SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
En Kopenhagen paal lolAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen idee wat chanka is maar bij FUT14 is het echt een baas!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Barzagli een beetje chanka ingame?![]()
Nicequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen idee wat chanka is maar bij FUT14 is het echt een baas!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Gala genaaid, was een pingel, maar arbitrage is scheel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is er Trapz ? Wil je ergens over praten ?
Mooie beelden van coach Slutsky bij CSKA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
State of Decay lijkt me ook wel een leuk spel.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gaat dat over Dreetje zijn hersenen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
State of Decay lijkt me ook wel een leuk spel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bastian Schweinsteiger (Bayern Munich) runs towards the goal to force his teammate to send him the ball. He receives a fantastic pass and fires from the edge of the box, but it crashes against the left post. What an unlucky moment for him. It could have been a brilliant goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke nu vraag je er om.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat dat over Dreetje zijn hersenen?
Morgen beuk ik je wel even in elkaar als ik weer langs komIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Woensdagavondquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Oke nu vraag je er om.
Morgen beuk ik je wel even in elkaar als ik weer langs kom
LB+Y van Pirlo komt niet aan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Wel over zombies, en die hebben over het algemeen geen hersenen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat dat over Dreetje zijn hersenen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Bastian Schweinsteiger (Bayern Munich) runs towards the goal to force his teammate to send him the ball. He receives a fantastic pass and fires from the edge of the box, but it crashes against the left post. What an unlucky moment for him. It could have been a brilliant goal.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
2-0 CityHala Madrid !
bohhh AgueroAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Real wordt een kut pot zoTe weinig beweging zonder bal.
Hala Madrid !
Correctie: Zombies hebben wel hersenen maar die worden niet geutiliseerd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel over zombies, en die hebben over het algemeen geen hersenen.![]()
Het spijt me, jij hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Correctie: Zombies hebben wel hersenen maar die worden niet geutiliseerd."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tbakkert getbakkertquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Correctie: Zombies hebben wel hersenen maar die worden niet geutiliseerd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je Llorente voorin neem je een corner kort
Hala Madrid !
Het lijkt me alleen wel dat er nog een trema op de 'u' moet toch? Anders krijg je uitspraakproblemen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Juist andersomquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel voor Juve dan, anders wordt het helemaal een shitty wedstrijd.Als Juve scoort = die hard defence
Hala Madrid !
Denk het niet, Juve heeft zo veel veldoverwicht, Real presteert niets. Ik zie liever dat Real ook een reden heeft om aan te vallen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Juist andersomAls Juve scoort = die hard defence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |