Ja ik hoop het ook, maar vrees het ergste, al is hij nog vrij jongquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Erg voorbarige conclusie. Soms groeit zo iemand nog wel op
Bwehehe. Net als Reinout Oerlemans voor eeuwig Arnie noemenquote:
T moet inderdaad wel snel gebeuren ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook, maar vrees het ergste, al is hij nog vrij jong
Niet zo he, over dat bedrijfje van Jimmyquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat een trieste zooi man, die interventie.
Zou dat nou goed verdienen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niet zo he, over dat bedrijfje van Jimmyheeft-ie zijn levenswerk van gemaakt.
Reinout oerlemans? Wie is dat? :pquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bwehehe. Net als Reinout Oerlemans voor eeuwig Arnie noemen
Het zou me niks verbazen als ie ook aan de coke zit eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:52 schreef BlueMage het volgende:
Enneh die zoon zegt iig dat ie alleen maar blowt, zo erg is dat nou ook weer niet. Ook genoeg mensen die werken/naar school gaan en iedere dag drinken bijv.
Volgens mij zei-ie dat-ie nog meer deed en vrij zwaar blowt ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:52 schreef BlueMage het volgende:
Enneh die zoon zegt iig dat ie alleen maar blowt, zo erg is dat nou ook weer niet. Ook genoeg mensen die werken/naar school gaan en iedere dag drinken bijv.
Dat zou ik denk ik ook doen, zou me echt 'n ongeluk schrikken opeens al die mensen in m'n huis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe ze gaat reageren. Volgens mij kan ze gewoon de politie bellen als ze dat wilt.
Nee, is een sigaret.quote:
Ik zei al "zegt ie" het zou me ook niks verbazen als ie inderdaad wel meer doet dan alleen blowen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zei-ie dat-ie nog meer deed en vrij zwaar blowt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |