quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je het gifje een keer nabootsen voor me?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je het gifje een keer nabootsen voor me?
quote:
450 incl ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:00 schreef oLexie het volgende:
Net nieuw appartementje wezen bekijken
I am in love en fucking 415 euro per maand, ik lach me rot.![]()
Money! Money everywhere!
415 incl, met z'n twee (dat weet dat bedrijf van wie het pand is niet maar die komen toch nooit langs)quote:
Gvd Chai.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef Chai het volgende:
Zou het wel extra fantastisch maken. [ afbeelding ]
Mag ik komen eten als jullie pizza gaan eten dan?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik komen eten als jullie pizza gaan eten dan?
Bij Games hebben ze heel veel pizza.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik komen eten als jullie pizza gaan eten dan?
Haha.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bij Games hebben ze heel veel pizza.
Kom terug.
Ouders net gescheiden, nu beiden druk aan het scharrelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Haha.
Kut.
Ik doe momenteel geen kut, hoop privéproblemen enzulks.
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Haha.
Kut.
Ik doe momenteel geen kut, hoop privéproblemen enzulks.
En verder nergens? nog best netjes toch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik ging vandaag mijn oude lampjes overspuiten en nu zit ik onder de zilveren spetters.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ouders net gescheiden, nu beiden druk aan het scharrelen?
Nee, had wel goed voorbereid door allemaal oude kranten neer te leggen enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En verder nergens? nog best netjes toch.
Ahw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben een m-
Ja, van een driekoppige Roy.
Verkapte 'kijk mij eens een belezen persoon zijn'-postquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, had wel goed voorbereid door allemaal oude kranten neer te leggen enzo.
Sorry, bedoelde reclamefolders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens een belezen persoon zijn'-post.
Wat voor lamp spuit je eigenlijk over? Wie spuit er überhaupt een lamp over?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde reclamefolders.
Ik niet. :$ Koop wel nieuwe lamp.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor lamp spuit je eigenlijk over? Wie spuit er überhaupt een lamp over?
Van die tafellampen. En ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 14 was heb ik verf gepakt en een lamp helemaal geverfd, inclusief de kap.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
#livingontheedgequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:25 schreef oLexie het volgende:
[..]
Toen ik 14 was heb ik verf gepakt en een lamp helemaal geverfd, inclusief de kap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.modus
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:44eebe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Well helleeeeuwwquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.richieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: