Van de WWsitequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was even in Sevilla, dat was leuk! Wel onwijs veel Nederlandse roeiers daar nu..
[..]
Welke veranderingen bedoel je? Dat de finish voorbij Proteus is? Dat vond ik vorig jaar juist echt dramatisch, ik snap echt niet waarom ze dat nu voor alle velden gaan doen. Je moet dan een halfuur wachten voor je aan kunt leggen, en inhalen in een eindsprint kan niet meer..
quote:De Van Oord WinterWedstrijden zullen dit jaar door alle deelnemers verroeid worden over een afstand van 5000m. De finish voor de eerstejaarsvelden ligt dus niet meer voor het vlot bij Proteus-Eretes!
Ik weet dat er op Proteus veel aan wordt gedaan om het dit jaar goed te laten verlopen. Al bij de kersttest werd er geklokt hoelang oproeien duurt waarop is besloten dat een heel achtenblok gewoonweg niet past. Ik gun het de organisatie dat het dit jaar goed gaat, de eerste stappen zien er goed uit iig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ah ik zie nu meer dingen over weercodes en strakke vlottijden. Ziet er wel uit alsof er goed over nagedacht is
Zoals ik het begrijp ligt de finish nu voor iedereen weer op de oude plek (ook voor eerstejaars ploegen)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was even in Sevilla, dat was leuk! Wel onwijs veel Nederlandse roeiers daar nu..
[..]
Welke veranderingen bedoel je? Dat de finish voorbij Proteus is? Dat vond ik vorig jaar juist echt dramatisch, ik snap echt niet waarom ze dat nu voor alle velden gaan doen. Je moet dan een halfuur wachten voor je aan kunt leggen, en inhalen in een eindsprint kan niet meer..
Eens, omdat ploegen meer hebben kunnen roeien in vergelijking met andere jaren zal waarschijnlijk het niveau hoger liggen en zullen de betere ploegen dus ook al eerder boven komen drijven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef BEFEM het volgende:
Stelling: De goede sjaarsploegen komen eerder bovendrijven dit jaar dan normaal.
volgens mij kijk je dan niet goedquote:Op zondag 23 februari 2014 18:08 schreef BEFEM het volgende:
Ja heeft Skoll. En het staat goed op je CV, het combineren is moeilijker.
Verder zie ik dat Laga vandaag 6 4+ en 2 8+ op het water had liggen bij zwaar?
de O4+ was op zaterdag de SA4+ op zondag. Net als de SA8+ Dus wat in mijn verhaal klopt nietquote:Op zondag 23 februari 2014 19:18 schreef BEFEM het volgende:
4xen 2x SA+ en dan 2 achten.
Dat er ook lichte in zitten dat kan ik niet ruiken
Maar alsnog een goede score.
Beide ploegen zijn vooral tweedejaars en een deel derdejaars een lichte vierdejaars en een zware eerstejaars (oud-junior). Ik ken ze niet allemaal even goed, maar volgens mij klopt dit wel. De betere zware mannen zaten overigens vandaag in de 4+ En waarom de zware 8 niet is gestart weet ik niet. Ik was vandaag op de Bosbaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:12 schreef BEFEM het volgende:
Trouwens, wat voor ploegen waren dat van Laga in het SA8 veld? Een tweedejaars licht en zwaar ploeg of?
http://www.roeivierkamp.n(...)/01/APO.2014.nl_.pdfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb wederom even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier. Wij hebben dit jaar en clubacht gevormd (zit een jong meisje in dus Veteranen A gaan we niet redden) en starten volgend weekend de Heineken.
Nu hoorde ik ergens dat je voor de 5000 meter op zondag in het clubachten veld je moet kwalificeren. Klopt dit, want ik heb net het reglement doorgekeken maar daar kwam ik het niet tegen. Maar het is een intensief dienstweekend dus misschien heb ik met m'n vermoeide hoofd eroverheen gelezen
Het klopt dus wat je denkt.quote:De afsluitende afstand (5000 meter) zal in de Clubdivisies slechts geroeid worden door een beperkt aantal van de best
geklasseerde ploegen.
o Bij de DCl8+ (41) starten alleen de 15 best geklasseerde ploegen binnen de divisie de 5000m.
o Bij de HCl8+ (26) starten alleen de 15 best geklasseerde ploegen binnen de divisie de 5000m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |