Bij deze staat TS dan op nummer éénquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Om het meest aantal diaree-topics per dag uit te poepen.
Ik dat geval! Ga zo do... Ow neequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Om het meest aantal diaree-topics per dag uit te poepen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Wat wel jammer is dat mensen verkeerde ambities hebben. Zoals een wetenschappelijke studie volgen maar vervolgens die kennis gebruiken om in het bedrijfslevenaan de slag te gaan ipv de wetenschap te verbeteren.
TS heeft wel degelijk een ambitiequote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef workhard12 het volgende:
Wellicht omdat je een studie verkloot hebt, net als ik niet actief genoeg bent, omdat je aan de drugs zit dan wel een fok moderator bent geworden
Betere ambitie dan helemaal niets doen, maar liever als je er nog vers inzit, na je studie terwijl je nog bekend bent met alle relevante en laatste artikelen in je vakgebied.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef H.FR het volgende:
[..]![]()
Eerst cashen en dan vanaf je 50e de wetenschap verbeteren lijkt me de juiste insteek
Objectieve wetenschap is moeilijk te vinden omdat menselijke oordeelsvermogen de werkelijkheid vervormt. Dat wij het eens zijn over de werkelijkheid, dat hoeft geen objectieve werkelijkheid te zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Wat wel jammer is dat mensen verkeerde ambities hebben. Zoals een wetenschappelijke studie volgen maar vervolgens die kennis gebruiken om in het bedrijfslevenaan de slag te gaan ipv de wetenschap te verbeteren.
Alsof je tijdens je carriére je vak niet bijhoudt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Betere ambitie dan helemaal niets doen, maar liever als je er nog vers inzit, na je studie terwijl je nog bekend bent met alle relevante en laatste artikelen in je vakgebied.
Dat ben ik met je eens, mijn persoonlijke visie zou ook minimaal de helft van de 'wetenschappelijke' studies aan de universiteit schrappen en ze bij het hbo neerleggen. Maar goed ik ben nog geen rector magnificus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:24 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Objectieve wetenschap is moeilijk te vinden omdat menselijke oordeelsvermogen de werkelijkheid vervormt. Waar wij het eens zijn over de werkelijkheid, dat hoeft geen objectieve werkelijkheid te zijn.
Waarde zit in de dingen die a priori waar zijn zoals de wiskunde en de logica waarmee de wetenschap vooruit kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |