abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132965047
quote:
'I knew how big his desire to have children was': Sylvie van der Vaart suggests ex Rafael left her after chemotherapy stopped them from having a second baby
By TANIA WILLIS

PUBLISHED: 13:00 GMT, 6 November 2013 | UPDATED: 13:00 GMT, 6 November 2013

0 View
comments
A life threatening illness can often be the trigger for reassessing life’s priorities.

When Dutch model Sylvie Van der Vaart discovered she had breast cancer, she underwent the necessary treatment to rid her body of the toxic tumour, while accepting the risk it may affect her fertility.

Already a mother to her seven-year-old son Damien with ex-husband Rafael Van der Vaart, Sylvie suggested to German newspaper Bild that Rafael left her after she learned it was unlikely she would be able to give him a second child.

Claims: Sylvie van der Vaart has alleged that the reason her ex-husband Rafael left her was because chemotherapy meant she was unable to have a second child
Claims: Sylvie van der Vaart has alleged that the reason her ex-husband Rafael left her was because chemotherapy meant she was unable to have a second child

Referring to news that Rafael is now expecting a baby with girlfriend Sabia Boulahrouz, Sylvie told German newspaper Bild: 'Rafael got a different wife back afterwards when the chemotherapy was finished with. I wasn't any more a person without a care in the world, and the same innocent girl I was before.

'I knew for years how big his desire was to have children. I guess it's good that Rafael is now getting the child that I couldn't give him thanks to my cancer diagnosis.'

The 35-year-old Dutch supermodel acknowledged that the breakdown of their marriage was destroyed by a few contributing issues, including cancer and the geography of work commitments.

She said: 'My relationship with Rafael was destroyed by a number of factors. It was something that happened slowly over a period of time and it wasn't anything that it was possible to stop.'

Happy news: Rafael and girlfriend Sabia Boulahrouz revealed they are expecting a baby together last month
Happy news: Rafael and girlfriend Sabia Boulahrouz revealed they are expecting a baby together last month

Moving on: The stunning model says she will in time be back on speaking terms with Rafael and Sabia
Moving on: The stunning model says she will in time be back on speaking terms with Rafael and Sabia

Sylvie's split from footballer Rafael has been surrounded by controversy as he later confessed to hitting her at a New Year’s party in January 2013.

Rafael said at the time: 'It was very foolish of me. I’m an idiot. I’m very sorry. It should never have happened.'

Sylvie married the international footballer in 2005, but to add insult to injury it was confirmed only four months after the split he had started dating Sabia - Sylvie's former best friend and the ex-wife of his Hamburg team mate Khalid Boulahrouz.

The couple announced they were expecting a child together in October.

And Sylvie added that she believes the group will be able to get past their differences and return to civil terms at some point in the future

She said: 'I imagine when all the emotions die down that Rafael, Sabia and me will probably be able to get along perfectly normally.

'At the end of the day the children are a link between us. And the child that is to come will be the brother or sister to Damian.

'I have a lot of respect for their relationship and that Rafael and Sabia are together. And I wish them all the best for the future.'
Staat op mailonline.
Is dat zo?
pi_132965065
Ik heb de Privé in mijn handen gehad, voor het eerst in mijn leven zou ik dat rioolblad kopen. Twee euro vijfendertig, het stond in geen verhouding met de morele teleurstelling die ik mezelf aan ging doen. Tot de al krappe kiosk werd belegerd door een hele rits bejaarden die staatsloten gingen kopen. Laat maar zitten dan :')
know'm sayin?
word? word.
pi_132965732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik heb de Privé in mijn handen gehad, voor het eerst in mijn leven zou ik dat rioolblad kopen. Twee euro vijfendertig, het stond in geen verhouding met de morele teleurstelling die ik mezelf aan ging doen. Tot de al krappe kiosk werd belegerd door een hele rits bejaarden die staatsloten gingen kopen. Laat maar zitten dan :')
smoesjes! :{w
  woensdag 6 november 2013 @ 16:29:47 #154
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132966351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef alors het volgende:
Ik stond er ook mee in mijn handen, heb er doorheen gebladerd zag vooral veel foto's in het artikel staan, leek ook alsof het geen 8 pagina's waren dus toen had ik ook zoiets van laat maar!
pi_132966352
Maar ze heeft dus een vriendin GERALDINE in Madrid die meeging naar de chemo's daar. Dat is het enige wat ik heb onthouden van de snelle blik die ik erop geworpen heb.
know'm sayin?
word? word.
pi_132971709
Straks (om 19.15 dus :')) bij Boulevard iets over het stuk van Sylvie in de Privé. Albert heeft het vermoeden dat het geen interview was maar dat het hele stuk door Syl zelf geschreven is.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:41:24 #157
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132971840
Koningin Max zag er goed uit.
pi_132971971
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:37 schreef alors het volgende:
Straks (om 19.15 dus :')) bij Boulevard iets over het stuk van Sylvie in de Privé. Albert heeft het vermoeden dat het geen interview was maar dat het hele stuk door Syl zelf geschreven is.
Wederom...net zoals het vermoeden dat het stuk van MaMeis uit de pen van Syl kwam
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 18:55:13 #159
22592 crew  Ole
pi_132972323
We gaan het bekijken. Maar ik verwacht inderdaad niet veel 'nieuws'
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 6 november 2013 @ 19:25:19 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132973857
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Erg ingewikkeld zeg!
Het opzoeken waard, of geen nieuwe info?
(of heb je het niet over Boulevard?)
  woensdag 6 november 2013 @ 19:32:04 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132973925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef kvd het volgende:

Het opzoeken waard, of geen nieuwe info?
(of heb je het niet over Boulevard?)
Wat ik bij Boulevard hoorde over Sylvie.
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 19:37:29 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132974156
ik moet binnenkort naar de kapper :D
of misschien is de bieb handiger?
pi_132974214
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wat ik bij Boulevard hoorde over Sylvie.
*zucht*

dus toch maar weer zoeken straks...
  † In Memoriam † woensdag 6 november 2013 @ 19:42:41 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_132974456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef kvd het volgende:

dus toch maar weer zoeken straks...
Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Bij navraag bleek dat een vriendin van Dani Bles te zijn. Goh..... :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 6 november 2013 @ 19:53:27 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132974973
In de Privé staat niet wie het geschreven heeft, maar wel vrij groot dat het copyright bij privé en closer ligt.
Waarom geef leden interview aan het blad wat die Franse lul een platform gegeven heeft en waardoor alle modder op straat kwam te liggen?

Sorry geen scanner beschikbaar :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132975549
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het ging om degene die het interview heeft afgenomen. In de Story stond geen naam, maar in de Closer stond ene Sophie Pieters.

Geen vriendin, een stagiaire die tot april bij haar had gewerkt, maar Syl beweerde dat het een vrouw van 43 was die het interview had opgetekend.
know'm sayin?
word? word.
pi_132976803
Hoeveel zal dit (dubbel) interview opgeleverd hebben?
pi_132977086
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef alors het volgende:

[..]

Geen vriendin, een stagiaire die tot april bij haar had gewerkt, maar Syl beweerde dat het een vrouw van 43 was die het interview had opgetekend.
Echt he.....pfff.....
Ze weet dat er al getwijfeld werd aan het interview van haar moeder, dan ga je toch niet op deze manier een interview geven...
pi_132977316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeker een windje gelaten... :+

http://www.voetbalprimeur(...)ld-door-darminfectie

Dit is gewoon wereldnieuws *O*
En hij is inmiddels al weer beter volgens de Telegraaf. *O*
pi_132977582
quote:

[..]

Inderdaad _O-

En die mevrouw is geen journaliste, dus Albert suggereerde dat Syl en Dani dit fraai stukje proza weer zelf in elkaar hebben geflanst en de naam van die dame hebben gebruikt als dekmantel

Price(b)less 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 november 2013 @ 21:18:47 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132979383
Het mooiste is nog dat ze de media verwijt het stuk van Zarka zonder wederhoor te hebben geplaatst...
Closer dus, hetzelfde blad dat nu samen met Privé dit interview heeft gedaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 november 2013 @ 23:39:27 #173
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132987368
Sylvie is in Nederland voor de introductie van The Sylvie Collection, haar eigen lingerie collectie. Zij trekt hiervoor donderdag de gehele dag op met Show verslaggever Koos van Plateringen. In Show Vandaag van donderdag zal zijn interview met Sylvie te zien zijn, alsmede een live verbinding met Koos vanaf de locatie waar de nieuwe winkel met haar collectie wordt geopend. In Shownieuws is een terugblik te zien van de dag met beelden van de officiële opening.
Later op de avond is Sylvie exclusief te gast in Show Laat waar de gehele uitzending aan haar gewijd is. Hierin wordt met Sylvie zelf teruggeblikt op de dag en op het gehele rumoerige afgelopen jaar.
http://www.show.nl/rubrie(...)-gast-bij-show-laat/
  woensdag 6 november 2013 @ 23:41:19 #174
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132987435
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 november 2013 @ 23:48:45 #175
22592 crew  Ole
pi_132987698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Sylvie is in Nederland voor de introductie van The Sylvie Collection, haar eigen lingerie collectie. Zij trekt hiervoor donderdag de gehele dag op met Show verslaggever Koos van Plateringen. In Show Vandaag van donderdag zal zijn interview met Sylvie te zien zijn, alsmede een live verbinding met Koos vanaf de locatie waar de nieuwe winkel met haar collectie wordt geopend. In Shownieuws is een terugblik te zien van de dag met beelden van de officiële opening.
Later op de avond is Sylvie exclusief te gast in Show Laat waar de gehele uitzending aan haar gewijd is. Hierin wordt met Sylvie zelf teruggeblikt op de dag en op het gehele rumoerige afgelopen jaar.
http://www.show.nl/rubrie(...)-gast-bij-show-laat/
Zou ze net zoveel krijgen als met haar huwelijk?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')