Je moet de commentaren op Facebook eens lezen, wat een stelletje klapmongolen wonen er toch in Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Werk voor de VI hooligans.
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 17:43:20Oud-international Emile Schelvis is vrijdagavond te gast in de uitzending van Voetbal International op RTL7, die om 20.30 uur begint.???? reageer retweet
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 17:43:20Oud-international Emile Schelvis is vrijdagavond te gast in de uitzending van Voetbal International op RTL7, die om 20.30 uur begint.???? reageer retweet
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet.
Ja, leuk.quote:
"Oud-international Emile Schelvis"quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.
De eerste die mij uitlegt wat Arno met die rare tweet bedoelt krijgt een positieve note.
zou toch zweren dat hij bij de selectie zat van het EK 1988quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Oud-international Emile Schelvis"
Emile Schelvis is helemaal geen oud-international.
arnoquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
Hij werd in een bericht aangekondigd als oud-international. Arno trekt dit in twijfel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.
De eerste die mij uitlegt wat Arno met die rare tweet bedoelt krijgt een positieve note.
Helaas ben je te laat. Gramulanion heeft de note nu ontvangen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd in een bericht aangekondigd als oud-international. Arno trekt dit in twijfel.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werd in een bericht aangekondigd als oud-international. Arno trekt dit in twijfel.
Arno is een flikker ja la la la laquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wie wordt er gecremeerd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat betreft de verassing: ik gok op een optreden van een topartiest van het kaliber Jimmy LaFave.
Alleen Johan kent hem natuurlijk, want Nederland is een smakeloos land.
Heb je weer zo'n avond dat als ik me verspreek je de hele tijd gaat lachen?quote:
Maar we gaan nu ook op Gramulanion letten dus het topic loopt iets uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n avond dat als ik me verspreek je de hele tijd gaat lachen?
Niet echt. Het ware verhaal is de aankondiging van VI voor vanavond waarin enkel Kieft zijn naam is aangepast naar Schelvis. Hierdoor wordt hij nog steeds aangeduid als "Oud international", hebben ze het over maandagavond en komt Kieft zijn naam later zelfs langs in het artikel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ben je te laat. Gramulanion heeft de note nu ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |