Heul niet, je HOEFT je school niet af te maken :cquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet een portfolio schrijven dat wel
ga jij es haken ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heul niet, je HOEFT je school niet af te maken :c
Slapen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Zal ik mijn nagels gaan lakken of gewoon gaan slapen?
Lijkt mij wel tof eigenlijk! Ik vond het vorig jaar in ieder geval echt heel leukquote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Vraagje: is er animo om weer een SHJN secret santa te doen?
Ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Owjah goeie!! Helemaal vergetenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mogge!
Heb jij van iedereen dan ook de adressen?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
en op deze manier kan ik gewoon ook zelf meedoen, dubbel win.
Ah zo, ik snap!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hoeft niet, die kun je gewoon in je lootje zetten
Lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe je ook mee met secret santa?
Ja, is ie het geld waard? Ik twijfel nog steedsquote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Dwyn het volgende:
Ook aangemeld.![]()
Ik heb trouwens mijn OPI binnen. Hij is pretty.
Die topcoat? Ik kan m voor minder bestellen als ik wil... 19.95 + btw. Maar twijfelquote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Dwyn het volgende:
Ook aangemeld.![]()
Ik heb trouwens mijn OPI binnen. Hij is pretty.
ik vind em neit mooiquote:Op woensdag 6 november 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, is ie het geld waard? Ik twijfel nog steeds
Ja die. Ik heb er rond de 30 dollar voor betaald.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die topcoat? Ik kan m voor minder bestellen als ik wil... 19.95 + btw. Maar twijfel
Alleen de verpakking al.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, is ie het geld waard? Ik twijfel nog steeds
Kun je allemaal zelf instellen!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
krijgt iedereen automatisch een lootje SQ? Dus als jij mee doet weet je niet wie wie heeft? Want anders wil ik eventueel wel het lootjes gedeelte doen want ik doe niet mee, dus dan weet niemand van elkaar wie wie heeft.
Hendig wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je allemaal zelf instellen!
Als ik zelf meeloot weet ik niet wie wie heeft. Ik kan wel instellen dat Truusje niet Miepje trekt bijvoorbeeldMaar bedankt voor das angebot!
Ja die is mooi inderaadquote:
Al veel aanmeldingen ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Allemaal plingels van PM-notificaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |