Bij mij ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Het valt me nu pas op dat Nederland 3 een nieuw logo heeft.
Juventus staat voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een verbetering.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
1, 2, 3 dat bezuinig je niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Mensen die niet bij elke kool van hun club juichen alsof de CL binnen isquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
Juventus op 1-0 tegen Real Madrid en ze juichen alsof ze de CL gewonnen hebben
Alsof je zo ver terug moet in de tijd om blunders van Webb te zien. Een week is in het algemeen ruim voldoende.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Matige scheidsrechter ja, hij had Nigel de Jong resoluut met rood het veld af moeten sturen in de WK finale van 2010.
SBS6 ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
lelijk tuinmangroen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ook.quote:
Van mij mag het best weg. Graag zelfs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
1, 2, 3 dat bezuinig je niet zomaar weg.
Ik kijk geen SBS6, maar sterkte er mee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SBS6 ookachteruitgang weer, dat maakt de verandering nog erger.. als het dan nog lelijker is ook
Sinds wanneer hebben ze dat eigenlijk? Viel mij vandaag ook op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Sinds een straal van 2 weken ofzo. Viel me begin dit weekend ook pas op dat ze een nieuwe huisstijl hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze dat eigenlijk? Viel mij vandaag ook op.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Ronaldo mogen ze na de wedstrijd wel even neerknuppelen. Vieze naaibal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |