quote:
Ja dit hele programma is eigenlijk best wel onzin.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Kansloos. Een verslaafde moet zelf inzien in wat voor puinhoop die is beland.
Vreselijk. Hoop dat het een aflopende puberteitsactie is en bij softdrugs blijftquote:
Tja, hij heeft een mooi voorbeeld.quote:
hoop het ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vreselijk. Hoop dat het een aflopende puberteitsactie is en bij softdrugs blijft
Dus datquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, hij heeft een mooi voorbeeld.
Lijkt me nu al een joch dat nooit op eigen benen kan staan, voor eeuwig aan het staatsinfuus denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vreselijk. Hoop dat het een aflopende puberteitsactie is en bij softdrugs blijft
Pa is ook niet helemaal zuiver op de graat idd.quote:
Voorbeeld van hoe het kan aflopen, heeft ie al.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Met z'n gallemiezen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pa is ook niet helemaal zuiver op de graat idd.
Erg voorbarige conclusie. Soms groeit zo iemand nog wel opquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lijkt me nu al een joch dat nooit op eigen benen kan staan, voor eeuwig aan het staatsinfuus denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |