Hij vindt iig van niet nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef BlueMage het volgende:
Schei toch uit met die meetings, is echt niet voor iedereen nodig.
Welquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef BlueMage het volgende:
Schei toch uit met die meetings, is echt niet voor iedereen nodig.
Het werkt echt niet voor iedereen, niet iedereen heeft behoefte aan zo'n praatgroep, vind ik niet meer dan logisch eigenlijk.quote:
Zolang-ie praat als tegen kinderen, blijft het Jimmyquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat "Jim" ipv Jimmy.
eensquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zolang-ie praat als tegen kinderen, blijft het Jimmy
Alle aandacht weg. Hopen dat hij het volhoudt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Copycat het volgende:
Straks is de euforie weg en de sleur terug. Dan komt de moeilijke tijd echt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar deze reactie
Zeker niet bedacht aan zijn 2 kinderen?
Dit ja. Dat is wat ik mis aan dit programma.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had graag meer willen zien van dat afkicken, dat is tenminste nog een klein beetje interessant.
Uh ja die vriendin bleef ook maar bij 'm hangen ondanks alle shit en ging ook wel erg makkelijk dat ze weer terug was toen ie "clean" was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar deze reactie
Zeker niet gedacht aan zijn 2 kinderen?
Als je echt verslaafd bent heb je dat wel nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef BlueMage het volgende:
Maar ik blijf erbij met die meetings, iedereen zit toch anders in elkaar dus kan ik me best voorstellen dat iemand niet zo'n behoefte heeft aan veel gepraat over het verleden en zijn/haar verslaving en misschien veel meer baat heeft bij zo om de paar maanden eens te praten met een psycholoog.
Dat mag niet zomaar gefilmd wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik had graag meer willen zien van dat afkicken, dat is tenminste nog een klein beetje interessant.
We willen zweet kots...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit ja. Dat is wat ik mis aan dit programma.
Ja en?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar deze reactie
Zeker niet gedacht aan zijn 2 kinderen?
Dan moet je niet aan zo'n programma mee gaan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sensatiebeluste mensen die sensatie boven alles stellen, sorry ik kam daar helemaal niks mee.
er zijn mensen die het op hun eigen manier redden. Praatgroepen zijn niet voor iedereen veilig genoeg zich bloot te gevenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als je echt verslaafd bent heb je dat wel nodig.
Waarom denk je dat dit soort programma's uberhaupt levensvatbaar zijn? Juist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sensatiebeluste mensen die sensatie boven alles stellen, sorry ik kam daar helemaal niks mee.
Bovendien is dat 12 stappen gedoe ook echt niet voor iedereen. Ik heb helemaal niks met dat "Hogere Macht" gezwets daar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zijn mensen die het op hun eigen manier redden. Praatgroepen zijn niet voor iedereen veilig genoeg zich bloot te geven
ik snap dat wel. Elk mens zit anders in elkaar en behoeft dan ook een andere aanpakquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bovendien is dat 12 stappen gedoe ook echt niet voor iedereen. Ik heb helemaal niks met dat "Hogere Macht" gezwets daar.
Ik zou wel graag een game verslaafde willen zien. Is verdomde lastig om niet meer te gamen als je bijvoorbeeld voor werk veel op een computer bezig bent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Nu nog een heroineverslaafde, dat lijkt me pas kut
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik snap dat wel. Elk mens zit anders in elkaar en behoeft dan ook een andere aanpak
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
...en heb al in geen jaren meer cocaïne op.Ja wel diet coke.
Keith Bakker is binnenkort met verlof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zou wel graag een game verslaafde willen zien. Is verdomde lastig om niet meer te gamen als je bijvoorbeeld voor werk veel op een computer bezig bent.
Of een zware alcoholist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Dank je.quote:
dan ben je op tijd gestopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dank je.Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet ontzettend verslaafd was maar ik snap wel hoe moeilijk het is om ermee te kappen.
Dan was je mooi op tijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dank je.Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook niet ontzettend verslaafd was maar ik snap wel hoe moeilijk het is om ermee te kappen.
Geen vrouwelijke bescheidenheid hè. Neem gewoon de complimentjes in ontvangst.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die coke gebruiken, meer gaan gebruiken, inzien dat ze een probleem hebben en dan zelfstandig kunnen stoppen. Het probleem is de groep mensen die dat zelf niet lukt. Na meerdere mislukte stoppogingen is een langdurige behandeling in het buitenland met daarna het langdurig bezoeken van praatgroepen de behandeling die meestal het beste resultaat heeft. Die praatgroepen zijn daarbij heel belangrijk, het moeilijkste deel van het proces is immers wanneer je weer thuis in je eigen omgeving bent. Het regelmatig bezoeken van praatgroepen is dan echt essentieel, en heeft als voordeel dat je je eigen netwerk minder belast met je verslaving.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
er zijn mensen die het op hun eigen manier redden. Praatgroepen zijn niet voor iedereen veilig genoeg zich bloot te geven
Ben ik nooit goed in geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Geen vrouwelijke bescheidenheid hè. Neem gewoon de complimentjes in ontvangst.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben ik nooit goed in geweest.Maar idd mooi op tijd gestopt, is ook een beetje in staat zijn om je "wilde jaren" achter je te laten.
Heb je wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Zolang-ie praat als tegen kinderen, blijft het Jimmy
Wat zeg ik.. GHB is misschien nog erger...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef SEMTEX het volgende:
Paar jaar terug had je zo'n programma op BNN ofzo met verslaafden. Zag je ook hoe zo'n gast eruit ziet wanneer hij onder invloed was van GHB.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat zeg ik.. GHB is misschien nog erger...
Neuh, zit gewoon in de familie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:33 schreef vencodark het volgende:
Deze vrouw ziet er ook direct als een alcoholiste uit.
Het afkicken is ook een doodeng procesquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paar jaar terug had je zo'n programma op BNN ofzo met verslaafden. Zag je ook hoe zo'n gast eruit ziet wanneer hij onder invloed was van GHB.
Je lijkt er ineens verstandelijk gehandicapt door. Doodeng spul.
Kansloos. Een verslaafde moet zelf inzien in wat voor puinhoop die is beland.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Keihard, misschien in de hoop dan tot haar door te dringen.
Egoïstische kut ben je dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Verslaafd tijdens de zwangerschapwie weet wat die kinderen eraan overgehouden hebben
Zeker. Maar als ouders probeer je van alles...denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Kansloos. Een verslaafde moet zelf inzien in wat voor puinhoop die is beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |