Hmmm, over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Maori vrouwen een behoorlijk temperament.
The times they are a-changing.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/dgotvt.jpg]afbeelding[/url] ]
Zou jou wel pissig willen zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hmmm, over het algemeen wel ja.![]()
Ik alleen wanneer nodig of als ik echt heel pissig ben maar ik heb ook wel aardig wat geduld.
Men zal hopelijk snel genoeg uitgekeken zijn op de 13-in-een-dozijn autotune mutsjes, maar goed dat hoop ik al jarenquote:
Money destroys everything.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Men zal hopelijk snel genoeg uitgekeken zijn op de 13-in-een-dozijn autotune mutsjes, maar goed dat hoop ik al jaren
Lol Pharkus is nu al oud en verzuurd aan het raken en begint nu al een 'vroeger was alles beter'-mentaliteit te krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Men zal hopelijk snel genoeg uitgekeken zijn op de 13-in-een-dozijn autotune mutsjes, maar goed dat hoop ik al jaren
Mac.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen, gesolliciteerd bij Ziggo Dome La Place (sjouwer), andere kandidaten hadden beter profiel.Is gewoon simpel fysiek werk, waar moet ik nu solliciteren dan
Ben hier al niet goed genoeg voor.
Wordt relatiepsycholoog.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen, gesolliciteerd bij Ziggo Dome La Place (sjouwer), andere kandidaten hadden beter profiel.Is gewoon simpel fysiek werk, waar moet ik nu solliciteren dan
afwasser bij restaurants.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
tot je op gesprek komt en je id moet laten zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
http://werkenbijmcdonalds.nl/vacatures/
Leeftijd staat nergens aangegeven en bij een sollicitatie voor crewlid kun je ook gewoon 1990 aanvinken. Iig bij eentje in Amsterdam Zuid-oost die ik net probeerde wel.
Waarom nodigen ze je dan uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot je op gesprek komt en je id moet laten zien.
De Mac hier in de buurt zoekt nog een crewlid, maar probleem is ik wil absoluut geen kassa werk doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
http://werkenbijmcdonalds.nl/vacatures/
Leeftijd staat nergens aangegeven en bij een sollicitatie voor crewlid kun je ook gewoon 1990 aanvinken. Iig bij eentje in Amsterdam Zuid-oost die ik net probeerde wel.
Dat zei m'n vriend ook een keerquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou jou wel pissig willen zien.
nobrain.dk is een goeie download site voor macsquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:40 schreef oLexie het volgende:
Hoe download ik eigenlijk films op een MacBook? Paar keer geprobeerd maar dan krijg ik shit met magnetlinks ofzo en ik snap geen fuck van hoe het dan wel moet.
't klinkt verdacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nobrain.dk is een goeie download site voor macs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |