quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
Mattie van me was cum laude geslaagd voor die opleiding
[ afbeelding ]
Picca van me mattie
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Picca van me mattie
Hoe kun jij in hemelsnaam voor de opleiding kantoor geslaagd zijn als je de stam+t maatregel niet beheerst?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:48 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Tevens betekend een kantoor zijn nog niet alles hoor. Ik was ooit een kantoor, maar toen het iets slechter met me ging kreeg ik last van een kraker-infectie.
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hoe kun jij in hemelsnaam voor de opleiding kantoor geslaagd zijn als je de stam+t maatregel niet beheerst?
Hoe kun jij in hemelsnaam voor de opleiding...oh wacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hoe kun jij in hemelsnaam voor de opleiding kantoor geslaagd zijn als je de stam+t maatregel niet beheerst?
Netjes man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Picca van me mattie
wat studeer jijquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdegodver. Had ik dus m'n examen, want wil gaan studeren voor kantoor.
Gezakt dus. Godverdomme. Op één duizendste punt!
Wat een onzin, Ik had 0,001 punt te weinig om te slagen. Wat dus het verschil is tussen zakken en slagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
5,499 dus.
Dus eigenlijk is dat niet één duizendste punt te weinig maar 4,501.
Maar je hebt bij al die 4,501 punten steken laten vallen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat een onzin, Ik had 0,001 punt te weinig om te slagen. Wat dus het verschil is tussen zakken en slagen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Netjes man.
Mattie van mij is summa cum laude er voor geslaagd, hier zie je hem met een klant:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |