nog weer ff een dip komen, dan dump ik al mijn resterende euro's alsnog.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 6 november 2013 @ 16:02:45 #51
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132965015
https://www.realgg.nl/ te vertrouwen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132965101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Wie helpen er mee alle bij thuisbezorgd.nl aangesloten restaurants toe te voegen op http://www.coinmap.org/ :P
Hee een redditter :).

Ik ga er misschien wel een paar toevoegen ja :).
జ్ఞ‌ా
pi_132965124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:54 schreef Thieske het volgende:
Heb de officiële bitcoin software voor de 1e keer geïnstalleerd. Is nu al zo'n 14 uur aan het synchroniseren met het netwerk. Lekker tempo. :')
Duurt inderdaad lang.

Je haalt alle transacties binnen die ooit zijn gedaan ^O^.
జ్ఞ‌ా
pi_132965135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Chickenshit!

Ik hoop dat je ongelijk krijgt. Nothing personal :)

Nouja OK eerlijk is eerlijk, ik heb rond de $200 ook wel wat verkocht hoor. Maar mocht er nog weer ff een dip komen, dan dump ik al mijn resterende euro's alsnog.
Als je kijkt naar vorige pieken is deze wel wat langer en constanter. Het probleem is als het er ook maar op lijkt dat de stijging voorbij is het ook zo snel gaat allemaal dat ik te laat ben met verkopen. Het liefst houd ik ze gewoon maar ben bang veel geld te verliezen. Het is leuk om pizza's met bitcoins te bestellen maar daarvoor is de koers m.i. nog te onstabiel. Het ene uur is je pizza een stuk duurder dan het andere uur.
pi_132965147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:21 schreef Awsom het volgende:

[..]

Een grote knappende bubbel ja
:*
జ్ఞ‌ా
pi_132965506
Eerste Bitcoin gekocht :)

Edit: geen referal linkjes gaarne.

[ Bericht 38% gewijzigd door Snakey op 06-11-2013 17:02:19 ]
pi_132965613
Zojuist een flinke hoeveelheid bitcoins van mn Wallet naar Bitstamp verstuurd. Hoe lang gaat dat ongeveer duren?
pi_132965762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef stripe het volgende:
Zojuist een flinke hoeveelheid bitcoins van mn Wallet naar Bitstamp verstuurd. Hoe lang gaat dat ongeveer duren?
In principe een paar seconden. Maar zij vereisen waarschijnlijk block 3 confirmations voordat ze het geld op je account bijschrijven, dus dan zo'n 30 minuten.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_132965872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

In principe een paar seconden. Maar zij vereisen waarschijnlijk block 3 confirmations voordat ze het geld op je account bijschrijven, dus dan zo'n 30 minuten.
Zie inderdaad dat ze bezig zijn met confirmation 1/3 :')
pi_132966044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:15 schreef Thieske het volgende:

[..]

Spam. :')
Geen spam, toen ik ze nog geen half uur geleden bekeek zag ik er nog meer dan 100 beschikbaar staan en nu nog 62.
pi_132966208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Geen spam, toen ik ze nog geen half uur geleden bekeek zag ik er nog meer dan 100 beschikbaar staan en nu nog 62.
Het was zeker toeval dat je een link met refcode plaatst. :')
pi_132966242
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Thieske het volgende:

[..]

Het was zeker toeval dat je een link met refcode plaatst. :')
Huilie huilie, de code stond in beeld na de transactie.
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 16:34:40 #63
230491 Zith
pls tip
pi_132966554
quote:
3s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef µ het volgende:

[..]

Hee een redditter :).

Ik ga er misschien wel een paar toevoegen ja :).
Hebben ze geen lijst ergens ofzo ? :P Dan kunnen we er in 1x 5000+ locaties op zetten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 16:39:57 #64
257132 crew  Awsom
pi_132966829
Kleine drop plots op mtgox :P
pi_132967771
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef SosuaCafe het volgende:
https://www.realgg.nl/ te vertrouwen?
Mwoah, niet al te professioneel, verouderde PHP versie op een combo van IIS..
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 6 november 2013 @ 17:02:48 #66
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132967847
Je kan dus ook gewoon 0.15 bitcoin kopen zie ik. 30 euro ofzo.
Bij bitonic.nl
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132968657
De bitcoins komen maar niet boven de 200 euro uit, ben benieuwd wanneer en of dat gebeurt
pi_132969626
Ben nog steeds op zoek naar een duidelijke, simpele grafiek van de koers van Bitstamp. Gebruik nu een app op m'n mobiel die eigenlijk duidelijker is dan de meeste grafieken op de pc. Welke website of applicatie gebruiken jullie om de koers te checken?
pi_132971447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:41 schreef stripe het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar een duidelijke, simpele grafiek van de koers van Bitstamp. Gebruik nu een app op m'n mobiel die eigenlijk duidelijker is dan de meeste grafieken op de pc. Welke website of applicatie gebruiken jullie om de koers te checken?
Bitcoinity
pi_132971956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef Piethur het volgende:
De bitcoins komen maar niet boven de 200 euro uit, ben benieuwd wanneer en of dat gebeurt
Als dat gebeurd dan gaan ze heel snel weer naar beneden.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132972067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:44 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Als dat gebeurd dan gaan ze heel snel weer naar beneden.
Moah, weet niet. Ik vind het extreem lastig om te bepalen hoeveel het nou waard is. Waarom zou 200 euro een plafond zijn?
pi_132972132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:47 schreef Piethur het volgende:

[..]

Moah, weet niet. Ik vind het extreem lastig om te bepalen hoeveel het nou waard is. Waarom zou 200 euro een plafond zijn?
Omdat in mijn ogen de huidige koers nergens op gebaseerd is. Op een gegeven moment komt er een prijs die niemand eigenlijk meer wilt betalen, als de handel dan voor een tijdje stopt, denk ik dat hij daarna omlaag keldert.
Dit is ook deels gebaseerd op het feit dat de stijging echt te snel en te fors gaat, en dat op sites als BMR steeds meer verzocht wordt (door de drugsdealers etc.) om over te stappen op litecoins. Omdat de koers hiervan veel stabieler is.
Maar dit zijn allemaal onderbuikgevoelens, en ik hou mijn laatste bitcoin ook nog even in bezit!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132972191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:49 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Omdat in mijn ogen de huidige koers nergens op gebaseerd is. Op een gegeven moment komt er een prijs die niemand eigenlijk meer wilt betalen, als de handel dan voor een tijdje stopt, denk ik dat hij daarna omlaag keldert.

Maar dit zijn allemaal onderbuikgevoelens, en ik hou mijn laatste bitcoin ook nog even inbezit!
Maar de prijs van Google, Facebook, Twitter (toekomstige koers) en al die internet bedrijven niet.

Dat is ook de reden dat bijvoorbeeld een Warren Buffet ver weg blijft bij internetaandelen ;)
pi_132972284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:51 schreef Piethur het volgende:

[..]

Maar de prijs van Google, Facebook, Twitter (toekomstige koers) en al die internet bedrijven niet.

Dat is ook de reden dat bijvoorbeeld een Warren Buffet ver weg blijft bij internetaandelen ;)
Volgens mij zijn er weinig aandelen die binnen een paar dagen met 50 euro stijgen en dit ook vast houden;).
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132972376
Bekijk de koers van Tesla Motors even over het laatste jaar of vandaag Tigenix op de Brusselse beurs.
pi_132972377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er weinig aandelen die binnen een paar dagen met 50 euro stijgen en dit ook vast houden;).
Net alles verkocht. Als de prijs weer beneden de $240 komt koop ik weer. Voor nu wel een lollig bedragje mee verdient. Weinig investeringen gedaan waarbij ik een rendement had van meer dan 6% in minder dan een week. Wat dat betreft is Bitcoin wel geweldig hoor *O*
pi_132972407
Risicovol om diensten aan te bieden in ruil voor zo'n "instabiele" koers. Als ik nu een webhosting pakketje voor 0.33 BTC/jaar incl. domein aanbied, kan dat over een paar dagen al minder waard zijn dan het domein alleen :')

Geldt natuurlijk niet alleen voor mij, ook voor Thuisbezorgd etc.
pi_132972459
RTL4 nieuws heeft straks om half 8 een item over Thuisbezorgd en Bitcoins.
pi_132972477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:54 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er weinig aandelen die binnen een paar dagen met 50 euro stijgen en dit ook vast houden;).
Neuj dat klopt, de stijgingen zijn nou wel heel erg snel maar denk niet dat je moet uitsluiten dat de koers nog ver omhoog gaat. Vooral omdat ik denk dat de vraag relatief nog redelijk laag is, ALS dit echt bekend gaat worden en opgepikt wordt door grote bedrijven, zal de vraag alleen maar meer toenemen.
pi_132973126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef stripe het volgende:

[..]

Net alles verkocht. Als de prijs weer beneden de $240 komt koop ik weer. Voor nu wel een lollig bedragje mee verdient. Weinig investeringen gedaan waarbij ik een rendement had van meer dan 6% in minder dan een week. Wat dat betreft is Bitcoin wel geweldig hoor *O*
Vertel mij er niet over, ben nog steeds blij met de impulsieve ik die die dingen voor 10 dollar kocht. Veel verkocht rond 200 Dollar, en nu is op 1BTC na alles weg.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132974056
Bitstamp down?
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 19:37:19 #82
257132 crew  Awsom
pi_132974151
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef Thieske het volgende:
Bitstamp down?
Werkt gewoon hier, wel traaag
pi_132974197
Krijg de site niet ingeladen en zie hier ook geen actie meer:
http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
pi_132974335
Bitstamp doet het bij mij prima
pi_132974454
Bij mij nu ook weer. Vals alarm dan, zal wel aan mij gelegen hebben.
pi_132974599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Thieske het volgende:
Bij mij nu ook weer. Vals alarm dan, zal wel aan mij gelegen hebben.
Je bent te benauwd ;)
pi_132974712
NU op RTL4!
pi_132974786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:59 schreef Piethur het volgende:

[..]

Neuj dat klopt, de stijgingen zijn nou wel heel erg snel maar denk niet dat je moet uitsluiten dat de koers nog ver omhoog gaat. Vooral omdat ik denk dat de vraag relatief nog redelijk laag is, ALS dit echt bekend gaat worden en opgepikt wordt door grote bedrijven, zal de vraag alleen maar meer toenemen.
Zo denk ik er ook over, vraag eens om je heen bij familie, vrienden en collega's. Bijna niemand die er van gehoord heeft. Stel dat het aantal bezitters van Bitcoins vertienvoudigd wat zou de koers dan doen?

Misschien een gedachte die hier niet echt thuis hoort maar bijvoorbeeld het ontwijken van vermogensbelasting door Euro's in Bitcoins te steken, etc. Het potentieel is nog lang niet bereikt.
pi_132974824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Tourniquet het volgende:
NU op RTL4!
En weeeeeer dat gezeik over witwassen en dat het interessant is voor criminelen. Te lachwekkend.
pi_132974968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

En weeeeeer dat gezeik over witwassen en dat het interessant is voor criminelen. Te lachwekkend.
Klopt en die ene kerel direct een lans breken voor controle en overzicht
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 19:53:49 #91
257132 crew  Awsom
pi_132974993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef Piethur het volgende:

[..]

Klopt en die ene kerel direct een lans breken voor controle en overzicht
De kapitalist :7
pi_132975004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

En weeeeeer dat gezeik over witwassen en dat het interessant is voor criminelen. Te lachwekkend.
Het is geen gezeik, durf te wedden dat er meer btc uitgegeven worden voor criminele dingen dan legale dingen. (Het overgrote deel word gebruikt om te daytraden maar dat is niet echt iets uitgeven)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132975126
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, vraag eens om je heen bij familie, vrienden en collega's. Bijna niemand die er van gehoord heeft. Stel dat het aantal bezitters van Bitcoins vertienvoudigd wat zou de koers dan doen?

Misschien een gedachte die hier niet echt thuis hoort maar bijvoorbeeld het ontwijken van vermogensbelasting door Euro's in Bitcoins te steken, etc. Het potentieel is nog lang niet bereikt.
Klopt, maar als dit stabieler wordt (en uiteindelijk wordt dat het wel) dan heeft het hele grote voordelen voor mutlinationals. Neem als voorbeeld General Eletric (of een ander bedrijf dat op alle continenten actief is), die kunnen razendsnel, zonder fee's, superveilig en zonder wisselkoersen geld heen en weer sturen tussen de continenten.

De enige mensen dit Bitcoin kenden in mijn omgeving zijn ICT'ers (jong en oud) en zijn allemaal super enthousiast.
pi_132975170
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het is geen gezeik, durf te wedden dat er meer btc uitgegeven worden voor criminele dingen dan legale dingen. (Het overgrote deel word gebruikt om te daytraden maar dat is niet echt iets uitgeven)
Het internet is ook vooral groot geworden door porno dus misschien heeft Bitcoin dit wel nodig om groot te worden
  woensdag 6 november 2013 @ 19:57:28 #95
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132975203
Hoe lang duurde het bij jullie voordat een deposit zichtbaar werd in Btc-e ?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 20:01:26 #96
257132 crew  Awsom
pi_132975466
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef Piethur het volgende:

[..]

Klopt, maar als dit stabieler wordt (en uiteindelijk wordt dat het wel) dan heeft het hele grote voordelen voor mutlinationals. Neem als voorbeeld General Eletric (of een ander bedrijf dat op alle continenten actief is), die kunnen razendsnel, zonder fee's, superveilig en zonder wisselkoersen geld heen en weer sturen tussen de continenten.

Zodra dit gebeurt zullen overheden en banken massaal ingrijpen. Die laten die belastinginkomsten en fee's echt niet zomaar wegschieten omdat iemand een cryptocurrency heeft uitgevonden.
pi_132975567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Awsom het volgende:

[..]

Zodra dit gebeurt zullen overheden en banken massaal ingrijpen. Die laten die belastinginkomsten en fee's echt niet zomaar wegschieten omdat iemand een cryptocurrency heeft uitgevonden.
Klopt, wel benieuwd hoe ze dat gaan doen dan. Maar dat ze dat gaan doen dat is een zekerheid.
pi_132976029
Welke wallet gebruiken jullie of traden jullie met een account o.i.d. bij bv. Mtgox?
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 20:19:37 #99
230491 Zith
pls tip
pi_132976260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Awsom het volgende:

[..]

Zodra dit gebeurt zullen overheden en banken massaal ingrijpen. Die laten die belastinginkomsten en fee's echt niet zomaar wegschieten omdat iemand een cryptocurrency heeft uitgevonden.
Belasting valt nog steeds te heffen, of er BTC is of niet. Men heft nou eenmaal niet belasting op basis van banktransacties maar op basis van dingen als het jaarverslag. Bedrijven die zwart bij willen verdienen kunnen dit nu ook al op dezelfde manier doen als met BTC (en die doen dit ook).

Banken verlenen een dienst, deze diensten zijn ook nog nodig in een BTC tijdperk. De kosten van een bank liggen niet in het drukken op 'verzenden', maar op alles eromheen, dit verandert niet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132976271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef WebBeestje het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie of traden jullie met een account o.i.d. bij bv. Mtgox?
Ik gebruik Multibit als wallet en trade bij Bitstamp.
pi_132976430
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Het is geen gezeik, durf te wedden dat er meer btc uitgegeven worden voor criminele dingen dan legale dingen. (Het overgrote deel word gebruikt om te daytraden maar dat is niet echt iets uitgeven)
Het is wel gezeik, criminelen gebruiken alle soorten valuta's om wit te wassen, dat wordt toch ook niet constant benadrukt? In mijn omgeving merk ik dat als ik het over Bitcoins heb dat ze direct beginnen dat voornamelijk criminelen het gebruiken. Ze krijgen een verkeerd beeld van Bitcoins, en dat is aan de onwetende amateuristische media van tegenwoordig te danken.
pi_132976669
Weer een piekje, 261.95!

Vanaf welke piek komt het weer in een vrije val, denken jullie? Ik heb niet veel bitcoins, maar ik heb de helft in een limit order staan in de buurt van 300. Ik gok namelijk dat dat het maximum is voordat er weer een val komt en teruggaat richting 100. In dat geval kan ik de verkochte bitcoins op de piek verdubbelen t.o.v. mijn instapkoers.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:29:25 #103
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132976708
Heb helft ltc helft btc. Beetje klooien.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132976836
Zag net hier een order voorbij komen van 7.400 BTC toch niet echt weinig: https://blockchain.info/nl/
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 november 2013 @ 20:34:38 #105
862 Arcee
Look closer
pi_132977157
జ్ఞ‌ా
pi_132978246
Net nog maar 0,8 bijgekocht, of het slim is om zo hoog te kopen zal de toekomst leren.
Meer had ik niet op mijn rekening staan :+
pi_132979060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:59 schreef DarkNoize het volgende:
Net nog maar 0,8 bijgekocht, of het slim is om zo hoog te kopen zal de toekomst leren.
Meer had ik niet op mijn rekening staan :+
Ach ik kocht vandaag ook, ik wil er niet op een aantal weken aan kunnen verdienen ik wil nu bij elke daling bijkopen in partjes van 0,5 of 1 en dan zie ik wel over een aantal jaar. Het geld kan ik missen dus lijkt me met het potentieel niet onaardig.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:31:57 #109
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132980235
Zelfde hier. Gewoon kleine partjes. Beetje wisselen tussen ltc en btc.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132980497
Leuke wall van 6500 BTC op MtGox op $266.90, kijken hoe lang het duurt voor die weg is.
pi_132980717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Het is wel gezeik, criminelen gebruiken alle soorten valuta's om wit te wassen, dat wordt toch ook niet constant benadrukt? In mijn omgeving merk ik dat als ik het over Bitcoins heb dat ze direct beginnen dat voornamelijk criminelen het gebruiken. Ze krijgen een verkeerd beeld van Bitcoins, en dat is aan de onwetende amateuristische media van tegenwoordig te danken.
Noem eens een andere valuta waarmee je anoniem kunt handelen op het internet in alles wat god verboden heeft?
En word die valuta behalve door criminelen/daytraders ook nog eens nauwelijks door andere mensen gebruikt?

Denk niet dat je een voorbeeld kunt geven toch?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132981449
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:39 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Noem eens een andere valuta waarmee je anoniem kunt handelen op het internet in alles wat god verboden heeft?
En word die valuta behalve daarvoor ook nog eens nauwelijks door andere mensen dan criminelen/daytraders gebruikt?

Denk niet dat je een voorbeeld kunt geven toch?
Het hoeft toch niet op dezelfde manier als Bitcoins te gebeuren? Ze gebruiken casino's, vastgoed, fictief verhogen van de omzet van een goeddraaiend horecabedrijf, doorsluizen naar buitenlands bedrijf in een land waar de controle zwak is en ga zo maar door.
Tuurlijk zijn bitcoins aantrekkelijk voor criminelen, maar imo niet aantrekkelijker dan bovenstaande voorbeelden.
Maak maar eens hard dat er meer BTC uitgegeven wordt voor criminele dan legale zaken.
pi_132981669
Dat kan niet hard gemaakt worden maar stel iemand wil goederen helen die bijvoorbeeld een waarde hebben van ¤1.000 en die wil er bijvoorbeeld 3 BTC voor dan is dat zo geregeld en niet traceerbaar.
pi_132981842
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Dit is nu bijna 50 euro. Eigenlijk heb je wel een biertje tegoed van TeringHenkie, µ. :P
pi_132982049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef WebBeestje het volgende:
Dat kan niet hard gemaakt worden maar stel iemand wil goederen helen die bijvoorbeeld een waarde hebben van ¤1.000 en die wil er bijvoorbeeld 3 BTC voor dan is dat zo geregeld en niet traceerbaar.
Dat klopt, maar hij stelt dat Bitcoins nauwelijks door andere mensen dan criminelen wordt gebruikt waarmee hij eigenlijk impliceert dat de meeste mensen hier criminelen zijn. Dat betwist ik, ik denk dat het grootste gedeelte Bitcoins kopen vanwege de potentie ervan, en niet om criminele zaken te doen.
pi_132982238
Ik heb mijn BTC bij Mt.Gox staan, maar ik lees hier slechte verhalen daarover.

Welke site raden jullie me aan om makkelijk en snel bitcoins te kopen en verkopen via bank?
  woensdag 6 november 2013 @ 22:05:42 #117
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132982415
Ik heb alleen nog geld staan bij mt gox en wacht op de crash voordat ik inkoop en dan wegsluis naar btc-e.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:28:04 #118
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132983794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef WebBeestje het volgende:
Dat kan niet hard gemaakt worden maar stel iemand wil goederen helen die bijvoorbeeld een waarde hebben van ¤1.000 en die wil er bijvoorbeeld 3 BTC voor dan is dat zo geregeld en niet traceerbaar.
Met cash geld wel zeker en als je bv opgelicht volgt weet je hoe creatief criminelen zijn. Kijk ook eens naar de constructies van vastgoedhandelaren en grote multinationals (de Double Duch Irish Sandwich etc : Daar gaat het je gewoon van draaien voor je ogen, hoe dat in mekaar zit :{

http://en.wikipedia.org/wiki/Double_Irish_arrangement
The best firms advertise the least...
  woensdag 6 november 2013 @ 22:35:40 #119
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132984237
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef FZN05 het volgende:
Ik heb mijn BTC bij Mt.Gox staan, maar ik lees hier slechte verhalen daarover.

Welke site raden jullie me aan om makkelijk en snel bitcoins te kopen en verkopen via bank?
Ik heb gisteren weer een account aangemaakt bij bitcoin.de en ben nu aan het wachten voor verificatie van mijn bankrekening. Een solide constructie:

The Bitcoin Deutschland GmbH is acting as tied agent of the FIDOR Bank AG within the meaning of § 2 Section 10 of the Banking Act and provides the system or the completion of financial instruments in accordance with §1 Section 1a Sentence 2 No. 1 und No. 2 of the Banking Act exclusively in the name and for the account of the FIDOR Bank AG.

Bovendien is Bitcoin in Duitsland erkent als officieel betalingseenheid.
The best firms advertise the least...
pi_132984654
Verbeterde versie digitale zwarte markt Silk Road gelanceerd http://nu.nl/tech/3621896(...)road-gelanceerd.html via @NUnl
pi_132984714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:56 schreef Tourniquet het volgende:
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Dit is nu bijna 50 euro. Eigenlijk heb je wel een biertje tegoed van TeringHenkie, µ. :P
Waar is teringhenkie?
జ్ఞ‌ా
pi_132985333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef WebBeestje het volgende:
Verbeterde versie digitale zwarte markt Silk Road gelanceerd http://nu.nl/tech/3621896(...)road-gelanceerd.html via @NUnl
Tja, ik zou toch niet graag als eerste daar een bestelling doen. Honeypot? :)
pi_132986207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Tja, ik zou toch niet graag als eerste daar een bestelling doen. Honeypot? :)
Toen Silkroad werd opgedoekt zorgde dat voor druk op de koers van BTC dus dat kan nu weer een steun geven.
  woensdag 6 november 2013 @ 23:25:56 #124
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132986808
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Toen Silkroad werd opgedoekt zorgde dat voor druk op de koers van BTC dus dat kan nu weer een steun geven.
Vertel dat de conservatieve media even zoals RTL, EenVandaag, NOS of de meeste kranten. Die lopen altijd achter de feiten aan.
The best firms advertise the least...
pi_132987755
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Toen Silkroad werd opgedoekt zorgde dat voor druk op de koers van BTC dus dat kan nu weer een steun geven.
Als het om BMR gaat, is het geen honeypot.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 23:52:24 #126
257132 crew  Awsom
pi_132987837
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Als het om BMR gaat, is het geen honeypot.
Hoe bedoel je?
pi_132988017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef Awsom het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Lees het bericht nu pas, ik had het over een alternatief voor Silkroad. Namelijk Black market reloaded dat is iig geen honeypot.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 00:02:02 #128
257132 crew  Awsom
pi_132988177
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Lees het bericht nu pas, ik had het over een alternatief voor Silkroad. Namelijk Black market reloaded dat is iig geen honeypot.
Ah, ok, heb daar nog niet eerder van gehoord. Zal wel hetzelfde principe zijn :P
  donderdag 7 november 2013 @ 00:11:01 #129
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132988565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ah, ok, heb daar nog niet eerder van gehoord. Zal wel hetzelfde principe zijn :P
Welk principe???

Graag toelichting als "expert van aannames"
The best firms advertise the least...
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 00:14:30 #130
257132 crew  Awsom
pi_132988695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef edcetera het volgende:

[..]

Welk principe???

Graag toelichting als "expert"
Het zelfde principe als Silkroad. Dit was een online black market op het tor netwerk, waar o.a. drugs/wapens/andere illegale dingen en wat legale dingen werden verkocht, tot dat dit netwerk vorige maand is opgerold door de FBI. Op silkroad kon alleen met bitcoins betaald worden, wat dus samen met het tor netwerk (wat zorgde voor anonimisering van je internetverkeer) zou moeten zorgen tot een ontraceerbare handel.
pi_132988710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef edcetera het volgende:

[..]

Welk principe???

Graag toelichting als "expert van aannames"
Veilig online drugs/creditcards/wapens/explosieven/poederbrieven kopen met escrow service en feedback systeem. Bitcoins worden getumbled bij in uitgaan en dus ontraceerbaar.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132989013
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:51 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet op dezelfde manier als Bitcoins te gebeuren? Ze gebruiken casino's, vastgoed, fictief verhogen van de omzet van een goeddraaiend horecabedrijf, doorsluizen naar buitenlands bedrijf in een land waar de controle zwak is en ga zo maar door.
Tuurlijk zijn bitcoins aantrekkelijk voor criminelen, maar imo niet aantrekkelijker dan bovenstaande voorbeelden.
Maak maar eens hard dat er meer BTC uitgegeven wordt voor criminele dan legale zaken.
Ze zijn aantrekkelijker omdat het online kan, geen fysiek contact nodig. Laat zo goed als geen spoor achter.
Ik kan niets hard maken, louter vermoedens, maar kijk eens rond op blackmarketreloaded sheepmarket en de rest van de hidden wiki.

Overigens daag ik je nog steeds uit om een valuta te benoemen die niet/nauwelijks grootschalig gebruikt word door "normale" mensen in enig land of regio.
Maar wel in trek is bij criminelen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 00:28:27 #133
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132989209
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Veilig online drugs/creditcards/wapens/explosieven/poederbrieven kopen met escrow service en feedback systeem. Bitcoins worden getumbled bij in uitgaan en dus ontraceerbaar.
Bitcoin is net zo (on)traceerbaar als diverse andere betalingsmethodes (Paypal, Moneygram etc) en de Bitcoin-markt is nu zo volwassen, dat er betere verificatiemethodes zijn om er in te handlen. De meeste criminaliteit gebeurt nog altijd via Ebay (onderdeel van Paypal), ddos en Facebook.

Een nieuweling als Bitcoin maakt rappe voortgangen in de verbetering van hun betalingssysteem omdat het van origine niet gericht is op business maar security als prioriteit (beide zijn belangrijk, maar de focus was/is fout bij de oude bedrijfsvoering, waar herziening nodig is)
The best firms advertise the least...
pi_132991695
Nieuw record gehaald vannacht :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132991959
Dat is leuk wakker worden.
జ్ఞ‌ా
  donderdag 7 november 2013 @ 07:52:53 #138
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_132992192
wow :D
  donderdag 7 november 2013 @ 07:55:27 #139
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_132992213
En ik heb ze toen verkocht voor ¤180/stuk :'( Zullen ze dan echt ¤1000 waard gaan worden?
pi_132992290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:14 schreef Faazz het volgende:
Litecoin :') _O-
Onwetende :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:55 schreef Woelwater het volgende:
En ik heb ze toen verkocht voor ¤180/stuk :'( Zullen ze dan echt ¤1000 waard gaan worden?
Ja

En voor de startende bitcoin miners onder ons:


[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 08:06:18 ]
pi_132992298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:14 schreef Faazz het volgende:
Litecoin :') _O-
Wat is er met litecoin?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132992311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat is er met litecoin?
Inderdaad, net geen $4 per stuk en op de Chinese traders $4+
Edit: china going to 4.9$ lololo

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 08:12:01 ]
  donderdag 7 november 2013 @ 08:16:28 #143
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_132992412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:07 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Inderdaad, net geen $4 per stuk en op de Chinese traders $4+
Edit: china going to 4.9$ lololo
Fuuuuu, zit al een paar dagen te wachten tot mijn overboeking aankomt om meer ltc in te kopen..
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_132992443
Heeft iemand al eens wat gekocht via www.realgg.com?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 08:20:07 #145
230491 Zith
pls tip
pi_132992448
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132992450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:16 schreef Maxbet het volgende:
uu, zit al een paar dagen te wachten tot mijn overboeking aankomt om meer ltc in te kop
Beter die Ideal site gebruiken
pi_132992464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Beter die Ideal site gebruiken
Welke?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132992502
In hoeveel decimalen zijn Bitcoins eigenlijk te verhandelen? Heeft iemand een goede site voor een realtime koers?
pi_132992539
quote:
Daar kun je al dagen niet handelen om een of andere reden. De litecoins zijn al een week niet op voorraad.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132992547
Is er hier iemand die zijn wallet niet meer op de pc opslaat maar alleen nog maar op USB sticks?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132992556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is er hier iemand die zijn wallet niet meer op de pc opslaat maar alleen nog maar op USB sticks?
Wat gebruik je daar dan voor?
pi_132992572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:30 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat gebruik je daar dan voor?
Gewoon je wallet.dat bestandje kopieren naar een USB en vanaf je PC verwijderen. Uit veiligheid.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 7 november 2013 @ 08:32:10 #154
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_132992587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:26 schreef WebBeestje het volgende:
In hoeveel decimalen zijn Bitcoins eigenlijk te verhandelen? Heeft iemand een goede site voor een realtime koers?
1/10.000.000 tot nu toe.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 7 november 2013 @ 08:33:41 #155
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_132992609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Daar kun je al dagen niet handelen om een of andere reden. De litecoins zijn al een week niet op voorraad.
Dit
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 7 november 2013 @ 08:36:24 #156
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132992670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is er hier iemand die zijn wallet niet meer op de pc opslaat maar alleen nog maar op USB sticks?
Gaat dat met een client? Ik dacht ook veilig te zijn door de bitcoin-clent op een aparte partitie te zetten, blijkt die je wallet alsnog onder je \users\<gebruikersnaam>\Application data\ etc op je C-partitie te zetten :(
The best firms advertise the least...
pi_132992757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef edcetera het volgende:

[..]

Gaat dat met een client? Ik dacht ook veilig te zijn door de bitcoin-clent op een aparte partitie te zetten, blijkt die je wallet alsnog onder je \users\<gebruikersnaam>\Application data\ etc op je C-partitie te zetten :(
Ik heb het wallet bestand van mn harde schijf afgehaald zojuist en op 3 usb sticks gekopieerd (met de hele multibit-folder daarbij voor de zekerheid is het advies).
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 7 november 2013 @ 08:47:23 #158
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132992834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik heb het wallet bestand van mn harde schijf afgehaald zojuist en op 3 usb sticks gekopieerd (met de hele multibit-folder daarbij voor de zekerheid is het advies).
Heb je al op een andere PC getest of het werkt (is maar een advies, maak niet dezelfde fout als edcetera ;) )
Ik kan nu wachten, totdat bitcoins zoveel waard worden dat professionele harddisk recovery nog misschien een laatste optie is :'(
The best firms advertise the least...
  donderdag 7 november 2013 @ 09:04:00 #160
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_132993115
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Faazz het volgende:
Die koers! _O-
Ready to crash :P

Was de vorige ook niet op een donderdag?

Wat zal de piek deze keer worden?? $600?
The best firms advertise the least...
pi_132993320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef edcetera het volgende:

[..]

Gaat dat met een client? Ik dacht ook veilig te zijn door de bitcoin-clent op een aparte partitie te zetten, blijkt die je wallet alsnog onder je \users\<gebruikersnaam>\Application data\ etc op je C-partitie te zetten :(
Ja mooi is dat, heel mijn C: vollgelopen hierdoor.
Ik moest toen nog 200 weken ofzo synchroniseren.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:18:06 #162
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132993369
Bij die crash koop ik ff goed in.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 7 november 2013 @ 09:21:35 #163
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132993432
En toch nog wat vandaag.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 7 november 2013 @ 09:22:16 #164
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_132993449
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij die crash koop ik ff goed in.
Veel mensen denken zo, daarom denk ik dat de volgende correctie op de koers ook geen enkel probleem gaat zijn. Er gaan zoveel mensen inkopen dat de koers binnen enkele dagen weer oploopt. Nu nog goed voorspellen wat de pieken en dalen zullen zijn.

Je zou nu trouwens een soort iDEAL bitcoin service in China op moeten kunnen zetten, loop je zwaar mee binnen als je het goed doet.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_132993452
300!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132993521
984 bitcoins gekocht zojuist tegen USD300 door iemand.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132993771
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij die crash koop ik ff goed in.
Dit dus :P
  donderdag 7 november 2013 @ 09:41:12 #168
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_132993807
Btc-e ligt er uit bij mij, iemand een adres die een reëele ltc koers heeft?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_132993910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:04 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ready to crash :P

Was de vorige ook niet op een donderdag?

Wat zal de piek deze keer worden?? $600?
Zolang deze plaatjes nog niet zijn gepost... :+ :+

  donderdag 7 november 2013 @ 09:49:39 #170
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132994003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:41 schreef Maxbet het volgende:
Btc-e ligt er uit bij mij, iemand een adres die een reëele ltc koers heeft?
3.05 buy
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 09:52:02 #171
257132 crew  Awsom
pi_132994067
Fraaie duik opeens, richting de 280$, 13k volume op mtgox _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 09:57:29 #173
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132994213
75 euro laag gekocht. Baat het niet schaadt het niet.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 10:02:10 #174
257132 crew  Awsom
pi_132994317
De rust is teruggekeerd op Mt.Gox :P :P
  donderdag 7 november 2013 @ 10:02:44 #175
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132994333
Nu naar LTC zetten..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132994370
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Nu naar LTC zetten..
Geloof mij, gewoon lekker bij BTC blijven of je moet echt actief wil day traden.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:05:29 #177
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132994404
Money hold. 2020 min left ?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132994417
Haha, wakker worden en 265-280 compleet gemist hebben. Ik denk nog steeds dat er halverwege de 290 een terugval komt, dus mijn order staat klaar. Had eigenlijk wel wat meer reserve willen hebben om te kopen.

Vraag - wie hier heeft al daadwerkelijk wat gekocht/diensten afgenomen met BTC? Naast een pizza bij thuisbezorgd natuurlijk.
pi_132994423
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:05 schreef SosuaCafe het volgende:
Money hold. 2020 min left ?
Withdrawl van BTCe?
  donderdag 7 november 2013 @ 10:06:54 #180
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132994436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef Faazz het volgende:

[..]

Withdrawl van BTCe?
yep. Ltc naar wallet verplaatsen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132994624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:06 schreef vincm het volgende:
Haha, wakker worden en 265-280 compleet gemist hebben. Ik denk nog steeds dat er halverwege de 290 een terugval komt, dus mijn order staat klaar. Had eigenlijk wel wat meer reserve willen hebben om te kopen.

Vraag - wie hier heeft al daadwerkelijk wat gekocht/diensten afgenomen met BTC? Naast een pizza bij thuisbezorgd natuurlijk.
Vaker dingen op het darknet, wel natuurlijk allemaal compleet legaal:)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132994648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Faazz het volgende:
Flashcrash :o
Dit was nog maar een kleine.

Ik ben gvd. wel te vroeg uitgestapt... Scheelt me toch weer een hoop :c
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132994677
1000 coins gekocht tegen 310 dollar zojuist. Dat kun je toch zien als bewijs dat grotere traders zitten te kloten?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132994741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
1000 coins gekocht tegen 310 dollar zojuist. Dat kun je toch zien als bewijs dat grotere traders zitten te kloten?
Of een groot drugs kartel. Die 50kg coke koopt.


Koers op bitstamp is trouwens 279 nu.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 10:49:54 #185
257132 crew  Awsom
pi_132995602
MtGox all-time-high van 310 :P
pi_132995636
Ik wil ook "in de bitcoins stappen" :D

Klopt het dat het op het moment gunstiger is om gewoon bitcoins te kopen dan om ze te minen? En dan natuurlijk eerst even een sterke daling afwachten.
pi_132995653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:49 schreef Awsom het volgende:
MtGox all-time-high van 310 :P
313,7 zelfs. Bitstamp inmiddels op $289.
pi_132995728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Byte_Me het volgende:
Ik wil ook "in de bitcoins stappen" :D

Klopt het dat het op het moment gunstiger is om gewoon bitcoins te kopen dan om ze te minen? En dan natuurlijk eerst even een sterke daling afwachten.
Ik kan niks voorspellen, maar ik zou nu even een weekje of twee afwachten. Dit kan helemaal omslaan en dan zit je met je dure munten. Dat het op termijn weer gaat toppen is goed mogelijk, maar als je naar de graph kijkt en die vergelijkt met april dit jaar, kan je rekenen op een flinke correctie.
pi_132995754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Byte_Me het volgende:
Ik wil ook "in de bitcoins stappen" :D

Klopt het dat het op het moment gunstiger is om gewoon bitcoins te kopen dan om ze te minen? En dan natuurlijk eerst even een sterke daling afwachten.
Om te minen moet je echt gaan investeren in zware apparatuur. Op je high-end pc thuis loont het al niet meer als ik me goed heb laten informeren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132995777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Byte_Me het volgende:
Ik wil ook "in de bitcoins stappen" :D

Klopt het dat het op het moment gunstiger is om gewoon bitcoins te kopen dan om ze te minen? En dan natuurlijk eerst even een sterke daling afwachten.
Even wachten op de dip lijkt mij verstandig ;)
buy low, Sell high. Niet andersom.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:55:18 #191
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132995785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Om te minen moet je echt gaan investeren in zware apparatuur. Op je high-end pc thuis, loont het al niet meer als ik me goed heb laten informeren.
Scheelt je wel dat je je verwarming niet hoeft aan te zetten. Die gpu zorgt daar wel voor.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132995973
Het zegt niet zoveel natuurlijk, maar de vorige rally liep van $35 tot $266, factor 7,6.
Deze begon rond $135....

Voor wie trouwens het item bij RTL Nieuws gisteren heeft gemist:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-met-virtueel-geld
pi_132997208
Ik heb nu een wallet op mijn telefoon en op mijn telefoon ook een backup gemaakt, niet echt handig als de telefoon bijvoorbeeld of gestolen wordt of kapot gaat. Wie heeft hier een handige oplossing voor om op een makkelijke en veilige manier Bitcoins op te slaan?
  donderdag 7 november 2013 @ 11:29:56 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132997254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef Byte_Me het volgende:
Ik wil ook "in de bitcoins stappen" :D

Klopt het dat het op het moment gunstiger is om gewoon bitcoins te kopen dan om ze te minen? En dan natuurlijk eerst even een sterke daling afwachten.
Wacht op de dip.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 11:30:19 #196
230491 Zith
pls tip
pi_132997272
BTC-E op 215 EUR
China op 230 EUR (1900 CNY)
Bitstamp op 207 EUR (280 USD)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_132997320
Volgens mij heeft Bitonic zojuist alles verkocht om winst te pakken.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:32:47 #198
257132 crew  Awsom
pi_132997359
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Volgens mij heeft Bitonic zojuist alles verkocht om winst te pakken.
Daar lijkt het wel op ja 8)7
pi_132997364
Ik ben ff uitgestapt op 210 euro. Als ie nog zakt naar 200 stap ik weer in tenzij ie op dat moment nog verder zakt. Ik hou het ff in de gaten.

Ik heb zelf nog gekeken naar het minen van litecoins of Bitcoins (en een aantal andere altcoins bekeken.) Maar minen is volgens mij tegenwoordig vrij nutteloos tenzij je gratis stroom hebt.
pi_132997402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Distortion het volgende:
Ik ben ff uitgestapt op 210 euro. Als ie nog zakt naar 200 stap ik weer in tenzij ie op dat moment nog verder zakt. Ik hou het ff in de gaten.

Ik heb zelf nog gekeken naar het minen van litecoins of Bitcoins (en een aantal andere altcoins bekeken.) Maar minen is volgens mij tegenwoordig vrij nutteloos tenzij je gratis stroom hebt.
Ja litecoin heb ik ook gedaan, maar schiet niet op. Kun je beter kopen voor al die moeite die het kost.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132997613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef Faazz het volgende:
USB Stickje
Maar hoe doe je dat? De backup maakte ik via de app dus misschien ook alleen maar te openen met die app.
pi_132997663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Maar hoe doe je dat? De backup maakte ik via de app dus misschien ook alleen maar te openen met die app.
Je hele map "Multibit" in Users/(naam)/appdata/roaming/multibit kopieren naar je USB.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132997684
Misschien een rare gedachte maar wat als de ontwikkelaar van de app de stekker er uit trekt?
pi_132997735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien een rare gedachte maar wat als de ontwikkelaar van de app de stekker er uit trekt?
Dan moet hij wel heel veel stekkers eruit trekken...
pi_132997741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef WebBeestje het volgende:
Misschien een rare gedachte maar wat als de ontwikkelaar van de app de stekker er uit trekt?
Daarom moet je ook zelf je wallet op je eigen computer zetten, dan heb je ze altijd nog.
pi_132997757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef vincm het volgende:

[..]

Dan moet hij wel heel veel stekkers eruit trekken...
Volgens mij bedoelt hij niet Bitcoin maar een app die je gebruikt om Bitcoin op te bewaren :P
pi_132997783
Maar de wallet is de app, is er een andere oplossing voor desnoods een link naar een site met uitleg.
pi_132997856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef WebBeestje het volgende:
Maar de wallet is de app, is er een andere oplossing voor desnoods een link naar een site met uitleg.
Nou ja, multibit zou er inderdaad mee kunnen stoppen maar dan heb je altijd nog de private keys en die kun je overal bij gebruiken.
pi_132997899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef WebBeestje het volgende:
Maar de wallet is de app, is er een andere oplossing voor desnoods een link naar een site met uitleg.
De app staat ergens in een map opgeslagen. Je moet die map zien te vinden en in die map zit een wallet.dat bestand. Dat bestand bevat jouw Bitcoins.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132998026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De app staat ergens in een map opgeslagen. Je moet die map zien te vinden en in die map zit een wallet.dat bestand. Dat bestand bevat jouw Bitcoins.
Alvast excuses voor de slow-chat maar kan het ook het bestandje bitcoin-wallet-keys-2013-11-06 zijn?
pi_132998122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Alvast excuses voor de slow-chat maar kan het ook het bestandje bitcoin-wallet-keys-2013-11-06 zijn?
Open de Wallet -> exporteer sleutels -> Parkeer ze ergens neer -> dan heb je daar een .key bestand staan en dat zijn de sleutels
pi_132998163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:49 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Alvast excuses voor de slow-chat maar kan het ook het bestandje bitcoin-wallet-keys-2013-11-06 zijn?
Die is ook belangrijk, maar de belangrijkste is toch echt wallet.dat of je moet zelf het woordje wallet hebben vervangen door iets anders toen je hem opsloeg.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132998178
Interessant artikel
http://www.businessinside(...)second-surge-2013-11

Speciaal dit stukje :{

quote:
It’s not all been roses for Bitcoin, even in this recent run-up. Back in September computer science researchers from UC – San Diego showed that it was actually fairly easy to track individual transactions in the bitcoin transaction ledger. Just this week, academics at Cornell proposed that bitcoin could eventually be co-opted by a handful of "Miners" who could hijack the system.
pi_132998258
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef visjes_circle het volgende:
Interessant artikel
http://www.businessinside(...)second-surge-2013-11

Speciaal dit stukje :{

[..]

Moah, dat is wel een hele grote klus om dat de te doen. Plus dat ik denk dat hackers juist niet het hele systeem zullen hacken omdat Bitcoin toch ook wel een pronkstuk van het vrije internet is.
pi_132998384
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Piethur het volgende:

[..]

Moah, dat is wel een hele grote klus om dat de te doen. Plus dat ik denk dat hackers juist niet het hele systeem zullen hacken omdat Bitcoin toch ook wel een pronkstuk van het vrije internet is.
Alsof sommige hackers en corrupte overheden niet alleen maar op geld uit zijn. Mijn onderbuikgevoel zegt dat het gewoon een keer is afgelopen met dat hele Bitcoin ongeveer net als met Lehman Brothers, dan kun je het niet meer inwisselen en nergens meer mee betalen.
pi_132998420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef visjes_circle het volgende:

[..]

Alsof sommige hackers en corrupte overheden niet alleen maar op geld uit zijn...
Akoord, maar dan zou ik het niet nou doen. Dan zou ik nog even wachten totdat het echt bekend gaat worden
pi_132998513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:56 schreef visjes_circle het volgende:

[..]

Alsof sommige hackers en corrupte overheden niet alleen maar op geld uit zijn...
Ik had ook begrepen dat in dat geval van Cornell wat jij doorlinkt er redelijk wat tijd nodig is om zo veel te verdienen en op een gegeven moment is de hack te ontdekken door iedereen. Ze zullen het systeem dan niet heel lang kunnen hijacken.

Die mannen van Cornell hebben een paper geschreven, maar die is nog helemaal niet peer-reviewed. Toch verschijnt hij in de pers als negatief bericht terwijl het eerst nog allemaal bekeken en gewogen moet worden.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_132998551
Bitcoin en cryptocurrency in het algemeen worden om zeep geholpen als het een gevaar gaat vormen voor de bestaande machtsblokken.

Dat kan linksom gaan of rechtsom, dat het gebeurd is gewoon zeker. De belangen zijn te groot voor de zittende elite.
pi_132998653
Toch wel een beetje spijt dat ik gister rond $260 alles weg heb gedaan. Ben nu te bang om voor 280/290 in de gaan kopen dus dat ga ik niet doen.
pi_132998988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Bitcoin en cryptocurrency in het algemeen worden om zeep geholpen als het een gevaar gaat vormen voor de bestaande machtsblokken.

Dat kan linksom gaan of rechtsom, dat het gebeurd is gewoon zeker. De belangen zijn te groot voor de zittende elite.
Waarom? Als men bij PayPal ook Bitcoin transacties willen gaan toestaan in de nabije toekomst denk ik dat dit pas het begin is.
pi_132999365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Waarom? Als men bij PayPal ook Bitcoin transacties willen gaan toestaan in de nabije toekomst denk ik dat dit pas het begin is.
Waarom zou paypal dat doen?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132999490
Geen idee, volg het nieuws zou ik zeggen: http://www.coindesk.com/e(...)ahoe-paypal-bitcoin/
pi_132999670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef WebBeestje het volgende:
Geen idee, volg het nieuws zou ik zeggen: http://www.coindesk.com/e(...)ahoe-paypal-bitcoin/
One day, maybe...
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_132999883
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Die is ook belangrijk, maar de belangrijkste is toch echt wallet.dat of je moet zelf het woordje wallet hebben vervangen door iets anders toen je hem opsloeg.
Nee het bestandje is er niet, heeft iemand een wallet die als backup wel dat bestandje aanmaakt?
pi_132999986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Nee het bestandje is er niet, heeft iemand een wallet die als backup wel dat bestandje aanmaakt?
Heb je al geprobeerd "private key exporteren" ?
pi_133000042
BTCe ook bij jullie down?!
pi_133000214
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Piethur het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd "private key exporteren" ?
Die optie staat er niet tussen, ik gebruik de app (Android telefoon) Bitcoin Wallet van Andreas Schildbach dus misschien niet de meest ideale.

Bij https://bitonic.nl/ hebben ze weer Bitcoins maar die vliegen er net zo snel weer uit.
pi_133000251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Die optie staat er niet tussen, ik gebruik de app (Android telefoon) Bitcoin Wallet van Andreas Schildbach dus misschien niet de meest ideale.
Oh oke, ik dacht dat je Multibit gebruikte, niet helemaal goed opgelet
pi_133003299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Bitcoin en cryptocurrency in het algemeen worden om zeep geholpen als het een gevaar gaat vormen voor de bestaande machtsblokken.

Dat kan linksom gaan of rechtsom, dat het gebeurd is gewoon zeker. De belangen zijn te groot voor de zittende elite.
Hoe verwacht je dat ze dat gaan doen?

Ik snap dat dit iets anders is, maar ze willen piraterij van muziek en films ook al jaren om zeep helpen. Met weinig succes tot op heden.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133003970
Nog meer mensen die een bubble vermoeden? $300 lijkt me onhoudbaar. Daarna stabilisatie rond $220?
pi_133004185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef retorbrapi het volgende:
Nog meer mensen die een bubble vermoeden? $300 lijkt me onhoudbaar. Daarna stabilisatie rond $220?
Stabilisatie rond de 0 dollar zodra de luchtbel klapt :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_133004290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

Stabilisatie rond de 0 dollar zodra de luchtbel klapt :P
Als je zo zeker bent dan wil je vast wel met een aantal van hier weddenschappen sluiten ;)
pi_133004374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als je zo zeker bent dan wil je vast wel met een aantal van hier weddenschappen sluiten ;)
De termijn waarop het gebeurd is alleen nogal lastig in te schatten :P
Beneath the gold, the bitter steel
pi_133004899
Haha wil je makkelijk bitcoins verdienen dan moet je iets als dit opzetten:

http://bitcoin-roulette.com/

Hier geloof ik niet in :)
pi_133005123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:49 schreef WebBeestje het volgende:
Haha wil je makkelijk bitcoins verdienen dan moet je iets als dit opzetten:

http://bitcoin-roulette.com/

Hier geloof ik niet in :)
Waar geloof je niet in?
  donderdag 7 november 2013 @ 14:56:08 #236
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133005153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Kirov het volgende:

[..]

De termijn waarop het gebeurd is alleen nogal lastig in te schatten :P
1 jaar veilig genoeg?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133005247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Waar geloof je niet in?
Lees het concept op het roulette spel op die website, dat is gewoon bedrog.
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 15:05:13 #238
230491 Zith
pls tip
pi_133005492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lees het concept op het roulette spel op die website, dat is gewoon bedrog.
Nah, waarom zou je valsspelen met roulette, je hebt toch al huisvoordeel. Het lijkt me een simpel systeem waarbij je anoniem, zonder account kunt spelen. De 'eerlijkheid' kun je hier vinden http://bitcoin-roulette.com/too-many-secrets.php

Edit: Het is zelfs nog Single-Zero roulette, die kom je in casino's al niet meer tegen omdat ze 'te weinig huisvoordeel hebben'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133005703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:58 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lees het concept op het roulette spel op die website, dat is gewoon bedrog.
Het is aantoonbaar dat ze niet valsspelen.
pi_133009043
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef retorbrapi het volgende:
Nog meer mensen die een bubble vermoeden? $300 lijkt me onhoudbaar. Daarna stabilisatie rond $220?
Het gaat nu wel erg hard ja, niet echt gesteund door iets significants (nee, thuisbezorgd stelt internationaal te weinig voor, ook al zijn ze buiten Nederland actief).

Denk stabiel rond de 260 ofzo
pi_133009176
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het gaat nu wel erg hard ja, niet echt gesteund door iets significants (nee, thuisbezorgd stelt internationaal te weinig voor, ook al zijn ze buiten Nederland actief).

Denk stabiel rond de 260 ofzo
China? Ebay gaan geruchten over. Een zoekmachine die gigantisch groot is in Azie ondersteunt sinds kort Bitcoin.
pi_133009191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Piethur het volgende:

[..]

China? Ebay gaan geruchten over. Een zoekmachine die gigantisch groot is in Azie ondersteunt sinds kort Bitcoin.
Misschien is dit nog maar het begin
pi_133009497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Piethur het volgende:

[..]

China? Ebay gaan geruchten over. Een zoekmachine die gigantisch groot is in Azie ondersteunt sinds kort Bitcoin.
Geruchten gaan er altijd. En de zoekmachine ondersteunt het ook maar beperkt van wat ik begrijp, alleen voor hun online storage dienst. Maar goed, het drijft de prijs aardig op, dat is dan wel weer prima. Maar laten we nu niet gaan doen alsof dit komt door de geweldige potentie van Bitcoin als systeem. Het is nu pure speculatie waar je als early adopter flink kan verdienen aan iedereen die nu nog instapt. Maar het was ten tijde van de vorige piek te zien, als er eenmaal een beetje paniek ontstaat klapt het zo 150$-200$ in elkaar, er is helaas nog niet echt een duidelijke ondergrens als de paniek toeslaat.
pi_133009499
Site online gezet waarbij anonieme domeinregistratie & webhosting wordt aangeboden voor bitcoins *O*
pi_133009516
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geruchten gaan er altijd. En de zoekmachine ondersteunt het ook maar beperkt van wat ik begrijp, alleen voor hun online storage dienst. Maar goed, het drijft de prijs aardig op, dat is dan wel weer prima. Maar laten we nu niet gaan doen alsof dit komt door de geweldige potentie van Bitcoin als systeem. Het is nu pure speculatie waar je als early adopter flink kan verdienen aan iedereen die nu nog instapt. Maar het was ten tijde van de vorige piek te zien, als er eenmaal een beetje paniek ontstaat klapt het zo 150$-200$ in elkaar, er is helaas nog niet echt een duidelijke ondergrens als de paniek toeslaat.
Als die er was had ik met al m'n geld wel bitcoins gekocht.
pi_133009520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Piethur het volgende:

[..]

China? Ebay gaan geruchten over. Een zoekmachine die gigantisch groot is in Azie ondersteunt sinds kort Bitcoin.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef stripe het volgende:

[..]

Misschien is dit nog maar het begin
Vooral speculanten die elkaar gek maken, iedereen wacht op de nieuwe crash die door nieuwe speculanten geremd gaat worden. En daarna komt er of een periode van een langzame maar houdbare stijging. Of de munt gaat helemaal op zn bek omdat er te weinig vraag voor is.
Ebay heeft alles behalve concrete plannen, het is eigenlijk best hopeloos dat de mark zo sterk reageert op geruchten.

Bovendien heb ik het idee dat het vooral transacties zijn van handelaren onderling die de prijs hooghouden, en weinig nieuwe mensen instappen. Of mensen die uitstappen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133009699
tofastTG het is simpel: vraag en aanbod. Vraag zal alleen maar meer toenemen maar het aanbod kan het niet bijhouden dus de prijs zal oplopen.
pi_133009754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef tofastTG het volgende:

[..]

[..]

Vooral speculanten die elkaar gek maken, iedereen wacht op de nieuwe crash die door nieuwe speculanten geremd gaat worden. En daarna komt er of een periode van een langzame maar houdbare stijging. Of de munt gaat helemaal op zn bek omdat er te weinig vraag voor is.
Ebay heeft alles behalve concrete plannen, het is eigenlijk best hopeloos dat de mark zo sterk reageert op geruchten.

Bovendien heb ik het idee dat het vooral transacties zijn van handelaren onderling die de prijs hooghouden, en weinig nieuwe mensen instappen. Of mensen die uitstappen.
Ik heb juist het gevoel dat heel veel mensen instappen, hier zie je steeds nieuwe gezichten en de zoektermen op Google m.b.t. Bitcoin laten een nog snelle opmars zien dan de koers van bitcoin op het moment.
pi_133009808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:48 schreef WebBeestje het volgende:
tofastTG het is simpel: vraag en aanbod. Vraag zal alleen maar meer toenemen maar het aanbod kan het niet bijhouden dus de prijs zal oplopen.
Juist, maar vraag en aanbod van wie? Volgens mij zijn het nu vooral een duizendtal handelen die de koers bepalen. Volgens mij is er weinig vraag van mensen die nog niet bekend zijn met het systeem. Wel zou je kunnen concluderen dat handelaren hun btc momenteel meer vasthouden wat het aanbod remt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:52:13 #250
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133009851
Allemaal instappers idd die denken een snelle manier van geld verdienen gevonden te hebben. Crash is imminent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133009860
Ik denk dat de prijs nu dusdanig hoog wordt dat veel mensen beginnen met verkopen en dan zal het weer bergafwaarts gaan
pi_133009887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Piethur het volgende:

[..]

Ik heb juist het gevoel dat heel veel mensen instappen, hier zie je steeds nieuwe gezichten en de zoektermen op Google m.b.t. Bitcoin laten een nog snelle opmars zien dan de koers van bitcoin op het moment.
Hou dan eens kritisch het handelsverkeer van bijvoorbeeld bitstamp in de gaten. Vooral heel veel minder dan 1-2 btc transacties. Bovendien zeggen google resultaten weinig, dit zit al in de prijs ingecalculeerd omdat iedereen deze resultaten mee kan nemen.

En er zijn mensen die instappen omdat ze eraan willen verdienen en dat is het punt, iedereen wilt er geld aan verdienen. Maar als er even een hapering in de vraag ontstaat dan denkt iedereen dit is de top, dumpen die rommel.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133009962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal instappers idd die denken een snelle manier van geld verdienen gevonden te hebben. Crash is imminent.
Precies wat ik ook denk, achteraf baal ik wel dat ik te vroeg uitgestapt ben op mijn 1 BTC na. Maar als er straks 1 minuut of 2 minuten geen vraag meer is gaat iedereen als de wiedeweerga alles dumpen. Alhoewel ik wel een milde crash verwacht omdat er een hoop mensen weer willen instappen, daarna komt hopelijk voor de currecy eens een flatline.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:59:39 #255
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133010135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Precies wat ik ook denk, achteraf baal ik wel dat ik te vroeg uitgestapt ben op mijn 1 BTC na. Maar als er straks 1 minuut of 2 minuten geen vraag meer is gaat iedereen als de wiedeweerga alles dumpen. Alhoewel ik wel een milde crash verwacht omdat er een hoop mensen weer willen instappen, daarna komt hopelijk voor de currecy eens een flatline.
Ik ben er ook veel te vroeg uitgestapt. Boeiend, ik wacht ff af en koop dan wel weer in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133010245
quote:
Heb ik eens een leuke seminar over gezien van iemand van de rabobank, eigenlijk is die informatie een beetje waardeloos zit vaak al in de prijs van een aandeel verwerkt. En in dit geval in de wisselkoers van een currency.

quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben er ook veel te vroeg uitgestapt. Boeiend, ik wacht ff af en koop dan wel weer in.
Ik weet niet of ik weer durf in te kopen, ik denk dat ik god mag bedanken op mijn blote knietjes dat iets zo snel 22x meer waard was geworden op het moment dat ik er grotendeels uitstapte. Mijn eerste grote verkoop was op 220 dus ook daar was ik net op tijd. Daarna wel een tijdje zitten balen maar goed, uiteindelijk alsnog bijna alles voor meer dan 22x de inkoop prijs kunnen verkopen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133010375
Op een gegeven moment is natuurlijk de prijs ook dusdanig hoog dat het 'oh leuk, dat probeer ik even'-idee er af is. En natuurlijk hoef je geen hele BTC te kopen, maar op het moment dat je voor 150$ 0,34BTC krijgt is de lol er toch ook wel een klein beetje af denk ik, of exchanges moeten slim zijn en prijzen in mBTC gaan vermelden ofzo, dat je voor 100$ 300mBTC krijgt ofzo :P

Is puur psychologisch, maar werkt wel gewoon. Alhoewel ik niet denk dat de organisatie van de bitcoin wereld dusdanig is dat alle grote exchanges zoiets even door kunnen voeren. Dus dan krijg je juist weer versnippering en onduidelijkheid, en noobs die gaan vragen of mBTC nou wel hetzelfde is als BTC, etc. etc.
pi_133010419
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Op een gegeven moment is natuurlijk de prijs ook dusdanig hoog dat het 'oh leuk, dat probeer ik even'-idee er af is. En natuurlijk hoef je geen hele BTC te kopen, maar op het moment dat je voor 150$ 0,34BTC krijgt is de lol er toch ook wel een klein beetje af denk ik, of exchanges moeten slim zijn en prijzen in mBTC gaan vermelden ofzo, dat je voor 100$ 300mBTC krijgt ofzo :P

Is puur psychologisch, maar werkt wel gewoon. Alhoewel ik niet denk dat de organisatie van de bitcoin wereld dusdanig is dat alle grote exchanges zoiets even door kunnen voeren. Dus dan krijg je juist weer versnippering en onduidelijkheid, en noobs die gaan vragen of mBTC nou wel hetzelfde is als BTC, etc. etc.
Dit zie je nu ook gebeuren bij bitstamp en de 290 dollar grens.

Overigens is het voor de oplettende kijker ook duidelijk dat er mensen bewust de koers proberen te manipuleren.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133010527
https://twitter.com/cryptoron/status/398479029269184512

Dit soort berichten zijn dan weer niet zo prettig.
pi_133010587
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Piethur het volgende:
https://twitter.com/cryptoron/status/398479029269184512

Dit soort berichten zijn dan weer niet zo prettig.
Dit zou wel eens de druppel kunnen zijn. Maar was ookal deels bekend toch?

Merkwaardige sprong van 290 naar 294 op bitstamp...
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:13:52 #261
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133010657
Ltc is nog wel leuk. Zie dat wel over een jaar.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 7 november 2013 @ 17:14:52 #262
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133010688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Piethur het volgende:
https://twitter.com/cryptoron/status/398479029269184512

Dit soort berichten zijn dan weer niet zo prettig.
daarom hou je ze toch gewoon op je eigen computer.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133010694
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Ltc is nog wel leuk. Zie dat wel over een jaar.
welke exchange gebruik je voor Litecoins?
pi_133010699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef vincm het volgende:
Site online gezet waarbij anonieme domeinregistratie & webhosting wordt aangeboden voor bitcoins *O*
Op Onion netwerk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_133010746
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:14 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

daarom hou je ze toch gewoon op je eigen computer.
Daarom inderdaad lekker wallet op mijn computer + privatekeys versleuteld en op USB-stick in de kluis
  donderdag 7 november 2013 @ 17:18:44 #266
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133010823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef stripe het volgende:

[..]

welke exchange gebruik je voor Litecoins?
btc-e
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133010828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Op Onion netwerk?
Nope, gewoon. Geen illegale shit toegestaan natuurlijk, maar bijv. voor de blogger die anoniem wilt blijven.
pi_133010854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef vincm het volgende:

[..]

Nope, gewoon. Geen illegale shit toegestaan natuurlijk, maar bijv. voor de blogger die anoniem wilt blijven.
Kan je me de URL eens Pm'en kan je wel advies geven hoe secure het is ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_133011145
Gaan we vandaag nog over de $300 denken jullie?
pi_133011355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef stripe het volgende:
Gaan we vandaag nog over de $300 denken jullie?
Vermoedelijk wel, maar wat daarna komt is interessanter.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:35:58 #271
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133011379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:19 schreef vincm het volgende:

[..]

Nope, gewoon. Geen illegale shit toegestaan natuurlijk, maar bijv. voor de blogger die anoniem wilt blijven.
Kun je mij ook even de URL sturen? Gewoon uit intresse
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133011432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef stripe het volgende:
Gaan we vandaag nog over de $300 denken jullie?
Moet lukken. Boven de $296 op bitstamp nu, en nog altijd meer volume in bids dan in asks.

Als die ene fanaat met die buy order voor 6 ton zijn prijs nog even opkrikt dan gaat het beslist keihard door de 300.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  donderdag 7 november 2013 @ 17:39:18 #273
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133011490
LTC zit op de chinese exchanges al op $4.60 :o
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133011574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Maxbet het volgende:
LTC zit op de chinese exchanges al op $4.60 :o
Oh, haha, serieus? Volgens mij heb ik er daar ook ooit een keer een paar duizend van gekocht. Leuk meegenomen, eens kijken of ik ze nog kan terugvinden :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133012488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef Piethur het volgende:

[..]

Daarom inderdaad lekker wallet op mijn computer + privatekeys versleuteld en op USB-stick in de kluis
Wat moet je hiervoor downloaden?
pi_133012525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel, maar wat daarna komt is interessanter.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:37 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Moet lukken. Boven de $296 op bitstamp nu, en nog altijd meer volume in bids dan in asks.

Als die ene fanaat met die buy order voor 6 ton zijn prijs nog even opkrikt dan gaat het beslist keihard door de 300.
Ik heb op het moment geen bitcoins meer, alles verkocht bij $260. Wat zouden jullie doen? Nu kopen of wachten? Ik dacht vanmiddag ook wachten, maar toen steeg de prijs weer $10. Vind het ook zo zonde dat ik nu een paar honderd dollar op Bitstamp heb in plaats van btc :(
  donderdag 7 november 2013 @ 18:18:12 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133012692
Wachten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133013259
quote:
Hoe moet ik dit lezen? Is het de getallen die je ziet keer duizend of zo?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133014542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit lezen? Is het de getallen die je ziet keer duizend of zo?
Nee, het is echt een trendlijn.
Het hoogste punt is 100%, dus 50% is de helft van het volume van het hoogste punt.
Het geeft aan hoevaak er op dat woord is gezocht o.i.d.
pi_133014691
Wat is trouwens een goede manier om op mijn computer een wallet te hebben in plaats van online?

Ik vertrouw die online sites niet zo, en geef voorlopig toch niets uit ermee. Nu kwam ik op deze site:
http://bitcoin.org/nl/kies-uw-portemonnee
met enkele alternatieven, maar welke is het veiligste o.i.d.?
pi_133014779
Tering hee. $300. Pffff.
జ్ఞ‌ా
pi_133014842
Hoe werkt dat litecoin dan? Heb je daar een andere wallet voor nodig?
pi_133015025
Ja daar heb je de litecoin client voor nodig. Ziet er hetzelfde uit als de bitcoin client maar dan kun je er litecoins in kwijt. Het minen van litecoins gaat op een andere manier.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef stripe het volgende:

[..]

[..]

Ik heb op het moment geen bitcoins meer, alles verkocht bij $260. Wat zouden jullie doen? Nu kopen of wachten? Ik dacht vanmiddag ook wachten, maar toen steeg de prijs weer $10. Vind het ook zo zonde dat ik nu een paar honderd dollar op Bitstamp heb in plaats van btc :(
Ik heb precies hetzelfde dilemma ik heb verkocht toen het op 210 euro staat maar het blijft maar stijgen. Heb het geld nu in Euro's op btc-e staan had het liever omgezet in litecoins maar vind het risico best groot.
pi_133015091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nee, het is echt een trendlijn.
Het hoogste punt is 100%, dus 50% is de helft van het volume van het hoogste punt.
Het geeft aan hoevaak er op dat woord is gezocht o.i.d.
Ah, duidelijk.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133015169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef Distortion het volgende:
Ja daar heb je de litecoin client voor nodig. Ziet er hetzelfde uit als de bitcoin client maar dan kun je er litecoins in kwijt. Het minen van litecoins gaat op een andere manier.

[..]

Ik heb precies hetzelfde dilemma ik heb verkocht toen het op 210 euro staat maar het blijft maar stijgen. Heb het geld nu in Euro's op btc-e staan had het liever omgezet in litecoins maar vind het risico best groot.
Ik wacht gewoon een paar dagen. Koers zakt en daalt zo snel dat er nog genoeg te verdienen valt. Als het wat stabieler wordt koop ik ook bitcoins om een keer pizza mee te bestellen oid.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:17:52 #286
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133015192
Litecoin is wel pas net echt aan het stijgen, en lijkt soms stabieler
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133015193
Ik zat 2 weken geleden al op een dip te wachten die maar niet komt. Toen toch maar ingestapt en nu dus al een waardestijging van 40 euro te pakken.
Ik zou gewoon nu kopen (gisteren ook nog gedaan). Het stijgt elke dag, een dag later instappen is weer potentieel rendement verliezen.
Kans op een crash is er natuurlijk, maar ik ben van mening dat de waarde daarna weer als een speer stijgt.
Ben van plan om maandag na mijn loon ook gewoon weer wat bij te kopen, ongeacht de koers op dat moment, stijgen gaat het toch wel ^O^
pi_133015521
Het is nu wel heel hard aan het dalen opeens :)
pi_133015644
Hoe krijg ik het makkelijkst geld op btc-e (om litecoins te kopen)?
Zie er niet echt een handige optie bij zitten.
Of is er een andere manier om gemakkelijk een litecoins te komen?
  donderdag 7 november 2013 @ 19:28:17 #290
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133015707
Hoe/Waar koop ik bitcoins? Kom heel veel sites tegen en weet niet wat betrouwbaar is. Misschien kan iemand me op weg helpen via DM? O-)
pi_133015924
Nog eventjes geen BTC kopen raad ik iedereen aan. Gebeuren hele vreemde dingen op Bitstamp, koers fluctueert tussen de 285-300. Maar volgens mij gaat het hier vooral weer om handelaren die de prijs proberen naar hun hand te zetten.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133015965
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef Distortion het volgende:
Het is nu wel heel hard aan het dalen opeens :)
Er ging zo te zien daarnet even iemand een half miljoen cashen.

Toch wel spannend, wat het nu zo op het punt dat als er op één moment ineens ff veel te koop wordt gezet, er dan veel schapen volgen en in paniek gaan dumpen.

Maar desondanks, nog steeds meer bid dan ask volume. Prima dus :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133016020
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef Burrito het volgende:
Hoe/Waar koop ik bitcoins? Kom heel veel sites tegen en weet niet wat betrouwbaar is. Misschien kan iemand me op weg helpen via DM? O-)
Van de week heb ik gekocht via www.btcdirect.nl
Werkt met iDeal. Is natuurlijk wel wat duurder dan op een veilingsite zoals bijvoorbeeld www.bitstamp.net
Maar daar moet je dan weer een kopie van je paspoort e.d. naar opsturen.
pi_133016146
6 seconds 0,40362850 BTC $291,58
20 seconds 18,83523599 BTC $286,83

Dit is ronduit vreemd te noemen, binnen 14 seconden dit soort fluctuaties.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133016225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef tofastTG het volgende:
6 seconds 0,40362850 BTC $291,58
20 seconds 18,83523599 BTC $286,83

Dit is ronduit vreemd te noemen, binnen 14 seconden dit soort fluctuaties.
Grote spread tussen bied en laat?

Iemand nog een uitleg voor een wallet op je pc?

Nog een vraagje voor iemand die kennis heeft van Bitcoins en enthousiast is, voor een groot financieel forum zoek ik iemand. Reageren mag per DM :)
pi_133016276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef WebBeestje het volgende:
Nog een vraagje voor iemand die kennis heeft van Bitcoins en enthousiast is, voor een groot financieel forum zoek ik iemand. Reageren mag per DM :)
Zie daar!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133016284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Grote spread tussen bied en laat?

Iemand nog een uitleg voor een wallet op je pc?

Nog een vraagje voor iemand die kennis heeft van Bitcoins en enthousiast is, voor een groot financieel forum zoek ik iemand. Reageren mag per DM :)
Wat voor iemand zoek je, hier zijn voor en tegenstanders te vinden misschien leuk om beide kanten aan het woord laten komen.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:41:02 #298
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133016335
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Thieske het volgende:

[..]

Van de week heb ik gekocht via www.btcdirect.nl
Werkt met iDeal. Is natuurlijk wel wat duurder dan op een veilingsite zoals bijvoorbeeld www.bitstamp.net
Maar daar moet je dan weer een kopie van je paspoort e.d. naar opsturen.
btc-e.com --> is dat een goede plek om te traden?
pi_133016411
Zolang het inhoudelijk is dan zijn voor en tegenstanders natuurlijk welkom maar van een aantal tegenstanders lees ik met name "als...dan...mogelijk". Niet verkeerd opvatten maar het moet wel informatief zijn.
pi_133016432
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Burrito het volgende:
btc-e.com --> is dat een goede plek om te traden?
Veel mensen zijn er wel blij mee.

Maar ze hebben geloof ik pokke dure fees om fiat te withdrawen.

Ik prefereer zelf nog altijd bitstamp.net en bitcoin.de
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133016463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef WebBeestje het volgende:
Zolang het inhoudelijk is dan zijn voor en tegenstanders natuurlijk welkom maar van een aantal tegenstanders lees ik met name "als...dan...mogelijk". Niet verkeerd opvatten maar het moet wel informatief zijn.
Ik ben voorstander, maar geen zealot fanboyism. Voor fatsoenlijke info (ook andere belichting dan alleen techno babble over blockchains en hashrates etc), contact me.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')